MP Fast Date®: powrót do biznesowej normalności

37. edycja MP Fast Date®, Fot. Ewa Witak, Fotograficznie.pl
Na zdjęciu: 37. edycja MP Fast Date®, Fot. Ewa Witak, Fotograficznie.pl

Pierwszy po przerwie spowodowanej lockdownem MP Fast Date® zorganizowany przez MeetingPlanner.pl odbył się w Vienna House Andels Łódź. W wydarzeniu wzięło udział ponad 20 oferentów oraz kilkudziesięciu meeting plannerów. Biznesowym spotkaniom towarzyszyły m.in. nocny spacer po Łodzi i gra miejska. Była to 37. edycja MP Fast Date®.

Istotą MP Fast Date® jest budowanie relacji biznesowych pomiędzy uczestnikami wydarzenia, wzbogacenie sieci kontaktów, ale także inspiracja, poszerzenie wiedzy i wymiana doświadczeń. Oprócz spotkań B2B, w programie spotkania znalazły się prelekcja poświęcona stylom myślenia na nowe czasy, Łódź by night oraz gra miejska. Ta edycja był szczególna – było to pierwsze tego typu wydarznie po przerwie spowodowanej pandemią. – Spotkanie było powrotem do normalności i super okazją do pobycia z branżą, nawiązania nowych kontaktów i utrwalenia dotychczasowych – podsumowuje Sylwia Lisowska product manager, Opal Travel and Business Service.
– To było bardzo owocne spotkanie biznesowe, które pozwoliło w bardzo krótkim czasie i przemiłej atmosferze poznać licznych partnerów biznesowych do bieżących i przyszłych realizacji. Ze względu na specyficzne „online’owe” czasy, to spotkanie „live” spowodowało, że było pełne otwartości biznesowej, życzliwości ludzkiej i spontanicznej radości podczas integracji – podsumowuje Barbara Żółtowska, business unit director, Ontraco.

ZOBACZ FOTORELACJE
MP Fast Date®: Vienna House Andel’s Łódź>>>
Łódź by night>>>
Gra miejska TamTu>>>

Główną część wydarzenia stanowi 12 rund szybkich spotkań biznesowych, odbywanych według wcześniej przygotowanego planu, oraz otwarta runda, która pozwala na swobodny dobór rozmówców. Podczas indywidualnych, 15-minutowych spotkań z oferentami z całej Polski meeting plannerzy mają możliwość zdobycia wiedzy na temat nowości rynkowych i cennych inspiracji do przygotowywanych przez siebie scenariuszy wydarzeń. Swoje oferty podczas MP Fast Date® zaprezentowali przedstawiciele obiektów, sieci hotelowych, firm cateringowych oraz firm dostarczających rozwiązania technologiczne, online’owe i multimedialne do organizacji projektów zarówno, na żywo, hybrydowych, jak i online. Pojawiły się także firmy dostarczające atrakcje na eventy. – Rozmowy z oferentami podczas spotkań potwierdziły, że jako branża jesteśmy gotowi do organizacji imprez, liczymy, że nasi klienci wkrótce także zatęsknią za wyjazdami i spotkaniami – mówi Beata Starużyk, członek zarządu Biura Podróży LIDO. – Bardzo fajna formuła, dobrze zorganizowane spotkanie, zainteresowani i chętni do rozmowy potencjalni kontrahenci po drugiej stronie. Naszą wspólną troską jest reanimacja branży – podkreśla Anna Stanowska z firmy GEMRA tłumaczenia specjalistyczne.

Częścią spotkania była prelekcja Agnieszki Nadstawnej, trenerki kreatywności i twórczego myślenia, poświęcona stylom myślenia w nowych czasach. Podczas wykładu i później bezpośrednich rozmów z trenerką poruszone zostały m.in. takie zagadnienia jak zmiana nastawienia, zdefiniowanie na nowo swoich postaw, inne – adekwatne do sytuacji kryzysowej – spojrzenie na sprzedaż i ofertę.
O ofercie eventowej Łodzi i nowych inicjatywach podjętych przez miasto opowiedział podczas części biznesowej wydarzenia Tomasz Koralewski, prezes Łódź Convention Bureau.

Na miejsce organizacji pierwszego po przerwie MP Fast Date® organizatorzy wybrali nagrodzony w ostatniej edycji MP Power Awards® w kategorii „Obiekt unikatowy” – czterogwiazdkowy Vienna House Andel’s Łódź. Hotel był także przygotowany do organizacji spotkań zgodnie z nowymi wytycznymi sanitarnymi. Uczestnicy podzieleni na grupy obejrzeli obiekt, poznając jego ofertę oraz politykę bezpieczeństwa.

Ostatnia edycja wydarzenia odbyła się w szczególnych warunkach – była bardziej kameralna i przystosowana do wymagań organizacji spotkań w nowej rzeczywistości. Każdy z uczestników przechodził przez bramkę dezynfekcyjną zainstalowaną przez firmę Sangate, otrzymał przyłbicę, stoły do spotkań ustawione były w większej niż dotychczas odległości od siebie (na co pozwalała duża powierzchni sali, której dodatkowym atutem w obecnej sytuacji jest też wysokość), na każdym stole do rozmów i w przestrzeniach, po których poruszali się uczestnicy eventu dostępne były płyny do dezynfekcji.
Do komunikowania się z uczestnikami przed wydarzeniem zastosowana została aplikacja przygotowana przez mProfi.pl, dzięki której w łatwy sposób mogli wypełnić wymagane dokumenty. – Chcieliśmy pokazać, jak znane i obecne od dawna na rynku technologie można wykorzystać w inny sposób, w odpowiedzi na wyzwania, jakie stawia przed nami nowa rzeczywistość. Podczas MP Fast Date® stworzyliśmy ankietę online, którą wysłaliśmy do wszystkich uczestników SMS-em. Za jej pośrednictwem każdy, w wygodny sposób mógł złożyć organizatorom deklarację dotyczącą stanu zdrowia – mówi Magdalena Nawrocka, sales manager, mProfi.pl

Wieczór integracyjny odbył się w restauracji Vienna House Andel’s Łódź przy kolacji pełnej regionalnych smaków, przygotowanej przez szefa kuchni hotelu Mirosława Jabłońskiego.

Kolejnym punktem w programie był fabularny spacer pod hasłem „Łódź by night” zorganizowany przez Łódź Convention Bureau. Po nocnej Łodzi oprowadził meeting plannerów Krzysztof Olkusz z Absolutnie Turystycznie. Grupa wyruszyła z lobby Hotelu Vienna House Andel’s w stronę ulicy Piotrkowskiej. Pierwszym przystankiem była Brama Manufaktury, następnie Pałac Izraela Poznańskiego (Muzeum Miasta Łodzi) oraz Plac Wolności. Dalej grupa weszła do klimatycznie podświetlonego „Pasażu Róży”, gdzie czekała pierwsza niespodzianka – pokaz muzyczny. Następnie goście zwiedzali artystyczne podwórko „Narodziny Dnia” przy Więckowskiego 4. Tam planiści zostali zaskoczeni przez pokaz wokalistki oraz drinki serwowane z „Alfredo Van Prosseco Pan”. Następnie ulicą Piotrkowską grupa ruszała w stronę ścisłego centrum, po drodze zatrzymując się w najciekawszych punktach „Pietryny”. Spacer zakończył pokaz iluzjonisty na tarasie hotelu Stare Kino Cinema Residence. Ostatnim, ale i nieformalnym punktem spaceru była OFF Piotrkowska.

Następnego dnia, rano meeting plannerzy wzięli udział w grze miejskiej TamTu. Poznawali historię miasta, postaci z nim związane i jego charakterystyczne atrakcje, wykonując liczne zadania i poszukując wyznaczonych na mapie gry punktów.

Ostatnia edycja MP Fast Date® tradycyjnie była połączeniem części biznesowej, edukacyjnej, integracyjnej oraz prezentacji obiektu i destynacji.
Partnerami 37. edycji MP Fast Date byli: Vienna House Andel’s Łódź, Mazurkas Travel, Łódź Convention Bureau, Accora Events, Nadstawna.pl, mProfi.pl oraz Fotograficznie.pl.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl