Jubileuszowy MP Fast Date®: tu spotyka się cała branża

Rozpoczęcie 50. edycji MP Fast Date® w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw, fot. Marcin Faliński
Na zdjęciu: Rozpoczęcie 50. edycji MP Fast Date® w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw, fot. Marcin Faliński

Już po raz 50. odbyły się warsztaty biznesowe branży eventowej MP Fast Date®, organizowane od 2011 roku przez MeetingPlanner.pl. Jubileuszowa edycja wymagała odpowiedniej oprawy, którą zapewniły stylowe wnętrza największej sali balowej w Europie, w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw. 
 
– MP Fast Date® to dla nas niezwykle wartościowe i inspirujące wydarzenie, które z każdym rokiem umacnia swoją pozycję w kalendarzu branżowym. Cieszymy się, że mogliśmy być jego gospodarzem już po raz trzeci, ponieważ realnie dostrzegamy, jak przekłada się ono na rozwój relacji biznesowych i konkretne projekty realizowane później w naszym hotelu. To wyjątkowa okazja, by w krótkim czasie spotkać wielu profesjonalistów z branży MICE, wymienić doświadczenia i zaprezentować potencjał naszego obiektu w bezpośrednim dialogu z naszymi klientami – mówi Monika Murawska, director of sales & marketing, DoubleTree by Hilton Hotel and Conference Centre Warsaw
Podczas wydarzenia, które miało miejsce 3 listopada 2025, Meeting plannerzy spotkali przedstawicieli prawie 70 firm – hoteli, obiektów oraz dostawców usług i atrakcji eventowych. 
Formuła warsztatów polega na odbywaniu indywidualnych 15-minutowych spotkań (jest ich 12, odbywają się w 4 turach) meeting plannerów z oferentami – przedstawicielami obiektów i firm, które oferują usługi eventowe. Prowadzone rozmowy dają planistom możliwość zdobycia wiedzy na temat nowości rynkowych oraz inspiracje do scenariuszy wydarzeń, a dla firm są okazją do przedstawienia swojej oferty dużej grupie klientów. Takie spotkania to także okazja do wymiany doświadczeń, nawiązywania kontaktów i budowania relacji. Pomiędzy seriami spotkań jest czas na networking podczas przerw kawowych i lunchu.
 
Współpraca na wyższym poziomie
W ramach 49 edycji MP Fast Date® odbyło się 26,5 tysiąca spotkań B2B, w których wzięło udział ponad 2,2 tysiąca meeting plannerów. W 50. edycji uczestniczyli zarówno ci, którzy są bywalcami warsztatów od lat, jak i firmy, które zjawiły się na nich po raz pierwszy.
Rafał Wiśniewski i Martyna Tomaszewska, specjaliści ds. sprzedaży i marketingu w Hotelu Sadova byli debiutantami na MP Fast Date® i bardzo im się spodobało.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni. Spotkanie odbywało się w bardzo atrakcyjnym obiekcie, program był intensywny, ale ciekawy, ludzie, których spotkaliśmy, byli dobrze nastawieni. Spotkaliśmy mnóstwo kontrahentów z całej Polski, przeprowadziliśmy wiele ciekawych rozmów. Spotkania z tymi, z którymi już współpracujemy, pomogły zacieśnić tę współpracę i przenieść ją na wyższy poziom, wynikający z kontaktu „na żywo”, a poznanie nowych osób – rozszerzyło nasze kontakty i wzbogaciło relacje – mówią. 
Pierwszy raz uczestniczył w MP Fast Date® także Kamil Roczniak, kierownik sprzedaży w Bukovina Resort. – Podczas spotkania przekonałem się, że 15 minut szybko ucieka i trzeba w tym czasie dobrze przedstawić ofertę, co też jest dobrą lekcją przygotowania się i prezentacji. Warto uczestniczyć w takich wydarzeniach chociażby po to, aby przypomnieć, że się działa na rynku, dla nas to było szczególnie ważne, ponieważ przez jakiś czas nas nie było, na co wpłynęła między innymi pandemia, ale już działamy i zapraszamy. Rozmawialiśmy z wieloma potencjalnymi klientami, którzy wyrażali zainteresowanie naszą propozycją, pytali o sale, dostępne usługi oraz ofertę dla biznesu – mówił. 
Po raz kolejny uczestniczyła w MP Fast Date® Agnieszka Gad-Giemza, dyrektor sprzedaży Grupy Hotelowej PI. – Warto się pokazać na takim wydarzeniu. Udział w nim daje efekty w postaci realizacji, dlatego tutaj przyjeżdżamy. Nawet jeśli spotykamy te same osoby, to zawsze coś nowego możemy się dowiedzieć i coś nowego zaprezentować – stwierdziła.
Uczestniczący w wydarzeniu meeting plannerzy także wysoko ocenili wartość biznesową MP Fast Date®. Joanna Kosieradzka, dyrektor marketingu w Posnet Polska brała udział w spotkaniach MP MICE Tour® już ponad 10 razy. Reprezentuje firmę, która organizuje wydarzenia dla swoich partnerów i klientów. – Takie spotkania jak to są dla mnie cenną inspiracją i możliwością poznania miejsc, do których normalnie bym pewnie nie dotarła. Tutaj zawsze poznaję ciekawych podwykonawców, interesujące miejsca, niesamowitych ludzi, pasjonatów tego, co robią. Często potem do nich wracam i organizujemy ciekawe wydarzenia. Z każdego takiego miejsca zawsze coś wynoszę, pozyskuję nowe destynacje, ciekawy kontakt do pracy i potem wracam z realizacją. Na sali balowej DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw, w której odbywały się spotkania, realizowałam wspaniałe wydarzenie dla naszych partnerów i mam z niego piękne wspomnienia. Produkujemy urządzenie fiskalne, mamy sieć dystrybutorów na terenie całego kraju i dla nich robimy szkolenia, konferencje, prezentacje, premiery nowych produktów i szukamy fajnych, ciekawych miejsc, gdzie możemy te wydarzenia realizować – mówiła.
 
Łączy, inspiruje, buduje biznes 
Także Dorota Nidzgorska-Mazonik, dyrektor ds. hotelarstwa i standardów jakości Grupy Górskie Resorty, uczestniczyła w MP Fast Date® już po raz kolejny. – Jest to wydarzenie, w którym zawsze warto brać udział, bo tu się spotyka cała branża. Można spotkać hotelarzy, agencje eventowe, przedstawicieli korporacji, wszystkich tych, którzy działają na rynku MICE. Wydarzenie w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw było wyjątkowe, zarówno ze względu na dużą liczbę oferentów i potencjalnych klientów, jak i dlatego, że było to 50., jubileuszowe wydanie – podkreśliła.
Planiści spotkań podkreślali możliwość poznania podczas z rozmów z oferentami nowych przestrzeni oraz nowych propozycji usług. 
– Podczas rozmów wybieram często dostawców, z którymi do tej pory miałam mniejszy kontakt. Natomiast przerwy, które są pomiędzy spotkaniami, pozwalają na utrzymywanie relacji z dostawcami, z którymi do tej pory często współpracowaliśmy. Pozytywne efekty są więc potrójne – zapoznanie się z nowymi firmami, spotkanie z tymi, z którymi współpracowaliśmy, oraz przypomnienie się podczas spotkania w nowej przestrzeni – mówiła Edyta Rosowska, head/meeting & conferences department Weco-Travel.
– Oprócz nowych obiektów i miejsc można poznać nowych ludzi. Nawiązane w ten sposób relacje są już zupełnie inne, gdy się później kontaktujemy w sprawie realizacji wydarzeń. Tutaj trzeba być. Tutaj bije puls branży eventowej – zaznacza Agnieszka Szlaska, communication & PR director, Imagine Nation / IF Nation Group.
Także Edyta Sobczyk, event manager w agencji eventowej KOJ, podkreśliła znaczenie rozmów prowadzonych „na żywo”. – Uczestniczyłam w MP Fast Date® po raz kolejny. Warto uczestniczyć w takim wydarzeniu, bo spotykam się z przedstawicielami hoteli, zbieram od nich oferty i przyjeżdżam potem z konkretnymi zapytaniami. Mogę wtedy porozmawiać na żywo na konkretne tematy i od razu omówić te kwestie, które mnie interesują. Gdy się wysyła maile, to potem milion pytań wraca, rozmowa prowadzona na żywo przebiega jednak inaczej, można odpowiedzieć na pytania, które w mailu nie zawsze się od razu pojawiają. Wszystko można zweryfikować i przygotować, co bardzo dużo daje – opowiadała.
 
Strategia dla rynku spotkań i program edukacyjny
Wydarzeniem towarzyszącym warsztatom była, zorganizowana przez Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, konferencja branżowo-prasowa „MICE – podstrategia turystyki”, podczas której zaprezentowana została pierwsza w Polsce strategia dla rynku spotkań i wydarzeń. Dokument, będący kluczowym i holistycznym ujęciem branży spotkań i wydarzeń, wyznacza kierunki dalszego rozwoju sektora. 
Oferenci mogli wziąć udział w programie edukacyjnym Edu Date z MeetingPlanner.pl. Wojciech Liszka, CEO Seerio poprowadził warsztaty pt. „Stop Guessing, Start Knowing”, podczas których pokazał, jak można wykorzystać dane dotyczące rynku i obiektów, aby podejmować trafniejsze decyzje sprzedażowe, zwiększyć skuteczność zespołu i działać z precyzją.
 
DoubleTree By Hilton w pełnej odsłonie
Natomiast meeting plannerzy zwiedzili DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw, obiekt z przestrzenią eventową zajmującą ponad 5 tys. mkw. Reprezentacyjna sala, będąca największą salą balową w Europie, w której odbywały się spotkania, liczy ponad 2 tys. mkw. i umożliwia organizację eventu nawet dla 2 tysięcy gości. 
Poza tym do dyspozycji organizatorów spotkań jest tutaj 20 różnej wielkości sal konferencyjnych. Do dyspozycji klientów jest restauracja Garden z tarasem i dostępem do ogrodu, która pomieści 450 osób, Zazen Club & Lounge, w którym bawić się może 400 osób, oraz View Lounge z dostępem do prywatnego tarasu o powierzchni 70 mkw. 
W DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw mogą także odbywać wydarzenia plenerowe. Do tego celu wykorzystywany jest ogród o powierzchni około 7 tys. mkw. ze starodrzewem, ozdobnymi krzewami, zielonym trawnikiem i oczkiem wodnym.  
DoubleTree By Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw posiada 359 pokojów i apartamentów, w których nocować może jednocześnie 720 osób. 
– Zależało nam, aby uczestnicy zobaczyli pełnię naszych możliwości – zarówno nowoczesne sale konferencyjne z elastycznymi układami, jak i przestrzenie idealne do mniej formalnych spotkań networkingowych czy bankietów. Chcieliśmy też pokazać nasz kompleksowy charakter – od profesjonalnego zaplecza technicznego, przez ofertę gastronomiczną na najwyższym poziomie, aż po komfortowe pokoje i strefę wellness – mówi Monika Murawska.
Planiści szczególnie doceniali funkcjonalność przestrzeni hotelu oraz otwartość zespołu na niestandardowe potrzeby organizatorów. Wielu z nich zwróciło uwagę na atmosferę miejsca – elegancję połączoną z gościnnością, która jest znakiem rozpoznawczym marki DoubleTree by Hilton.
Spotkania biznesowe stanowią ważny filar działalności hotelu. 
– Regularnie organizujemy konferencje, szkolenia, warsztaty, gale i eventy integracyjne dla firm z różnych branż – zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Dzięki doskonałej lokalizacji, zapleczu technicznemu i profesjonalnej obsłudze jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. Cieszy nas, że wielu z nich powraca do nas z kolejnymi wydarzeniami, co traktujemy jako najlepszy dowód zaufania i satysfakcji ze współpracy – mówiła Monika Murawska.
 
Kulinarne Mazowsze i muzyczna celebracja z Quentin Movie Band
Partnerem MP Fast Date® było Mazovia Convention Bureau. MCB, działające w strukturach Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, ważny partner dla organizatorów wydarzeń, w ramach Edu Date zaprezentowało Biznesowe Mazowsze w nietypowej odsłonie. Izabela Stelmańska prezes Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, zaprosiła widownię na kulinarną podróż po Mazowszu. O tym, jak smakuje Mazowsze, rozmawiała z szefem kuchni, ambasadorem polskiej gastronomii, autorem bestsellera „Kuchnia Regionów” Łukaszem Konikiem.
Na zakończenie dnia odbył się wieczór jubileuszowy w hotelowym Zazen Club & Lounge. Największe przeboje z kultowych filmów Quentina Tarantino, takich jak Pulp Fiction, Jackie Brown, Kill Bill, Reservoir Dogs, Django, Death Proof, Dawno Temu w Hollywood zagrał siedmioosobowy Quentin Movie Band z Żanetą Luberą na czele. 
– MP Fast Date® z roku na rok wyznacza coraz wyższe standardy w branży i z przyjemnością obserwujemy, jak łączy ludzi, inspiruje i napędza realny biznes. Dziękujemy za możliwość współtworzenia tak wartościowej inicjatywy – podsumowała Monika Murawska, director of sales & marketing, DoubleTree by Hilton Hotel and Conference Centre Warsaw.

Partnerami jubileuszowej edycji MP Fast Date® byli: DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw, Mazovia Convention Bureau, Meeting15, Rend Design, BSCAV, Marcin Faliński Fotografia oraz Seerio.
 
ZOBACZ FOTORELACJE
Fot. Marcin Faliński 

50. MP Fast Date® w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw  >>>
Zobacz też fotorelację z wydarzenia na Facebooku >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl