MP Fast Date® w Arche Hotel Poloneza: relacje nie tylko biznesowe

fot. Bartko Dębkowski, Kreatyw Media
Na zdjęciu: fot. Bartko Dębkowski, Kreatyw Media

Przedstawiciele branży eventowej spotkali się na pierwszym po długiej przerwie związanej z pandemią wydarzeniu z cyklu MP Fast Date® w nowo otwartym Arche Hotel Poloneza w Warszawie. Oprócz biznesowych rozmów w programie znalazły się nietypowe warsztaty integracyjne, które stanowiły jednocześnie inspirację przed nadchodzącymi świątecznymi spotkaniami. Organizatorem MP Fast Date® jest MeetingPlanner.pl.

W 38. edycji warsztatów biznesowych MP Fast Date® wzięło udział ponad 30 planistów spotkań i wydarzeń, a swoje oferty przedstawili reprezentanci 25 obiektów, firm i organizacji. Piętnastominutowe rozmowy pomiędzy przedstawicielami tych dwóch grup, odbywające się zgodnie z wyznaczonym wcześniej planem, to główna część wydarzenia. Jego celem jest umożliwienie przedstawicielom branży nawiązania kontaktu, zweryfikowania swoich potrzeb, zapoznania z ofertą czy sprawdzenia możliwości współpracy. To także inspiracje, integracja w mniej formalnych okolicznościach i wymiana doświadczeń, co okazało się szczególnie istotne w czasie, gdy wielu przedstawicieli branży spotkało się ze sobą „twarzą w twarz” po raz pierwszy od kilkunastu miesięcy. – Jestem bardzo zadowolona z rozmów z przedstawicielami obiektów z całej Polski, z którymi ostatnio kontakt był ograniczony. Nareszcie mogliśmy w luźnej atmosferze podyskutować o bieżącej sytuacji, planach i oczekiwaniach naszych klientów – podsumowuje Katarzyna Kamyszer-Jabłońska, właścicielka agencji Poland a la carte.


38. edycja warsztatów biznesowych MP Fast Date®

Najlepsza okazja na spotkanie partnerów
Do udziału w wydarzeniu zaproszeni zostali przedstawiciele agencji eventowych, biur podróży specjalizujących się w turystyce biznesowej, firm organizujących konferencje, kongresy i szkolenia, a także planiści spotkań pracujący w korporacjach.
Swoje oferty zaprezentowali przedstawiciele: convention bureaus z Gdańsk Convention Bureau, Kraków Convention Bureau, Łódź Convention Bureau, Poznań Convention Bureau; firm oferujących rozwiązania technologiczne: Blu Platform, Pudu Robotics, Stream Space, RateHawk; obiektów i miejsc eventowych jak: Crystal Mountain, Haffner Hotel Sopot, Holiday Inn Gdańsk City Centre, Holiday Inn Warsaw City Center, hotele Scandic, InterContinental Warszawa, Merci Boutique Hotel, o3Hotel o3Meet o3Eat, Ogrody Wisła, Pieniny Spa Resort Szczawnica, Sheraton Sopot Hotel, Tauron Arena Kraków, The Bridge Wrocław MGallery oraz oczywiście Arche Hotelu Poloneza (obiekt który gościł wydarzenie) i Grupy Arche.


Główną częścią MP Fast Date® są spotkania biznesowe

– Formuła MP Fast Date® wypracowana przez MeetingPlanner.pl jest najlepszą okazją na spotkanie z partnerami z branży. Osobiście staram się nie opuścić żadnego spotkania, gdyż zawsze znajduję ofertę, z której korzystam. Każde spotkanie przynosi wiele inspiracji i pomysłów na nowe realizacje. Podczas wydarzenia w hotelu Arche Poloneza zapoznałem się z ciekawymi ofertami. Bardzo doceniam rozwój sieci Arche, kilka pozycji w jej portfolio jest obiecujących. Dodatkowo moją uwagę zwróciły Ogrody Wisła na imprezy wigilijne czy wiosenne spotkania firmowe. Podobnie Pieniny Spa Resort Szczawnica (Thermaleo) oraz Hotel The Bridge Wrocław MGallery – relacjonuje Łukasz Królikowski, kierownik projektów w agencji Neonrabbits.
 – Materiały, które otrzymałam, nawiązane kontakty, na pewno pomogą mi oraz moim koleżankom z biura w przygotowywaniu ofert dla naszych kontrahentów – podsumowuje Izabela Berry-Zdun, marketing director, Mazurkas Travel.
Uczestniczący w MP Fast Date® meeting plannerzy podkreślali bardzo dobre przygotowanie oferentów do tego, by w 15 minut przedstawić ofertę i wyróżnić najważniejsze elementy potencjalnej współpracy z danym rozmówcą. W ankiecie dotyczącej sposobu prezentacji oferty przeprowadzonej wśród meeting plannerów najwyższe noty otrzymali: Thermaleo (Pieniny Spa Resort Szczawnica), Ogrody Wisła, Crystal Mountain, Hotele Scandic, Łodź Conventon Bureau, Poznań Convention Bureau, Grupa Arche.

Kreatywne site inspection  
– Arche Hotel Poloneza zaskoczył planistów nie tylko designem, terenem zielonym, ale także nieoczywistą prezentacją obiektu – mówi Kamil Maciąg, dyrektor marketingu sieci hoteli, Hotele Arche. W wystroju hotelu można znaleźć wiele prac wykonanych przez podopiecznych Fundacji Leny Grochowskiej. Można je także na miejscu kupić, wspierając tym samym działalność fundacji. Spacer po obiekcie także był przygotowany we współpracy zespołu Arche Hotel Poloneza i przedstawicieli fundacji, dzięki czemu prezentacja hotelu przerodziła się w fabularne zwiedzanie zakończone spotkaniem z dyrektorem zarządzającym siecią hoteli Arche Rafałem Wardą. – Jestem pod ogromnym wrażeniem oferty Grupy Arche. Zostaliśmy pięknie ugoszczeni w Arche Poloneza, co zdecydowanie zachęca do kontaktu z pozostałymi hotelami, należącymi do tej sieci. Spotkanie w hotelu Arche Poloneza traktuję jako świetną wizytówkę firmy i gwarancję jakości oferowanych usług ocenia Katarzyna Kamyszer-Jabłońska.


Zwiedzanie Arche Hotel Poloneza

Arche Hotel Poloneza składa się z dwóch części – H1 to budynek hotelowy oddany do użytku w 2018 roku i H2, działający od maja 2021 roku. W nowo oddanej części znajduje się 10 sal konferencyjnych, o powierzchni od 44 m kw. do 123 m kw. Po połączeniu części z nich otrzymujemy dwie duże sale konferencyjne o powierzchni: 267 m kw. i 296 m kw. Dodatkowo do dyspozycji organizatorów spotkań jest foyer (91 m kw.). W tych przestrzeniach odbywała się ostatnia edycja MP Fast Date®. Obiekt oferuje 385 pokojów i apartamentów (682 miejsca noclegowe). – Nowoczesny obiekt idealny dla lokalnych eventów, bardzo miła i profesjonalna obsługa – ocenia Izabela Berry-Zdun.
Pozostałe hotele z Grupy Arche, prezentujące swoją ofertę podczas MP Fast Date®, przygotowały świąteczne miasteczko, przypominając organizatorom wydarzeń, że zbliża się czas ofertowania wigilii firmowych.

Integracja z sensem
– Branża budzi się po długiej przerwie, ale w dalszym ciągu dominują mniejsze spotkania. Liczymy, że nadchodzące Święta Bożego Narodzenia i towarzyszące im wigilie firmowe będą pewnego rodzaju początkiem nowych spotkań. Arche w obecnym sezonie konferencyjnym stawia mocno na mądrość wyboru i namawia do organizacji wydarzeń z sensem. Część swojego przychodu przeznaczamy na cele Fundacji Leny Grochowskiej, dzięki której zatrudnienie znajdują osoby niepełnosprawne. Dodatkowo, wśród propozycji w hotelach, ważne miejsce zajęły warsztaty ceramiczne, malarskie i piekarnicze, do których angażujemy instruktorów i pracowników Fundacji, łamiąc pewne utarte trendy w obszarze proponowanych atrakcji. Arche daje szansę do zrealizowania potrzeby odpowiedzialnego biznesu wśród firm, które kierują się w swoich działaniach ideą CSR – tłumaczy Kamil Maciąg. Dlatego część integracyjną podczas 38. edycji MP Fast Date® stanowiły warsztaty przygotowane przez Fundację Leny Grochowskiej i przeprowadzone wspólnie z jej pracownikami. W sekcji kulinarnej wypiekano i dekorowano świąteczne pierniki, w grupie ceramicznej powstawały głownie filiżanki i kubki, a uczestnikom warsztatów malarskich udało się w dość krótkim czasie namalować swoje pierwsze obrazy.


Warsztaty kulinarne


Warsztaty malarskie


Warsztaty ceramiczne

– Z ogromnym wzruszeniem uczestniczyłam w warsztacie malarskim, zorganizowanym przez Fundację Leny Grochowskiej. Opowiadam o tym wydarzeniu wszystkim moim znajomym i klientom. Jestem dumna z efektu swojego pierwszego w życiu, kontaktu z płótnem i farbami. Uważam, że warsztaty są świetną okazją do poznania siebie oraz integracji z pozostałymi uczestnikami – mówi Katarzyna Kamyszer-Jabłońska.

Biznesowe kontakty, źródło wiedzy i inspiracji
Zarówno dla meeting plannerów, jak i oferentów ostatnia edycja MP Fast Date® była spotkaniem dającym możliwości biznesowe, wymianę doświadczeń i inspiracje.
– MP Fast Date® w Arche Poloneza było doskonałym przykładem dobrze zorganizowanego spotkania networkingowego, którego wartość polega na nawiązaniu relacji nie tylko biznesowych. Była to przede wszystkim bardzo sympatyczna i wartościowa okazja do spotkania z drugim człowiekiem – podsumowuje Katarzyna Kamyszer-Jabłońska.

– Spotkanie było także okazją do rozmowy z kolegami z branży i zebrania informacji zwrotnej na temat sytuacji pocovidowej. MP Fast Date® to bezcenne źródło wiedzy, forma wymiany idei i doświadczeń – podkreśla Łukasz Królikowski.

– Jestem pod dużym wrażeniem – organizator zadbał o każdy szczegół, począwszy od momentu rejestracji, wybór miejsca, kalendarz spotkań oraz element integracji. Wierzę, że kontakty biznesowe nawiązane tego dnia przyniosą efekty w postaci wielu wspólnych realizacji – ocenia Agnieszka Gad-Giemza, cluster MICE sales manager, InterContinental Warszawa, Holiday Inn Warsaw City Center, Holiday Inn Gdańsk City Center.

– Wysoka frekwencja zarówno oferentów jak, i planistów to dowód na to, że branża potrzebuje inspiracji do nowych spotkań, a obiekty wykazują swą gotowość do ponownego przyjęcia grup konferencyjnych – podsumowuje Kamil Maciąg.

38. edycja MP Fast Date® odbyła się 1 października. Kolejne wydarzenie z cyklu MP Fast Date® planowane jest w styczniu 2022 roku.

ZOBACZ FOTORELACJE
fot. Bartko Dębkowski, Kreatyw Media
MP Fast Date® Arche Hotel Poloneza: warsztaty biznesowe >>>
MP Fast Date® Arche Hotel Poloneza: warsztaty malarskie >>>
MP Fast Date® Arche Hotel Poloneza: warsztaty ceramiczne i kulinarne >>>
MP Fast Date® Arche Hotel Poloneza: zwiedzanie obiektu >>>

Zobacz Arche Hotel Poloneza w wyszukiwarce obiektów MeetingPlanner.pl >>>

Zaloguj się
Dodaj swój obiekt
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Wspierają nas
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt