MP Impact®: projekt realizowany w partnerstwie
Już 18 grudnia odbędzie się druga edycja wydarzenia poświęconego analizie zjawisk o istotnym wpływie na branżę spotkań i wydarzeń oraz jej rozwój – MP Impact® 2024: summit, awards, report. Projekt realizowany jest we współpracy z partnerami, którzy są zaangażowani we wszystkie jego etapy.
MP Impact® 2024: summit, awards, report zainicjowana przez MeetingPlanner.pl wspólna branżowa inicjatywa, której celem jest budowanie społeczności liderów zaangażowanych w rozwój branży spotkań i wydarzeń.
MP Impact® 2024 organizowany jest we współpracy z partnerami branżowymi
Centrum Nauki Kopernik – lokalizacja i wsparcie organizacyjne
Robert Jarek – MC MP Impact® Summit
Rebelia Media Group – produkcja
Mr. Idea Marcin Dabulis – kreacja i reżyseria
Duko Catering – catering: śniadanie, lunch, kolacja
Anseba Music Agency – oprawa muzyczna
W Production oraz Impact Vision – multimedia, technika, nagłośnienie
Rent Design – mebla
Viva System – efekty specjalne
We Work – scenografia
Good Spirits Company – bezalkoholowe koktajle
Connectto Event Solutions – aplikacja, głosowanie
Syskonf – rejestracja gości
M-Duo Event Support – hostessy i hości oraz wsparcie obsługi wydarzenia
Marcina Faliński – obsługa fotograficzna
Ewa Witak, Fotograficznie.pl – obsługa fotograficzna
GetResponse – komunikacja maillingowa
TerGo – obliczeniu wpływu eventu na środowisko i offset
Wydarzenie wspierają partnerzy: Arche Hotele, Fiege, Grupa Eneris, Grupa Hotelowa Condo.pl, Grupa Impel, Grupa MTP, Imagine Nation, Imprero, Louvre Hotel Group, Mazovia Convention Bureau, Poland Convention Bureau / Polska Organizacja Turystyczna, PreZero Arena Gliwice, Smartphotolab, Sopocka Organizacja Turystyczna.
Progra wydarzenia został przygotowany we współpracy z Radą Programową.
Rada Programowa MP Impact® Summit
Dawid Bednarski (Imagine Nation), Dominika Beliniak (MindSpark), Aleksandra Cichecka (Alior Bank), Dominik Górka (Live Age, przewodniczący jury MP Impact Awards), Anna Księżnik (PrimeSpeakers), Michał Maciątek (kreatywny producent), Adam Nyk (Iconyk), Jan Mazurczak (Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna).
Realizację MP Impact® Awards na wszystkich etapach wspiera Kapituła konkursu
Kapituła MP Impact Awards®
Przewodniczy Dominik Górka (CEO i dyrektor kreatywny, Live Age). Członkowie kapituły: Łukasz Adamowicz (prezes zarządu Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń Tugether (do 30.10.24), wiceprezes Grupy BFC), Sylwia Banaszewska (prezeska zarządu MeetingPlanner.pl), prof. UMK dr. hab. Krzysztof Celuch (rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula), Wojciech Cłapiński (wiceprezes zarządu El Padre), Joanna Gorczyca, (dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju PZU), Wojciech Herra (psycholog, trener biznesu), Anna Jędrocha (prezes zarządu Symposium Cracoviense), Grzegorz Kieniksman (head of marketing & creation, Rebelia Media Group), Michał Kaleta (managing director, członek zarządu endorfina events), Magdalena Kondas (redaktor naczelna MeetingPlanner.pl), Artur Kozieja (właściciel, prezes Grupy Europlan), Rafał Krawczuk (prezes zarządu Plej), Rafał Kupidura (prezes zarządu IF Nation Group), Darek Maciołek (CMO BNP Paribas), Jan Mazurczak (prezes zarządu Poznań Convention Bureau), Rafał Rzeczkowski (współwłaściciel Prolight, prezes Fundacji Scena Jutra), Ewelina Sasin (współtwórczyni TerGo, założycielka Ewesa), dr Stanisław Trzciński (kulturoznawca, prezes STX Music Solutions), Ireneusz Węgłowski (prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego), dr hab. Piotr Zmyślony (profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu).
Pomysłodawcą i organizatorem „MP Impact®: summit, awards, report” jest MeetingPlanner.pl – serwis poświęcony branży spotkań i wydarzeń, organizator konkursu MP Power Awards®.
Druga edycja MP Impact® odbędzie się 18 grudnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Osoby zainteresowane udziałem w wydarzeniu prosimy o kontakt: biuro@meetingplanner.pl