Znamy finalistów MP Impact Awards® 2025
Jury MP Impact Awards® wybrało finalistów konkursu. Finał konkursu i uroczyste ogłoszenie laureatów odbędzie się podczas spotkania liderów branży „MP Impact®: summit, awards, report”, 9 grudnia w Centrum Nauki Kopernik – Pracowni Przewrotu Kopernikańskiego. Sesja finałowa – prezentacja wszystkich projektów odbędzie się w godz. 15.30 – 17.15. Obecni na sali jurorzy i publiczność wybiorą zwycięzców.
MP Impact Awards® to pierwszy konkurs poświęcony inicjatywom, kampaniom, wydarzeniom, które mają wpływ na funkcjonowanie i rozwój branży spotkań i wydarzeń.
Celem konkursu MP Impact Awards jest docenienie, wyróżnienie i promocja inicjatyw, kampanii i wydarzeń, które mają lub mogą mieć istotne znaczenie w rozwoju branży spotkań, podejmowaniu ważnych dla niej wyzwań czy rozwiązywaniu problemów, zarówno w skali lokalnej, ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej. Konkurs i jego finał ma być prezentacją skutecznych, wzorcowych działań podejmowanych przez podmioty działające bezpośrednio lub pośrednio w branży spotkań i wydarzeń, w odniesieniu do prowadzonej przez siebie działalności.
Finaliści MP Impact Awards® 2025
Kategoria Inicjatywa
- Barometr SOIT X edycja, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, ABR Sesta, współrealizator: Ebury
- Just in Kejs, Plej
- Twój event. Mniejszy ślad, większy wpływ! - praktyczny przewodnik ESG dostępny dla wszystkich, Ewesa - Brand & Customer Experience Agency, współorganizatorzy: Ewesa Impact Hub jako partner merytoryczny projektu oraz zewnętrzni konsultanci ESG jako wsparcie w analizie danych środowiskowych i przygotowaniu raportu.
Kategoria Wydarzenie
- Cykl konferencji CKF Connect, CKF_13 Centrum Konferencyjne Fabryczna
- Dane rynkowe turystycznej Warszawy, Warszawska Organizacja Turystyczna
- Hotel Marketing Conference 2025, Profitroom
Kategoria Kampania
- Kampania promocyjna „Widzimy się w Sopocie” (#WidzimysiewSopocie), Sopocka Organizacja Turystyczna (Visit Sopot), współorganizator: Miasto Sopot
- Poznajcie Moje Mazowsze, Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna
Kategoria MICE for Good
- VII Kolacja Charytatywna „Lubicz&Friends”, Hotel Grand Lubicz Uzdrowisko Ustka, współorganizator: Fundacja Rodziny de Lubicz Szeliskich
- DMC's that CARE and GIVE / CARE and GIVE Event, Polhotrep, współorganizator: Travel Projekt DMC
- Fala Dobra - oddolna inicjatywa MICE wspierana przez przedsiębiorców dla czystych wód Bałtyku, Agencja Ewesa Brand & Customer Experience Agency, za pośrednictwem Fundacji Ewesa, współorganizatorzy: Biznes / Loża Przedsiębiorców - darczyńcy i ambasadorzy projektu, Partnerzy samorządowi - Miasto Szczecin, Miasto Gdańsk, Jednostki miejskie i operatorzy marin - Żegluga Szczecińska Turystyka Wydarzenia Sp. z o.o., Gdański Ośrodek Sportu, Marina Gdańsk
- Twój event. Mniejszy ślad, większy wpływ! - praktyczny przewodnik ESG dostępny dla wszystkich, Ewesa - Brand & Customer Experience Agency, współorganizatorzy: Ewesa Impact Hub jako partner merytoryczny projektu oraz zewnętrzni konsultanci ESG jako wsparcie w analizie danych środowiskowych i przygotowaniu raportu.
(4 nominacje ze względu na równą liczbę punktów w głosowaniu)
Kapituła MP Impact Awards®
przewodniczący Dominik Górka (CEO i dyrektor kreatywny, Live Age). Członkowie kapituły: Łukasz Adamowicz (członek zarządu Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń Tugether, wiceprezes Grupy BFC), Sylwia Banaszewska (prezeska zarządu MeetingPlanner.pl), prof. UMK dr. hab. Krzysztof Celuch (rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula), Wojciech Cłapiński (wiceprezes zarządu El Padre), Joanna Gorczyca, (dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju PZU), Wojciech Herra (psycholog, trener biznesu), Anna Jędrocha (prezes zarządu Symposium Cracoviense), Grzegorz Kieniksman (head of marketing & creation, Rebelia Media Group), Michał Kaleta (managing director, członek zarządu endorfina events), Magdalena Kondas (redaktor naczelna MeetingPlanner.pl), Rafał Krawczuk (prezes zarządu Plej), Rafał Kupidura (prezes zarządu IF Nation Group), Jan Mazurczak (prezes zarządu Poznań Convention Bureau), Ewelina Sasin (współtwórczyni TerGo, założycielka Ewesa), Łukasz Wilczyński (prezes Europejskiej Fundacji Kosmicznej), dr hab. Piotr Zmyślony (profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu).
W przypadku, gdy członek kapituły reprezentuje firmę lub organizację, która jest twórcą lub współtwórcą projektu zgłoszonego do konkursu, nie bierze udziału w obradach i nie głosuje w danej kategorii.
Konkurs MP Impact Awards przebiega dwuetapowo. W pierwszym etapie Kapituła konkursu na podstawie zgłoszeń wyłoniła finalistów. Drugi etap to przedstawienie finałowego projektu (3-minutowa prezentacja) podczas MP Impact Summit – 9 grudnia 2025 r., w Centrum Nauki Kopernik – Pracownia Przewrotu Kopernikańskiego w Warszawie i wybór zwycięzców konkursu z udziałem publiczności zgromadzonej na wydarzeniu. Ogłoszenie zwycięzców i wręczenie statuetek będzie miało miejsce podczas wieczornej części MP Impact. Zwycięskie i finałowe projekty zostaną zaprezentowane w MP Impact Report.