MP Fast Date: tu nawiązuje się relacje

Jubileuszowa edycja MP Fast Date® w NYX Hotel Warsaw. Część główna – warsztaty biznesowe Fot. Marcin Faliński
Na zdjęciu: Jubileuszowa edycja MP Fast Date® w NYX Hotel Warsaw. Część główna – warsztaty biznesowe Fot. Marcin Faliński

Przedstawiciele branży eventowej spotkali się na jubileuszowym wydarzeniu biznesowym z cyklu MP Fast Date®. 40. edycja warsztatów B2B odbyła się w NYX Hotel Warsaw. Wzięło w niej udział 40 oferentów i ponad 50 meeting plannerów . Organizatorem cyklu jest MeetingPlanner.pl, a współgospodarzem jubileuszowej edycji było Leonardo Hotels.

W programie spotkania znalazło się 12 rund biznesowych rozmów, według zaplanowanego przez organizatora harmonogramu, oraz tzw. runda otwarta, która zakłada dowolność wyboru rozmówców. Uczestnicy zwiedzili miejsce wydarzenia, należący do Leonardo Hotels NYX Hotel Warsaw, uznany przez jury ostatniej edycji MP Power Awards® za premierę roku wśród obiektów. Wzięli też udział w interaktywnym panelu dotyczącym współpracy pomiędzy klientami. O wyzwaniach rynku rozmawiali: Wojciech Cłapiński (wiceprezes zarządu El Padre), Paweł Jabłoński (prezes zarządu, Meeting15), Łukasz Pacek, menedżer ds. target operation model, BNP Paribas Bank Polska), Marcin Sadło (director of sales Warsaw, Leonardo Warsaw), Klaudia Szymczak (naczelnik Wydziału Komunikacji Wizualnej i Nowych Mediów, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej) oraz Dorota Wojtczak (marketing director, Live Age). Ostatnim punktem jubileuszowego MP Fast Date® był networkingowy koktajl w Ether – nowo otwartym barze na dachu hotelu, skąd z wysokości 19. piętra można oglądać panoramę Warszawy.

Główną częścią MP Fast Date są indywidualne spotkania biznesowe.


Panel dyskusyjny podczas jubileuszowo MP Fast Date®

Wypracowana formuła, jubileuszowa frekwencja
Formuła spotkania to tradycyjnie rundy indywidualnych, 15-minutowych spotkań meeting plannerów i oferentów z całej Polski. Założeniem spotkań jest nawiązanie kontaktu, sprawdzenie oferty i potencjału współpracy, wreszcie wymiana doświadczeń. Podczas 40. edycji MP Fast Date® swoje oferty zaprezentowali przedstawiciele wszystkich sektorów branży. A były to: hotele: Arche Dwór Uphagena Gdańsk, CPI Hotels Poland, DoubleTree by Hilton Kraków, Hotel Bania Thermal & Ski, Hotel Belmonte Krynica-Zdrój, Hotel Crystal Mountain Wisła, Hotel Mrągowo Resort & Spa, Hotel Szczawnica Park Resort & Spa, Hotele Arche, Lake Hill Resort & Spa, Leonardo Hotels, Marriott International, Mazurski Dworek Przy Jeziorze Nosalowy Dwór Resort & Spa, Puro Hotels, QHotel Plus Wrocław Bielany, Radisson Blu Hotel Sopot, Radisson Blu Resort Ostroda Mazury Lakes, Royal Tulip Warsaw Apartments, Scandic Gdańsk i Scandic Wrocław, Sopot Marriott Resort & Spa, The Bridge Wrocław MGallery, Warsaw Marriott Hotel obiekty eventowe: FoodTown w Fabryce Norblina, G2A Arena, Scena Relax, firmy oferujące atrakcje i usługi oraz rozwiązania technologiczne: Green-Walls, Integral Poland, Konferencje.pl, Meeting15, Meetlify, Mobilne Symulatory Lotu GearUP!, Royal Catering, Runmageddon B2B, Visual Europe Polska, biura marketingu destynacji: Gdansk Convention Bureau, Łódź Convention Bureau, Poznań Convention Bureau, Śląska Organizacji Turystyczna i Visit Sopot. Z ich ofertami zapoznało się ok. 60 meeting plannerów reprezentujących zarówno agencje, jak i klientów docelowych, reprezentujących firmy z całej Polski.


Zwiedzanie w NYX Hotel Warsaw

Wieczorny networking w Ether – barze na dachu hotelu

MP Fast Date® w opinii uczestników

Edyta Brykała, właścielka Level +:
MP Fast Date® w NYX Hotel Warsaw – wzorowe wydarzenie

Doskonale wybrane miejsce, co ważne premierowe, bo nieznane przeważającej grupie zebranych meeting plannerów. Hotel pokazał się z najlepszej strony – przestrzenie konferencyjne przeznaczone na wydarzenie – bardzo wygodne i ze sprawnym serwisem. Koktajl przy zachodzącym słońcu na tarasie z imponującym widokiem na „warszawski Manhattan” był świetnym zakończeniem intensywnego dnia.
Speed (fast/quick) date jest bardzo efektywną formułą spotkań, gdy mamy wiele podmiotów do poznania ze sobą. Bardzo cenię je sobie i często biorę w nich udział (przede wszystkim w prezentacjach obiektów turystycznym, moje ulubione to Private Luxury Forum, odbywające się w znanych europejskich kurortach, a adresowane do buyersów i suppliersów w sektorze luxury hospitality). O powodzeniu meetingu biznesowego w takiej formie, a co za tym idzie skutecznym networkingu, decyduje kilka czynników: dobre miejsce – dopasowana przestrzeń, przygotowani sprzedawcy, uzbrojeni w ciekawe prezentacje i pomysł na atrakcyjne zaprezentowanie swoich produktów, wystarczająca liczba kupujących oraz najważniejsze – właściwy matching partnerów. W tym wypadku – wszystkie elementy były przemyślane i spełniły moje wymagania.
W przestrzeniach hotelu NYX pracowało się komfortowo, 15-minutowe prezentacje przydzielonych mi przez organizatora rozmówców uważam za bardzo dobre i na pewno uzupełniające moją wiedzę o aktualnej bazie eventowej. Wracam w plikiem wizytówek, które nie są anonimowe. Był czas poznać produkt, ale i stojących za nim ludzi, złapać z nimi „flow”, nabrać ochoty do odwiedzenia miejsc, a na pewno, do zadania bardziej szczegółowych pytań pod konkretne realizacje.

Marta Kicler, business development director, Mazurkas Travel:
Dzięki takim spotkaniom planiści poszerzają swoją wiedzę

W warsztatach MP Fast Date® uczestniczę od samego początku, czyli od 2011 roku. Przez te wszystkie lata miałam okazję obserwować, jak sprawdza się ta formuła spotkań dla oferentów oraz meeting plannerów oraz jak się ona rozwija, angażując więcej stron z różnych segmentów branży spotkań. Uważam, że bardzo ciekawym oraz ważnym, szczególnie w obecnym czasie, jest element merytoryczny oraz edukacyjny taki jak branżowe panele dyskusyjne, które pozwalają poznać stanowiska zarówno obiektów, agencji oraz klientów. 40. jubileuszową edycję wydarzenia oceniam bardzo pozytywnie, szczególnie pod kątem doboru oferentów. Obecnie mamy tak wiele nowych, ciekawych obiektów bądź usług eventowych, które niekoniecznie są zlokalizowane bądź mają siedzibę w dużych miastach jak Warszawa, Kraków, Poznań. Dzięki takim spotkaniom, planiści mają możliwość poszerzenia swojej wiedzy oraz oferty i zaproponowania swoim klientom nowych, nietuzinkowych rozwiązań. To samo tyczy się obiektów i usług, które mają możliwość dotarcia do potencjalnych klientów. Nie da się także nie zauważyć, jak organizatorzy bardzo dbają o odpowiedni dobór spotkań według zainteresowań, jak również o to, aby żaden poddostawca czy planista nie pozostał bez spotkań. Uważam, że to istotna kwestia, aby móc maksymalnie wykorzystać przeznaczony na te spotkania czas oraz zapoznać się z nową ofertą czy porozmawiać o nowych projektach ze swoimi stałymi poddostawcami. Dla mnie ten dzień był bardzo produktywnie wykorzystany i mogłam załatwić wiele spraw związanych z planowanymi i potencjalnymi projektami.

Joanna Krakós-Góralska, creative director, The Hive:
Personalny kontakt to zawsze jest świetny pomysł

Formuła biznesowych MP Fast Date® jest bardzo efektywna, pozwala poznać się i nawiązać relacje z potencjalnymi dostawcami. Czasem miałam wrażenie, że tych 15 minut to zdecydowanie za mało, aczkolwiek jest to taki czas, w którym dostawca może zajawić swoje produkty i usługi i jeśli tego czasu będzie zbyt mało, to wrócić do rozmowy w późniejszym momencie. Uważam, że personalny kontakt, to jest zawsze świetny pomysł, więc takie spotkania są zdecydowanie najlepszą drogą do poznania oferty i zbudowania tego pierwszego kontaktu. Zawsze łatwiej się pracuje z kimś, kogo się poznało nawet na takim szybkim spotkaniu. Niektóre prezentacje podczas spotkania były tak interesujące, że na pewno będziemy wracać do tych osób i wspólnie działać.      

