Hotele Unirest: Tu jest po prostu eventowo

Uczestnicy MP MICE Tour® – Hotele Unirest. Kraków i Oświęcim w DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention. Fot. Marcin Faliński
Na zdjęciu: Uczestnicy MP MICE Tour® – Hotele Unirest. Kraków i Oświęcim w DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention. Fot. Marcin Faliński

MeetingPlanner.pl oraz Grupa Unirest zaprosili organizatorów spotkań na MP MICE Tour®, którego celem były dwa miasta – Kraków i Oświęcim. Uczestnicy wyjazdu poznawali wyjątkowe hotele działające pod marką Hilton oraz inne atrakcyjne miejsca z potencjałem dla rynku MICE.
 
Grupa Unirest Hotele prowadzi w Polsce pięć obiektów – DoubleTree by Hilton Kraków, Hampton by Hilton Kraków, Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa i Hampton by Hilton Oświęcim oraz nowo otwarty Hilton Garden Inn Radom. Wszystkie są dogodnie położone, umożliwiają dostęp do głównych atrakcji miast i ich okolic, a także posiadają ofertę dla biznesu.

Program wyjazdu, który trwał od 8 do 10 sierpnia 2024 roku, rozpoczął się od wizyty w hotelu Hampton by Hilton Oświęcim. Jest to stylowy obiekt położony na Starym Mieście, w pobliżu zabytkowego Rynku, z którego okien rozciąga się malowniczy widok na bulwary rzeki Soła oraz na średniowieczny zamek. Hotel oferuje 120 pokojów, wyposażonych między innymi w ergonomiczne miejsce do pracy. Do dyspozycji organizatorów spotkań jest tutaj pięć sal konferencyjnych. Uczestnicy wyjazdu mogli poznać dokładnie ofertę konferencyjną hotelu i możliwość organizacji tutaj różnego rodzaju spotkań.

Hampton by Hilton Oświęcim

Na tropie receptury kraftowego trunku
Tego dnia brali także udział w grze miejskiej „Jakobowy alembik”, zorganizowanej przez agencję S-Grupa. Zadaniem uczestników gry było odnalezienie wskazówek dotyczących receptury słynnego „Jakobowego alembiku”, czyli likieru produkowanego w XIX wieku w oświęcimskiej Parowej Fabryce Najprzedniejszych Wódek i Likierów Jakoba Haberfelda, jednej z największych w Polsce wytwórni tego typu. Produkty, które tutaj powstawały, nazywane są dzisiaj kraftowymi.
Jakobowy Alembik był wybornym trunkiem, ale nigdy nie wszedł do masowej produkcji. Gdy kilka lat temu postanowiono reaktywować produkcję wódek Haberfelda, za punkt honoru postawiono sobie wskrzeszenie jego receptury. Uczestnicy zabawy mogli wziąć udział w poszukiwaniach przepisu, a także poznać bliżej miasto i jego dzieje, nie tylko te znane wszystkim z lekcji historii.

Gra miejska „Jakobowy alembik” w Oświęcimiu
– Wizyta w Oświęcimiu pozwoliła zobaczyć nową odsłonę tego miasta, odmienną od moich dotychczasowych wyobrażeń – mówiła Monika Bańka, kierownik Biura Rady Nadzorczej, Eneris.
– Ogromną przyjemnością było móc dać się zaskoczyć Oświęcimiem. Sam hotel i jego świetna lokalizacja oraz fantastyczny zespół pozwoliły spojrzeć na miasto zupełnie innym okiem niż to, które patrzyło na nie wcześniej. Gra miejska tylko wzmocniła pozytywne zaskoczenie i dobre emocje – dodała Agnieszka Kłak, office & IT administration coordinator, FOSS.
Podobne wrażenia miała Magda Tierney, właścicielka Elite Events & Hotels. – Hampton by Hilton Oświęcim zachwycił swoim położeniem nad urokliwym brzegiem rzeki Soły i w pobliżu parku, gdzie można zorganizować pikniki firmowe oraz outdoorowe zabawy integracyjne. Smaku czekoladowej tarty z malinami nie zapomnę nigdy. Dzięki grze miejskiej odczarowaliśmy Oświęcim jako miasto – stwierdziła.
– Ta wizyta studyjna dala mi możliwość poznania Oświęcimia z nieco innej i bardziej kolorowej strony. Gra miejska pozwoliła nam lepiej poznać miasto. Zachwycił mnie park położony przy hotelu, nad rzeką, który jest świetnym miejscem na outdoorowe eventy. Hampton by Hilton w Oświęcimiu pokazał nam swoje sale konferencyjne, które wspaniale nadają się na małe i średniej wielkości spotkania i eventy. W tym hotelu najbardziej spodobała mi się przyjazna gościom obsługa, wykwintna oferta F&B w restauracji, a także wygodne pokoje – komentuje Aleksandra Caine, co-founder & managing partner, WeDu Events.

