Czekolada, winnice i okrągły stół – MP MICE Tour® odkryje luksusy Mazowsza

MP MICE Tour®, kolejne przedsięwzięcie organizowane przez MeetingPlanner.pl i Mazovia Convention Bureau, będzie przebiegało pod hasłem odkrywania luksusowych możliwości organizowania niezwykłych wydarzeń na Mazowszu. Odbędzie się 20 i 21 lipca 2025.
 
Luksus, który będą odkrywali uczestnicy tego wydarzenia, nie dotyczy tylko oferty premium czy prestiżowych lokalizacji, ale obejmuje o wiele szersze spektrum doznań. Dotyczą one niedostępnych na co dzień, możliwości zanurzenia się w naturze, życia w zgodzie z filozofią slow life, przestrzeni do komfortowej pracy, inspirujących interakcji oraz umiejętnego zarządzanie czasem. Luksus to synonim unikatowych, często jedynych w swoim rodzaju doświadczeń. 
Mazowsze oferuje zarówno doskonałe warunki do organizacji ekskluzywnych wydarzeń biznesowych, jak i środowisko doskonałe do relaksu, obcowania z przyrodą i pełnej regeneracji sił, czyli to wszystko, co jest potrzebne do luksusowego spędzania czasu.
 
Relaks i biznes
Program wyjazdu, zgodny z hasłem „Odkryj luksus Mazowsza – relaks i biznes”, będzie się skupiał na zaprezentowaniu bogatego potencjału regionu oraz możliwości harmonijnego łączenia różnorodnych aspektów luksusu w sferze biznesowej.
Rozpocznie się od spotkania w Muzeum Fabryki Czekolady E. Wedel w Warszawie, orzeźwiającego napoju oraz dyskusji na temat turystyki biznesowej i jej rozwoju na Mazowszu. Wezmą w niej udział – Iwona Majewska z Mazovia Convention Bureau i Krzysztof Celuch, Celuch Consulting.
Mazovia Convention Bureau (MCB), działające w strukturach Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, kluczowy partner dla organizatorów wydarzeń w województwie mazowieckim, jest także partnerem strategicznym MP MICE Tour®. MCB oferuje kompleksowe wsparcie na każdym etapie planowania i realizacji konferencji, kongresów, spotkań korporacyjnych oraz podróży motywacyjnych.
Muzeum Fabryki Czekolady E. Wedel to także przestrzeń eventowa obejmująca 1500 mkw. zróżnicowanych pomieszczeń – od industrialnej hali przez multimedialny pawilon aż po taras z widokiem na Warszawę. Jego potencjał będą mogli poznać uczestnicy MP MICE Tour®, a brunch w muzeum zapewni Melon Catering.
 
Event w labiryncie
Kolejnym punktem wyjazdu będzie wizyta w Labiryncie pod Warszawą, czyli Rodzinnym Parku Rozrywki, zlokalizowanym w Milanówku. Miejsce to łączy oryginalność z funkcjonalnością i naturę z nowoczesnym podejściem do eventów. Jest to największy w Polsce drewniany labirynt, otoczony zielenią i zaprojektowany z myślą o aktywnym wypoczynku. Oferuje jednak coś więcej niż tylko zabawę w konstrukcji pełnej zakamarków, ścieżek i niespodzianek, może stanowić tło do budowania relacji, testowania współpracy zespołowej, a także do odpoczynku i celebracji.
Dla szukających spokoju i ciszy, ale także wypoczynku i miejsca na spotkanie dobrym wyborem będzie wizyta w Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu. Firmy mogą tutaj organizować konferencje, szkolenia lub wyjazdy integracyjne. Sale, które można dowolnie aranżować, pomieszczą ponad 100 osób. Uzupełnieniem spotkania biznesowego może być skorzystanie z atrakcji, do których należą: zwiedzanie wystaw, przejażdżki wozem, kuligi zimą, gry terenowe, pokazy rzemiosła, rękodzieła ludowego i wiejskich zajęć gospodarskich czy imprezy integracyjne przy ognisku.
 
Nowoczesne centra konferencyjne
Nowoczesne centrum konferencyjne stanowi znajdujący się na terenie muzeum Hotel Skansen Conference & Spa, którego sale o łącznej powierzchni 160 mkw. mogą pomieścić jednorazowo do 140 osób (są wśród nich kameralne sale VIP do 12 osób i takie, w których spotkać się może do 50 uczestników). W sali konferencyjno-widowiskowej, wyposażonej w scenę oraz kabiny i sprzęt do tłumaczeń symultanicznych, można zorganizować spotkanie dla 300 osób. 
Drugiego dnia wyjazdu uczestnicy będą mogli poznać ofertę Bonifacio Spa & Sport Resort, kameralnego hotelu, idealnego dla event managerów i DMC szukających nietuzinkowej destynacji, położonych w pobliżu Warszawy. Ten zlokalizowany w miejscowości Kępa k. Sochocina obiekt otoczony naturą, z kuchnią slow food, strefą spa sygnowaną marką Clarins i pełnym zapleczem eventowym może spełniać oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Centrum biznesowe Bonifacio Spa & Sport Resort obejmuje sześć sal konferencyjnych i szkoleniowych, a trzy z nich są modułowe i umożliwiają połączenie w jedną, która pomieści 300 osób. Sala klubowa to miejsce spotkań o nieco luźniejszym charakterze oraz integracyjnych. Do sal położonych na parterze można nawet wprowadzać pojazdy, co wzbogaca możliwości organizacyjne tego miejsca. Uzupełnieniem spotkania biznesowego lub integracyjnego mogą być dostępne tutaj atrakcje na świeżym powietrzu, takie jak spływ kajakowy, piknik nas Skarpą Wkrzańską czy leśne podchody. 
Wizytę w tym obiekcie zakończy aperitif na tarasie basenowym, a kolejnym ciekawym punktem programu będzie wizyta w Winnicy Nuna, położonej 40 km od Warszawy, miejscu z unikatowym klimatem Mazowsza, w którym można zorganizować spotkanie w otoczeniu dziewiczej przyrody. Dzień zakończy degustacja przy ognisku.
 
Spotkanie przy stole oficerskim
Kasyno Oficerskie Twierdzy Modlin
, będące filią Nowodworskiego Ośrodka Kultury, to zabytkowy obiekt wojskowy z początku XX wieku. Został wzniesiony według projektu nieznanego architekta rosyjskiego, przy współudziale architekta Piotra Leona Krasińskiego i utrzymany jest w stylistyce architektury obronnej z cechami architektury rezydencjonalnej. Obiekt ten może być także miejscem różnorodnych wydarzeń. Sala kinowa Kasyna zapewnia 250 miejsc na widowni, natomiast sala widowiskowa w Nowodworskim Ośrodku Kultury to 111 miejsca dla widzów. Działająca w Kasynie restauracja Stół Oficerski to przestrzeń, w której tradycja spotyka się z nowoczesną gościnnością, a wartością jest wspólne celebrowanie i przekonanie, że przy posiłku można nawiązać prawdziwe relacje. Lokal serwuje klasyczne dania kuchni polskiej, a przy okrągłym stole oficerskim, stanowiącym jego centralny punkt, każdy może usiąść bez rezerwacji. Uczestnikom wyjazdu zostanie tutaj zaserwowany lunch przygotowany przez Twister Catering.
Zwieńczeniem drugiego dnia wyjazdu będzie wizyta w Pałacu Alexandrinum, czterogwiazdkowym hotelu zlokalizowanym 13 km od Warszawy, w malowniczej miejscowości Krubki-Górki. Otoczony zabytkowym parkiem, oferuje eleganckie wnętrza, komfortowe pokoje, bogatą strefę spa z basenem oraz nowoczesne centrum konferencyjne, które obejmuje sześć sal o łącznej powierzchni 735 mkw. Największa z nich ma 268 mkw. i pomieści nawet 200 osób, najmniejsza to sala VIP dla ośmiu uczestników spotkania. Można tutaj organizować bankiety, przyjęcia, pikniki, a także wynająć hotel na wyłączność.
Obiekt oferuje 83 pokoje i 7 całorocznych domków 4-osobowych, dysponuje także terenem zielonym o powierzchni 13 hektarów, działa tutaj Beach Bar – zewnętrzny bar z piecem do pizzy i dwie polany.
www.micetour.meetingplanner.pl 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl