Znamy zwycięzców MP Impact Awards® 2025
Jury MP Impact Awards® i publiczność zgromadzona na wydarzeniu MP Impact wybrała zwycięzców trzeciej edycji konkursu. MP Impact Awards® są poświęcone inicjatywom, kampaniom, wydarzeniom, które mają wpływ na funkcjonowanie i rozwój branży spotkań i wydarzeń.
Celem konkursu MP Impact® jest docenienie, wyróżnienie i promocja inicjatyw, kampanii i wydarzeń, które mają lub mogą mieć istotne znaczenie w rozwoju branży spotkań, podejmowaniu ważnych dla niej wyzwań czy rozwiązywaniu problemów, zarówno w skali lokalnej, ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej.
Konkurs i jego finał to prezentacja skutecznych, wzorcowych działań podejmowanych przez podmioty działające bezpośrednio lub pośrednio w branży spotkań i wydarzeń, w odniesieniu do prowadzonej przez siebie działalności.
MP Impact Awards® przebiega dwuetapowo. W pierwszym etapie Kapituła konkursu, której przewodniczy Dominik Górka (Live Age), na podstawie zgłoszeń wyłoniła finalistów. W drugim etapie realizatorzy projektów zaprezentowali je podczas wydarzenia MP Impact Summit (9 grudnia) oraz odpowiadali na pytania jury i publiczności. O wyborze zwycięzców zdecydowali wszyscy obecni na sali: jurorzy i publiczność. Zwycięskie i finałowe projekty zostaną zaprezentowane w MP Impact Report. Podczas wieczoru MP Impact Awards zostały wręczone statuetki – Impacty.
Zwycięzca MP Impact Awards® Kategoria Inicjatywa
Barometr SOIT X edycja, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, ABR Sesta, współrealizator: Ebury
Finaliści
- Just in Kejs, Plej
- Twój event. Mniejszy ślad, większy wpływ! - praktyczny przewodnik ESG dostępny dla wszystkich, Ewesa - Brand & Customer Experience Agency, współorganizatorzy: Ewesa Impact Hub jako partner merytoryczny projektu oraz zewnętrzni konsultanci ESG jako wsparcie w analizie danych środowiskowych i przygotowaniu raportu.
Zwycięzca MP Impact Awards® Kategoria Wydarzenie
Dane rynkowe turystycznej Warszawy, Warszawska Organizacja Turystyczna
Finaliści
- Cykl konferencji CKF Connect, CKF_13 Centrum Konferencyjne Fabryczna
- Hotel Marketing Conference 2025, Profitroom
Zwycięzca MP Impact Awards® Kategoria Kampania
Kampania promocyjna „Widzimy się w Sopocie” (#WidzimysiewSopocie), Sopocka Organizacja Turystyczna (Visit Sopot), współorganizator: Miasto Sopot
Finalista
Poznajcie Moje Mazowsze, Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna
Zwycięzca MP Impact Awards® Kategoria MICE for Good
Fala Dobra - oddolna inicjatywa MICE wspierana przez przedsiębiorców dla czystych wód Bałtyku, Agencja Ewesa Brand & Customer Experience Agency, za pośrednictwem Fundacji Ewesa, współorganizatorzy: Biznes / Loża Przedsiębiorców - darczyńcy i ambasadorzy projektu, Partnerzy samorządowi - Miasto Szczecin, Miasto Gdańsk, Jednostki miejskie i operatorzy marin - Żegluga Szczecińska Turystyka Wydarzenia Sp. z o.o., Gdański Ośrodek Sportu, Marina Gdańsk
Finaliści
- VII Kolacja Charytatywna „Lubicz&Friends”, Hotel Grand Lubicz Uzdrowisko Ustka, współorganizator: Fundacja Rodziny de Lubicz Szeliskich
- DMC's that CARE and GIVE / CARE and GIVE Event, Polhotrep, współorganizator: Travel Projekt DMC
- Twój event. Mniejszy ślad, większy wpływ! - praktyczny przewodnik ESG dostępny dla wszystkich, Ewesa - Brand & Customer Experience Agency, współorganizatorzy: Ewesa Impact Hub jako partner merytoryczny projektu, zewnętrzni konsultanci ESG jako wsparcie w analizie danych środowiskowych i przygotowaniu raportu.
Kapituła MP Impact Awards®
Finalistów wyłoniła kapituła konkursu, której przewodniczy Dominik Górka (co-CEO i dyrektor kreatywny, Live Age).
Członkowie kapituły: Łukasz Adamowicz (członek zarządu Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń Tugether, wiceprezes Grupy BFC), Sylwia Banaszewska (prezeska zarządu MeetingPlanner.pl), prof. UMK dr. hab. Krzysztof Celuch (rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula), Wojciech Cłapiński (wiceprezes zarządu El Padre), Joanna Gorczyca, (dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju PZU), Wojciech Herra (psycholog, trener biznesu), Anna Jędrocha (prezes zarządu Symposium Cracoviense), Grzegorz Kieniksman (head of marketing & creation, Rebelia Media Group), Michał Kaleta (managing director, członek zarządu endorfina events), Magdalena Kondas (redaktor naczelna MeetingPlanner.pl), Rafał Krawczuk (prezes zarządu Plej), Rafał Kupidura (prezes zarządu IF Nation Group), Jan Mazurczak (prezes zarządu Poznań Convention Bureau), Ewelina Sasin (współtwórczyni TerGo, założycielka Ewesa), Łukasz Wilczyński (prezes Europejskiej Fundacji Kosmicznej), dr hab. Piotr Zmyślony (profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu).
W przypadku, gdy członek kapituły reprezentuje firmę lub organizację, która jest twórcą lub współtwórcą projektu zgłoszonego do konkursu, nie bierze udziału w obradach i nie głosuje w danej kategorii.
Spotkanie liderów branży MP Impact: summit, awards, report odbyło się 9 grudnia 2025 r., w Centrum Nauki Kopernik – Pracowni Przewrotu Kopernikańskiego w Warszawie.