Dominika Rejmer, kierownik działu MICE, FCM / Travel Express:
Kontakty zaktualizowane, nowe relacje nawiązane

Okres pandemii sprawił, że w branży nastąpiło wiele zmian kadrowych, a dzięki udziałowi w MP Fast Date® można było zaktualizować swoje kontakty oraz nawiązać nowe relacje biznesowe. W wydarzeniu uczestniczyli bardzo licznie i dobrze wyselekcjonowani dostawcy, formuła łatwa i przyjemna, dzięki czemu udział w wydarzeniu uważam za bardzo produktywny.

Mariusz Paszkiel, director of National Accounts, Poland, Marriott International:
Da się zainteresować swoją ofertą w kwadrans

MP Fast Date® dla każdego uczestnika to dobra okazja do poznania nowego partnera biznesowego i przede wszystkim, to okazja do osobistej rozmowy, czego w okresie pandemii, wszystkim nam brakowało. Z mojej perspektywy, zaproponowana formuła fajnie się sprawdza jest efektywna, pomocna i daje szansę na prezentację oferty. Mogłoby się wydawać, że 15 minut to troszkę mało, ale biorąc pod uwagę charakter spotkań, w zupełności wystarczy, żeby zainteresować potencjalnego klienta swoją ofertą. Cieszę się że lista klientów była całkiem długa, a agenda spotkania, pozwoliła na dodatkowe rozmowy i wymianę kontaktów, nawet z tymi firmami, z którymi nie udało porozmawiać podczas 15-minutowych spotkań.

Karolina Duda, dyrektor sprzedaży Nosalowy Dwór Resort & Spa:
Te spotkania pomagają nawiązać relacje, które są podstawą tej branży

Spotkania podczas MP Fast Date® są nie do przecenienia. Możliwość prezentacji oferty czy wymiana doświadczeń bardzo pomaga w nawiązywaniu relacji, które jak wiadomo są podstawą w tej branży. Obecnie, po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią, takie spotkania są tym bardziej potrzebne, by odnowić kontakty i nawiązać nowe współprace.

Monika Kamieńska, key account manager MICE, Puro Hotels:
Fast Date mółby być jeszcze szybszy
Organizacja super, fajnie, że w nowym obiekcie (spotkanie to też okazja do zwiedzenia branżowej „świeżynki”) oraz ciekawi odwiedzający. Świetnie, że dostajemy kontakty do wszystkich planistów. Piętnaście minut to w zupełności wystarczający czas, aby zaprezentować ofertę – myślę, że nawet 10 minut byłoby wystarczające, a udałoby się zrobić więcej spotkań. Jestem bardzo zadowolona, że mogłam uczestniczyć w 40. MP Faste Date® edycji z ramienia Puro i gratuluję jubileuszu!

Lokalizacja na jubileusz
MP Fast Date® odbył się w NYX Hotel Warsaw – obiekcie, który zdobył tytuł Premiery Roku w dziesiątej edycji MP Power Awards®. Otwarty w 2021 roku czterogwiazdkowy hotel dysponuje 331 pokojami, przestronną restauracją i powierzchnią konferencyjną, która może pomieścić blisko 400 gości. Do dyspozycji organizatorów spotkań jest pięć sal, cztery z nich można połączyć, mieszcząc do 250 osób (MP Fast Date® odbywał się w trzech połączonych salach). Jedna dodatkowa pomieści jeszcze 150 uczestników wydarzenia. Hotel uchodzi za jedno z najlepszych miejsc w sercu Warszawy do organizacji spotkań. To lokalizacja, doskonałe widoki, strefy chillout i towarzystwo sztuki – w pakiecie. Aktualnie atrakcją dla gości oraz ciekawą opcją dla organizatorów spotkań jest Ether – roof top bar na dziewiętnastym piętrze NYX Hotel Warsaw. Nowocześnie urządzony, oferuje ponad 240 m2 powierzchni i pomieści wygodnie ponad 150 osób.

ZOBACZ FOTORELACJE
fot. Marcin Faliński
MP Fast Date® w NYX Hotel Warsaw 1 >>>
MP Fast Date® w NYX Hotel Warsaw 2 >>>
MP Fast Date® w NYX Hotel Warsaw 3 >>>
MP Fast Date® w NYX Hotel Warsaw 4 >>>
MP Fast Date® w NYX Hotel Warsaw 5 >>>

Zobacz też fotorelację w wydarzenia na Facebooku >>>

MP Fast Date® to cykl warsztatów z udziałem meeting plannerów oraz oferentów usług dla rynku eventowego, który powstał w 2011 r. w odpowiedzi na potrzeby organizatorów wydarzeń. Jego celem jest poznanie przez event managerów usług, obiektów i destynacji eventowych oraz branżowy networking.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl