Wydarzenia z widokiem na morze, czyli meeting plannerzy odkrywali hotel Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront
Uczestnicy kolejnego wyjazdu z cyklu MP MICE Tour®, organizowanego przez MeetingPlanner.pl, odkrywali uroki Gdyni oraz walory goszczącego ich hotelu Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront, jednego z najlepszych tego typu obiektów w mieście.
Hotel ma doskonałą lokalizację – kilka kroków od Yacht Parku oraz w pobliżu biznesowej dzielnicy miasta, dlatego łatwo można połączyć tutaj pracę z relaksem i odpoczynkiem po intensywnym dniu.
– Gościliśmy trzydziestu przedstawicieli agencji eventowych i korporacji z kilku miast Polski. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy przyjąć grupę profesjonalistów, zapewnić dobrą atmosferę podczas pobytu, a także zaprezentować nasz hotel z jak najlepszej strony i pokazać atuty Gdyni – mówi Aneta Stępkowska, general manager, Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront.
Pokoje z widokiem na zatokę
Obiekt oferuje 200 elegancko urządzonych pokojów, część z nich zapewnia dodatkowo panoramiczny widok na zatokę. Można tutaj korzystać z restauracji Searcle, której menu inspirowane jest morzem, lasem i polami i oferuje prawdziwe smaki natury. Obiekt posiada własną cukiernię, a jej szef tworzy niepowtarzalne słodkie dzieła sztuki. Do dyspozycji gości jest lobby bar z kominkiem i letni taras z widokiem na morze. Organizowane są czwartki z muzyką na żywo, a w lipcu i sierpniu – weekendowe wieczory z DJ-ami.
Hotel posiada bogatą ofertę dla firm. Nowoczesne centrum konferencyjne zajmuje pomieszczenia o powierzchni 1100 mkw. Działa tutaj 9 sal konferencyjnych (w tym trzy sale boardroom), wyposażonych w najnowocześniejszą technologię audio-wizualną, szybkie łącze wi-fi i dużo naturalnego światła. Sale mogą pomieścić od 13 do 500 gości, w zależności od sposobu usytuowania miejsc.
Sala balowa, którą można podzielić na mniejsze przestrzenie, pomieści nawet do 500 osób. Atutem tych pomieszczeń jest widok na morze, panoramiczne foyer i zewnętrzny taras. Widok na port oferuje dostępne 24/7 centrum fitness. Hotel dysponuje miejscami parkingowymi w garażu podziemnym oraz w odległości 200 m od obiektu
Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront, należy do grupy Hotel CO51, która posiada 41 obiektów, usytuowanych w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, we Włoszech, Belgii i Holandii oraz w Polsce, gdzie oprócz gdyńskiego hotelu funkcjonuje Hotel Element Wrocław. Marki grupy to Moxy, AC, Courtyard by Mariott, Residence Inn by Mariott oraz Element by Westin.
Pomocny team partnerem w organizacji wydarzeń
Uczestnicy gdyńskiego MP MICE Tour®, podkreślali szczególną dbałość o gości, wykazywaną przez pracowników hotelu. Docenili serwowaną kolację z szefem kuchni, gdy dania były szykowane przy gościach, a spotkanie umilała muzyka i różnorodne atrakcje.
– Obiekt ten, poza wyjątkową lokalizacją (hotel położony najbliżej morza) i pokojami z widokiem na Bałtyk, stanowi świetną bazę noclegową i szkoleniowo-konferencyjną. Dodając do tego otwarty, uśmiechnięty i pomocny team pracujący w tym obiekcie – my organizatorzy dostajemy doskonałego partnera w organizacji wydarzeń – mówi Artur Bieniek, senior event manager & creative Agencja PlanB.
– Zespół, który pracuje ze mną w hotelu jest kompetentny, uprzejmy, zaangażowany i lubi gości, a to klucz do spełniania dobrej usługi – podkreśla Aneta Stępkowska.
– Taki team to skarb, a tacy zaangażowani pracownicy to zadowoleni goście, którym będziemy polecać to miejsce jako dobry pomysł na zorganizowanie spotkań, wyjazdów firmowych czy konferencji – zapewnia Agnieszka Lipińska, CEO Event Line, i dodaje: Dzięki gościnności Hotelu Courtyard by Marriott Gdynia, mogliśmy poczuć się naprawdę zaopiekowani. Doskonale ulokowane miejsce, piękne przestronne pokoje z widokiem na morze, centrum konferencyjne, które może zapewnić wiele ciekawych możliwości i rozwiązań. Do tego fantastyczna kuchnia a w niej połączenia smaków, które potrafią zaskoczyć najbardziej wysublimowane podniebienia. Wszystko pięknie podane i zaprezentowane, No i oczywiście to co najważniejsze, czyli ludzie, a dokładniej mówiąc pracownicy, dzięki którym mogliśmy poczuć się prawdziwymi gośćmi – podsumowuje Agnieszka Lipińska.
Gdynia – miasto z potencjałem
Wyjazd, który obył się od 29 lutego do 2 marca 2024, był też okazją do poznania atrakcji Gdyni, tego nadmorskiego i pełnego uroku miasta. Już pierwszego dnia po przejeździe zaplanowano spacer z przewodnikiem po śródmieściu oraz poznawanie jego uroków we własnym tempie. Była to między innymi okazja do zapoznania się z historią Gdyni, która za dwa lata będzie obchodzić 100-lecie nadania praw miejskich. Impulsem do rozwoju Gdyni była budowa portu, który powstał w celu zapewnienia Polsce dostępu do morskich szlaków i bazy marynarki wojennej. W rezultacie w ciągu kilkunastu lat Gdynia z wioski rybackiej przekształciła się w miasto z ponad 130 tysiącem mieszkańców.
– Wyjazd MP MICE Tour® do Gdyni to doskonały pomysł na poznanie tej destynacji, jej walorów, atrakcji i możliwości, a także odczarowanie tego miasta i pokazanie pięknego miejsca, które może być ciekawą alternatywą dla zatłoczonego Gdańska czy Sopotu. Dzięki temu wyjazdowi zobaczyłam, że Gdynia to świetny wybór z wielu powodów. To nowoczesne miasto z pięknym wybrzeżem, z szerokimi plażami, jak również wieloma ciekawymi atrakcjami kulturalnymi i rozrywkowymi. Mogłam poczuć klimat tego miejsca, dotknąć tych ciekawych miejsc, usłyszeć o historii miasta i zobaczyć możliwości, jakie daje. Będę polecać – komentuje Agnieszka Lipińska.
W programie pobytu była też wizyta w Gdyni Orłowie, nadmorskiej dzielnicy z urokliwymi domkami położonymi wzdłuż plaży, z molo, promenadą i porośniętymi lasem klifami, wśród których znajduje się najpiękniejszy klif w Polsce.
Trzeciego dnia goście odbyli spacer bulwarem Nadmorskim, mogli także poznać zasady morsowania oraz otrzymać praktyczne rady dla rozpoczynających swoją przygodę z zimnymi kąpielami. Temat wzbudził spore zainteresowanie i chociaż niewielu uczestników zdecydowało się na wypróbowanie przekazywanych rad od razu od praktyce, to kilka osób zadeklarowało współpracę w tym zakresie.
Program dostosowany do różnych oczekiwań
– MP MICE Tour® Gdynia, to kolejna bardzo udana inicjatywa MeetingPlanner.pl, która nam – agencji na co dzień funkcjonującej na drugim końcu Polski, pozwoliła doświadczyć gościnności i zapoznać się z możliwościami Hotelu Courtyard Gdynia Waterfront. Organizatorzy zadbali o różnorodny program dostosowany do oczekiwań potencjalnych klientów, pokazali nam – event plannerom – Gdynię z malowniczej i spokojnej strony, takiej, której często szukają nasi klienci – stwierdza Artur Bieniek.
– Wydarzenie MP MICE Tour® organizowane przez redakcję MeetingPlanner.pl wspominamy z uśmiechem na twarzy. Zarówno organizacja wyjazdu, jak i przebieg spotkań i koordynacja przygotowań odbyła się bez zarzutów. Były to intensywne trzy dni, jednak mamy nadzieję, że z perspektywami na biznes w przyszłości. Dziękujemy serdecznie za zaangażowanie ze strony organizatorów, jak i uczestników, którzy z zainteresowaniem i dawką pozytywnej energii brali udział w atrakcjach, jakie zostały im zaprezentowane tutaj w Gdyni. Gdynia ma wszelkie atuty bycia miejscem do wspaniałego wypoczynku, złapania oddechu od ciągłego pośpiechu i stresu, jest otoczona lasami, ma wiele atrakcji: plażę, tereny do spacerowania, ścieżki rowerowe – dodaje Aneta Stępkowska, general manager, Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront.
ZOBACZ FOTORELACJE
fot. Marcin Faliński
MP MICE Tour®: kierunek Hotel Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront 1 >>>
MP MICE Tour®: kierunek Hotel Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront 2 >>>
MP MICE Tour®: kierunek Hotel Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront 3 >>>
MP MICE Tour®: kierunek Hotel Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront 4 >>>
Zobacz też fotorelację MP MICE Tour® na Facebooku >>>