Wieczór w Hampton by Hilton Oświęcim
Dalszy ciąg atrakcji czekał gości podczas kolacji. Agencja S-Grupa przygotowała dla wszystkich „Bitwę umysłów”, czyli interaktywny event quizowy, polegający na udzielaniu szybkich odpowiedzi na pytania za pomocą bezprzewodowych pilotów. Zabawa była przednia i wszyscy z ekscytacją śledzili wyniki poszczególnych drużyn.
 
Obiekty z zapleczem konferencyjnym
Drugiego dnia uczestników wyjazdu zaprosił DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention, zlokalizowany w spokojnej, zielonej dzielnicy stolicy Małopolski, 10 minut od centrum miasta. Obiekt posiada bogate zaplecze biznesowe, można tutaj zorganizować kongres z częścią wystawienniczą, zasiadaną galę, bankiet czy duże konferencje. Cała powierzchnia konferencyjna obejmuje 16 multifunkcyjnych sal, foyer oraz lobby i w sumie zajmuje 2820 mkw. powierzchni. Na organizację uroczystej gali czy dużej konferencji dla ponad tysiąca osób nadaje się szczególnie Sala Kraków, bezkolumnowa przestrzeń o powierzchni 920 mkw., wysoka na 4,96 metra. Dla organizatorów wydarzeń przygotowano także takie udogodnienia jak sprzęt audiowizualny, bezpłatny bezprzewodowy internet czy winda towarowa o pojemności do 4 ton, z możliwością bezpośredniego wjazdu na salę konferencyjną oraz ruchome schody.
Hotel posiada restaurację 5th Avenue, która oferuje dania będące współczesną interpretacją starych przepisów, wykorzystujących regionalne smaki Małopolski. Do dyspozycji gości jest Lounge Bar oraz salonik biznesowy Executive Lounge, a także siłownia i strefa wellness, składająca się z basenu z gejzerami i strefą masaży, jacuzzi oraz saun.

DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention
– Hotel posiada przepiękne przestrzenie konferencyjne oraz infrastrukturę, która sprzyja wypoczynkowi zarówno po intensywnym dniu pracy, jak i w przypadku wizyt rodzinnych. Wspaniała obsługa, wykwintne dania, wysoki standard pokoi oraz różnorodne przestrzenie konferencyjne zdecydowanie dobrze podsumowuje hasło wyświetlane na korytarzach: „Tu jest jakby eventowo” – mówiła Magda Tierney.
– Z krakowskiego hotelu DoubleTree by Hilton zapamiętałam szczególnie salę konferencyjną, która zaskoczyła mnie sporą i dobrze zaprojektowana przestrzenią, znakomicie nadającą się na duże konferencje i eventy. Hotelowe spa, basen i siłownia oferują zarówno gościom biznesowym, jak i prywatnym fantastyczną przestrzeń relaksu i odpoczynku – stwierdziła Aleksandra Caine.
Organizatorzy spotkań poznali także położony w tej samej lokalizacji co DoubleTree by Hilton Kraków – Hampton by Hilton. Obiekt ten oferuje 161 pokoi i cztery sale konferencyjne o łącznej powierzchni 150 mkw. Można tutaj także organizować spotkania oraz połączyć je z sąsiednim obiektem. Oba hotele zostały bardzo pozytywnie ocenione.

Hampton by Hilton Kraków
– Duże wrażenie zrobiła na mnie przestrzeń hotelu DoubleTree by Hilton w Krakowie zarówno, jeśli chodzi o sale konferencyjne, jak i o pozostałą część hotelu wraz z centrum wellness. Zaskoczyło hospitality i client serwis wszystkich osób z obsługi w obu hotelach. Serdeczność, elastyczność i otwartość na niestandardowe potrzeby to dla mnie key points do potencjalnej współpracy, a te czynniki niestety w wielu miejscach nie są już takie oczywiste od czasów pandemii Covid-19 – dodała Monika Bańka.
– Technika, sprzęt, przestrzenie – to jest podstawa, w moim przekonaniu ważna, ale nie najważniejsza. To, co jest dla mnie najważniejsze, to drugi człowiek i mam nadzieję, że zarówno nasi goście, jak i moi współpracownicy czuli się ze sobą dobrze oraz komfortowo. Mam nadzieję, że właśnie te relacje w połączeniu z profesjonalizmem w działaniu i świetnym zapleczem technicznym przyniosą wiele sukcesów i zadowolenia z przyszłych realizacji wydarzeń – mówiła Barbara Stawiarska, dyrektor sprzedaży Grupy Unirest.
Hotele Grupy Unirest, biorąc pod uwagę potrzeby gości, systematycznie rozszerzają swoją ofertę i usługi.
– Ostatnio wzbogaciliśmy nasze usługi i wyposażenie, koncentrując się na pobytach rodzinnych. Mogą to być wakacje, ferie, a także oferta dla gości, którzy po konferencjach decydują się przedłużyć swój pobyt, aby odpocząć. Dodatkowo zwiększamy liczbę łóżek typu twin, co pozwala nam organizować jeszcze większe wydarzenia – dodała Barbara Stawiarska.

Event w centrum nauki
Po południu goście odwiedzili nowy, otwarty pod koniec czerwca 2024 roku, krakowski obiekt – Małopolskie Centrum Nauki Cogiteon, który oferuje edukację poprzez zabawę i angażowanie w eksperymenty naukowe, projekty badawcze i społeczne.
Cogiteon obejmuje około 400 pomieszczeń, które zajmują około 14 tysięcy mkw. powierzchni. Można tutaj oglądać prawie 100 interaktywnych eksponatów, działa tu sześć laboratoriów i pracowni edukacyjnych, wokół są tereny zielony, a na dachu – ogród i restauracja Na Polu, w której meetingp plannerzy mogli wziąć udział w degustacji potraw.

Małopolskie Centrum Nauki Cogite
Obiekt zaprezentował także swoją ofertę konferencyjną. Do dyspozycji organizatorów spotkań jest tutaj kilka sal – sala eventowa Cogito o powierzchni 370 mkw., którą można przystosować do wydarzeń o różnorodnym charakterze, sala audytoryjna Eon o powierzchni 255 mkw., która pomieści 280 osób, oraz sale konferencyjne Idea i Logika o powierzchni 80 mkw. Restauracja Na Polu może pomieścić do 150 gości. Do organizacji eventów można także wykorzystać lobby oraz teren zewnętrzny.
– Nie sposób się tu nudzić! Mnie osobiście zachwycił szczególnie widok z tarasu na dachu centrum, skąd było można zobaczyć majaczące na horyzoncie moje ukochane góry – mówiła Magda Tierney.
– Zwróciłam szczególną uwagę na salą audytoryjną Centrum Cogiteon. Zresztą cały obiekt może stanowić doskonałą inspirację do organizacji eventów – mówiła Monika Bańka.
– Większość moich grup przyjeżdża do Polski zza granicy. Małopolskie Centrum Nauki Cogiteon na pewno zafascynuje ich swoją bogatą ofertą warsztatową, salami naukowymi oraz wykonaną w najwyższym standardzie salą konferencyjną. Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest też przestrzeń eventowa na dachu budynku, skąd rozpościera się niezapomniany widok na zieloną część Krakowa i pobliskie góry – mówiła Aleksandra Caine.

Kolacja w DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention i gra „Firma w Rozumie”
Drugi dzień wyjazdu zakończyła kolacja w hotelowej restauracji, z atrakcjami przygotowanymi przez agencję Hula Events. Był to humorystyczny integracyjny teleturniej „Firma w Rozumie”, w trakcie którego wykorzystywane są elementy takich formatów jak „Koło Fortuny” czy „Jaka to melodia”. Konkurencje podczas tego teleturnieju mogą dotyczyć muzyki, popkultury, życia gwiazd, filmu, a także historii i kultury organizacyjnej danej firmy.
 
Integracja poprzez sztukę, czyli Street Art

Kolejny dzień MP MICE Tour® rozpoczęła wizyta w Parku Lotników Polskich, ponad 40-hektarowym Parku Kultury i Wypoczynku, uznawanym za jeden z najpiękniejszych krakowskich terenów zielonych. Jego nazwa nawiązuje do położonego w sąsiedztwie Muzeum Lotnictwa oraz pomników upamiętniających lotników – bohaterów II Wojny Światowej.
W parku działają obiekty sportowe – tor rowerowy, trasy biegowe, skatepark, tereny piknikowe (jeden z nich położony jest na „smoczym skwerze”, którego elementem jest figura smoka), place zabaw, strefy dla miłośników przyrody, fontanny i miejsca łączące funkcje rekreacyjne z wypoczynkowymi. W pobliżu zlokalizowany jest wart odwiedzenia Ogród Doświadczeń im. Stanisława Lema.

Street Art w Parku Lotników Polskich
Pobyt na tym urokliwym terenie urozmaiciła gościom agencja Hula Events, która przygotowała kreatywne warsztaty integracyjne Street Art. Polegały one na wykonywaniu w grupach krótkich zadań team-buildingowych w celu zdobycia szablonów i akcesoriów do tworzenia fragmentów obrazów, a następnie na ich namalowaniu. Fragmenty te po połączeniu w całość ukazały wspólną wizę danej grupy.
– Tworzyliśmy spreyami (legalnie, na kanwach) nasze własne obrazy reklamujące kolejne igrzyska olimpijskie w 2028 roku w Los Angeles. Wybrzmiała we mnie nutka artysty, którą zamierzam pielęgnować – opowiada Magda Tierney.
 
Program wydarzenia uczestnicy ocenili jako interesujący i zaskakujący. Docenili także jego organizację.
– Pełen profesjonalizm i perfekcyjna logistyka pozwoliła na eksplorowanie wszystkich założeń programu. Bardzo fajne elementy integracji i networkingu w postaci gry miejskiej, quizu i art challenge, absolutnie do wykorzystania w przyszłości – stwierdziła Monika Bańka.
– To był ciekawy i bogaty program z możliwością poznania bardzo rozbudowanej oferty tak różnych obiektów i lokalizacji. Dziękujemy za zaangażowanie organizatorów i tym wszystkim, którzy zadbali o to, aby ten wyjazd był tak udany i tym samym z ogromnymi perspektywami na współpracę w przyszłości w ramach eventów. A te w każdym z miejsc można zrobić na wiele sposobów – dodał Rafał Baj z Agencji Eventowej Strefa Pomysłów.

Grupa Unirest dla segmentu MICE
Barbara Stawiarska, dyrektor sprzedaży Grupy Unirest podkreśliła, że sieć Unirest Hotels, będąca właścicielem hoteli pod marką Hilton, przygotowała swoją ofertę z myślą o gościach z segmentu MICE, którzy organizują zarówno duże wydarzenia, jak i kameralne konferencje.
– Hotel w Oświęcimiu, wyróżniający się doskonałą obsługą i wyjątkową gościnnością, jest często pomijany przez meeting plannerów z powodu historii miasta. Jednakże ze względu na lokalizację, otoczenie zieleni i wysokiej jakości serwis, stanowi on unikalne miejsce, które mamy nadzieję, że udało nam się odpowiednio zaprezentować. Z kolei nasze hotele w Krakowie, zaprojektowane z myślą o organizacji dużych wydarzeń, zostały przedstawione właśnie w tym charakterze – dodała. – Skupiliśmy się na najbliższych okolicach, aby zaprezentować ich piękno i możliwości aktywności bez konieczności oddalania się od hotelu. Oczywiście goście mieli okazję obejrzeć przestrzenie hotelowe oraz spróbować naszej kuchni. Nie zabrakło również atrakcji, takich jak gra miejska, quizy i wieczorne eventy. Dodatkowo zwiedziliśmy nowo otwarte centrum nauki Cogiteon. Organizatorom spotkań staramy się w krótkim czasie zaoferować jak najwięcej usług, pozostawiając jednocześnie trochę czasu na relaks w przestrzeniach spa, wellness czy na siłowni – mówiła Barbara Stawiarska.
Dla dyrektor sprzedaży Grupy Unirest wydarzenia takie jak MP MICE Tour® to wyjątkowy czas. – Mogę wtedy pobyć i porozmawiać z naszymi gośćmi. Z niektórymi się znam, z innymi się poznaję. To cudowny czas i bardzo go doceniam. Takie spotkania pozwalają także zaprezentować różnorodne możliwości obiektów, a obie strony liczą na to, że zobaczą, poznają i doświadczą czegoś nowego – podsumowała dyrektor sprzedaży Grupy Unirest.

Zapraszamy na kolejne spotkanie z Hotelami Unirest, czyli MP MICE Tour®, który odbędzie się w dniach 8 - 10 września

Szczegóły i rejestracja >>>

 
ZOBACZ FOTORELACJE
Fot. Marcin Faliński

MP MICE Tour® – Hotele Unirest. Kraków i Oświęcim 1 >>>
MP MICE Tour® – Hotele Unirest. Kraków i Oświęcim 2 >>>
MP MICE Tour® – Hotele Unirest. Kraków i Oświęcim 3 >>>
MP MICE Tour® – Hotele Unirest. Kraków i Oświęcim 4 >>>
 
Zobacz też fotorelację z MP MICE Tour® na Facebooku >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl