Jubileuszowa edycja MP Fast Date® w największej sali balowej w Europie
Zapraszamy na jubileuszową – 50. edycję MP Fast Date®, wydarzenia organizowanego przez MeetingPlanner.pl od 2011 roku. Tym razem odbędzie się w reprezentacyjnej sali hotelu DoubleTree by Hilton Warsaw. Parterem tej edycji jest Mazovia Convention Bureau. W spotkaniu mogą wziąć udział organizatorzy spotkań oraz przedstawiciele firm oferujących usługi dla rynku eventowego.
50. edycja MP Fast Date® odbędzie się 3 listopada 2025. Formuła tego wydarzenia obejmuje cykl indywidualnych 15-minutowych spotkań meeting plannerów z oferentami – przedstawicielami obiektów i firm, które oferują usługi eventowe. Prowadzone podczas spotkań rozmowy pozwolą meeting plannerom zdobyć wiedzę na temat nowości rynkowych oraz inspiracje do przygotowywanych przez siebie scenariuszy wydarzeń, a dla firm będą okazją do przedstawienia oferty dużej grupie klientów w jednym miejscu i jednego dnia. Bezpośrednie spotkania to także okazja do wymiany doświadczeń, nawiązywania kontaktów i budowania relacji.
15-minutowe rozmowy (12 rund) będą się odbywały w czterech turach według przygotowanego wcześniej grafika spotkań ustalonego za pomocą aplikacji Meeting15. Kolejna runda – otwarta pozwoli na dowolne wybranie partnera spotkania. Pomiędzy seriami bezpośrednich spotkań będzie także czas na networking podczas przerw kawowych i lunchu. W programie zaplanowano spotkanie z Biznesowym Mazowszem, na które zaproszą przedstawiciele Mazovia Convention Bureau, oraz szkolenie z cyklu Edu Date – „Data-Driven MICE Sales” prowadzone przez Wojciecha Liszkę, CEO Seerio.
Przed rozpoczęciem MP Fast Date® odbędzie się konferencja prasowo-branżowa poświęcona prezentacji strategii branży spotkań i wydarzeń w Polsce opracowywanej przez Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń Tugether w ramach projektu prowadzonego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Dzień zakończy wieczór jubileuszowy w Zazen Club & Lounge, podczas którego wystąpi zespół Quentin Movie Band.
Meeting plannerzy będą także mogli zwiedzić hotel, który posiada bogatą ofertę dla rynku MICE. Przestrzeń eventowa hotelu DoubleTree by Hilton Warsaw, zlokalizowanego w zacisznej dzielnicy Wawer, w odległości 15 minut od centrum Warszawy, obejmuje ponad 5 tys. mkw. powierzchni. Jej częścią jest największa sala balowa w Europie o powierzchni ponad 2 tys. mkw., gdzie odbędą się spotkania oferentów rynku MICE z klientami. Umożliwia ona organizację eventu nawet dla 2 tys. gości.
Poza tym hotel posiada 20 różnej wielkości sal konferencyjnych, od najmniejszych o powierzchni 56 mkw., przeznaczonych na spotkania do 44 osób, poprzez średnie o powierzchni od 77 do 80 mkw., w których może się spotkać do 72 osób, po największe, o powierzchni 112 mkw., w których można zorganizować event dla 110 osób.
Organizatorzy wydarzeń mogą tutaj korzystać z kompleksowego wyposażenia technicznego, na które składa się profesjonalne nagłośnienie, wysokiej jakości projektry multimedialne, indywidualnie sterowana klimatyzacja i oświetlenie (także efektowne).
W hotelu do dyspozycji klientów jest także restauracja Garden z tarasem i dostępem do ogrodu, która pomieści 450 osób, i Zazen Club & Lounge, w którym bawić się może 400 osób. Idealne miejsce na spotkania (w gronie do 20 osób), które wymagają dyskrecji, intymności oraz wyjątkowej oprawy, to Sky View Lounge z dostępem do prywatnego tarasu o powierzchni 70 mkw., z którego roztacza się malowniczy widok na okolicę.
Dzięki bogatej ofercie dla rynku MICE DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw umożliwia organizowanie różnego typu eventów, zarówno takich, w których udział bierze kilka tysięcy osób, jak i bardziej kameralnych, takich jak spotkanie branżowe albo konferencja prasowa dla kilkudziesięciu uczestników.
W obiekcie mogą się także odbywać wydarzenia plenerowe, na przykład pikniki, koncerty czy imprezy „na zielonej trawce”, w których może brać udział nawet 700 osób. Można do tego celu wykorzystać ogród o powierzchni około 7 tys. mkw. Znajduje się tutaj utwardzona przestrzeń, na której można zbudować scenę lub innego rodzaju ekspozycje plenerowe, oraz zadaszony taras o powierzchni 356 mkw., z miejscem przeznaczonym do grillowania.
Hotel DoubleTree By Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw posiada 359 pokojów i apartamentów, w których nocować może jednocześnie 720 osób. Do dyspozycji gości jest także luksusowa strefa spa, welness & fitness o łącznej powierzchni 2 tys. mkw., z jedynym w Warszawie basenem z nisko zasoloną wodą.
Meeting plannerów spoza Warszawy zapraszamy do udziału w wydarzeniu w ramach pakietu hosted, który obejmuje nocleg w Hotelu DoubleTree By Hilton.
Szczegóły i rejestracja >>>
Partnerami jubileuszowej edycji MP Fast Date® są: DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw, Mazovia Convention Bureau, Meeting15, Rend Design, BSCAV oraz Marcin Faliński Fotografia.