Jubileuszowa edycja MP Fast Date® w największej sali balowej w Europie

Zapraszamy na jubileuszową – 50. edycję MP Fast Date®, wydarzenia organizowanego przez MeetingPlanner.pl od 2011 roku. Tym razem odbędzie się w reprezentacyjnej sali hotelu DoubleTree by Hilton Warsaw. Parterem tej edycji jest Mazovia Convention Bureau. W spotkaniu mogą wziąć udział organizatorzy spotkań oraz przedstawiciele firm oferujących usługi dla rynku eventowego. 
 
50. edycja MP Fast Date® odbędzie się 3 listopada 2025. Formuła tego wydarzenia obejmuje cykl indywidualnych 15-minutowych spotkań meeting plannerów z oferentami – przedstawicielami obiektów i firm, które oferują usługi eventowe. Prowadzone podczas spotkań rozmowy pozwolą meeting plannerom zdobyć wiedzę na temat nowości rynkowych oraz inspiracje do przygotowywanych przez siebie scenariuszy wydarzeń, a dla firm będą okazją do przedstawienia oferty dużej grupie klientów w jednym miejscu i jednego dnia. Bezpośrednie spotkania to także okazja do wymiany doświadczeń, nawiązywania kontaktów i budowania relacji. 
15-minutowe rozmowy (12 rund) będą się odbywały w czterech turach według przygotowanego wcześniej grafika spotkań ustalonego za pomocą aplikacji Meeting15. Kolejna runda – otwarta pozwoli na dowolne wybranie partnera spotkania. Pomiędzy seriami bezpośrednich spotkań będzie także czas na networking podczas przerw kawowych i lunchu. W programie zaplanowano spotkanie z Biznesowym Mazowszem, na które zaproszą przedstawiciele Mazovia Convention Bureau, oraz szkolenie z cyklu Edu Date – „Data-Driven MICE Sales” prowadzone przez Wojciecha Liszkę, CEO Seerio. 
Przed rozpoczęciem MP Fast Date® odbędzie się konferencja prasowo-branżowa poświęcona prezentacji strategii branży spotkań i wydarzeń w Polsce opracowywanej przez Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń Tugether w ramach projektu prowadzonego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki. 
Dzień zakończy wieczór jubileuszowy w Zazen Club & Lounge, podczas którego wystąpi zespół Quentin Movie Band.
 
Meeting plannerzy będą także mogli zwiedzić hotel, który posiada bogatą ofertę dla rynku MICE. Przestrzeń eventowa hotelu DoubleTree by Hilton Warsaw, zlokalizowanego w zacisznej dzielnicy Wawer, w odległości 15 minut od centrum Warszawy, obejmuje ponad 5 tys. mkw. powierzchni. Jej częścią jest największa sala balowa w Europie o powierzchni ponad 2 tys. mkw., gdzie odbędą się spotkania oferentów rynku MICE z klientami. Umożliwia ona organizację eventu nawet dla 2 tys. gości.
Poza tym hotel posiada 20 różnej wielkości sal konferencyjnych, od najmniejszych o powierzchni 56 mkw., przeznaczonych na spotkania do 44 osób, poprzez średnie o powierzchni od 77 do 80 mkw., w których może się spotkać do 72 osób, po największe, o powierzchni 112 mkw., w których można zorganizować event dla 110 osób. 
Organizatorzy wydarzeń mogą tutaj korzystać z kompleksowego wyposażenia technicznego, na które składa się profesjonalne nagłośnienie, wysokiej jakości projektry multimedialne, indywidualnie sterowana klimatyzacja i oświetlenie (także efektowne).
W hotelu do dyspozycji klientów jest także restauracja Garden z tarasem i dostępem do ogrodu, która pomieści 450 osób, i Zazen Club & Lounge, w którym bawić się może 400 osób. Idealne miejsce na spotkania (w gronie do 20 osób), które wymagają dyskrecji, intymności oraz wyjątkowej oprawy, to Sky View Lounge z dostępem do prywatnego tarasu o powierzchni 70 mkw., z którego roztacza się malowniczy widok na okolicę.
Dzięki bogatej ofercie dla rynku MICE DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw umożliwia organizowanie różnego typu eventów, zarówno takich, w których udział bierze kilka tysięcy osób, jak i bardziej kameralnych, takich jak spotkanie branżowe albo konferencja prasowa dla kilkudziesięciu uczestników.
W obiekcie mogą się także odbywać wydarzenia plenerowe, na przykład pikniki, koncerty czy imprezy „na zielonej trawce”, w których może brać udział nawet 700 osób. Można do tego celu wykorzystać ogród o powierzchni około 7 tys. mkw. Znajduje się tutaj utwardzona przestrzeń, na której można zbudować scenę lub innego rodzaju ekspozycje plenerowe, oraz zadaszony taras o powierzchni 356 mkw., z miejscem przeznaczonym do grillowania. 
Hotel DoubleTree By Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw posiada 359 pokojów i apartamentów, w których nocować może jednocześnie 720 osób. Do dyspozycji gości jest także luksusowa strefa spa, welness & fitness o łącznej powierzchni 2 tys. mkw., z jedynym w Warszawie basenem z nisko zasoloną wodą.
 
Meeting plannerów spoza Warszawy zapraszamy do udziału w wydarzeniu w ramach pakietu hosted, który obejmuje nocleg w Hotelu DoubleTree By Hilton.
 
Szczegóły i rejestracja >>>

Partnerami jubileuszowej edycji MP Fast Date® są: DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw, Mazovia Convention Bureau, Meeting15, Rend Design, BSCAV oraz Marcin Faliński  Fotografia.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl