MP MICE Tour®: Daj się zaskoczyć Łodzi!

MeetingPlanner.pl i Łódź Convention Bureau organizują ekskluzywny wyjazd studyjny z cyklu MP MICE Tour®. Jego celem będzie jedno z najdynamiczniej rozwijających się eventowo miast w Polsce.
 
Łódź to miasto poprzemysłowe, ale od kilkunastu lat stawia na rozwój nowoczesnych usług, naukę i branże kreatywne. Powstają tu nowe hotele, rewitalizowane są całe kwartały zabytkowego śródmieścia, a w ścisłym centrum, ma powierzchni ponad 100 ha wyrosło Nowe Centrum Łodzi.
Ze względu na swoje korzystne położenie oraz rozbudowaną i zróżnicowaną infrastrukturę konferencyjną i noclegową, Łódź jest doskonałym miejscem do organizacji wydarzeń i spotkań, takich jak kongresy czy konferencje naukowe. Event plannerzy coraz chętniej odwiedzają Łódź i organizują tutaj spotkania, zarówno ogólnopolskie, jak i te o zasięgu międzynarodowym. W Łodzi odbywają się konferencje medyczne, wydarzenia estradowe, kulturalne, sportowe, targi, wystawy oraz spotkania korporacyjne i branżowe. 
Wyjazd MP MICE Tour® odbędzie się od 30 listopada do 2 grudnia 2025 (od niedzieli do wtorku). Rozpocznie się od zameldowania w Novotel Łódź Centrum, nowoczesnym czterogwiazdkowym obiekcie, zlokalizowanym w centrum miasta, przy alei Piłsudskiego, który będzie głównym partnerem wydarzenia. 
Dogodne położenie hotelu, 200 metrów od popularnej ulicy Piotrkowskiej z licznymi barami i restauracjami, sprawia, że jest on często wybierany przez przyjeżdżających do Lodzi. W odległości 0,9 km znajduje się Atlas Arena, a dojazd do lotniska im. Władysława Reymonta zajmuje 15 minut. Do głównych dworców kolejowych, takich jak Łódź Kaliska i Łódź Fabryczna, można stąd dotrzeć w 10 minut. Hotel oferuje 161 pokojów, stylową restaurację oraz centrum biznesowe z ośmioma salami konferencyjnymi. Największa z nich ma 161 mkw i pomieści do 200 osób, najmniejsza zajmuje 22 mkw. i nadaje się na organizację kameralnych spotkań dla maksymalnie 20 osób. 
 
Pierwszego dnia, po przyjeździe uczestnicy MP MICE Tour® będą mieli możliwość poznawać Łódź własnym tempem. Natomiast drugi dzień rozpocznie się od wizyty w Pieter Smit (Pieter Smit Theater Rock Polska), międzynarodowej firmie logistyczno-technicznej i studiu wydarzeń, które obsługuje produkcje teatralne, koncerty i eventy, oferuje hale, studia zdjęciowe i wsparcie logistyczne dla dużych realizacji. Do dyspozycji organizatorów wydarzeń jest tutaj flota kilkuset samochodów – ciężarówek, autobusów samochodów dostawczych oraz osobowych, a także doświadczeni kierowcy.

Kolejne punkty programu obejmą między innymi wizytę w Ogrodach Geyera, nowej przestrzeni Starego Kina. Jest to wyjątkowa przestrzeń eventowa, położona przy ulicy Piotrkowskiej. Zabytkowe wnętrza tego obiektu zajmują powierzchnię 1400 mkw., a do dyspozycji gości jest nowoczesne zaplecze techniczne, elastyczny układ sal, strefowa klimatyzacja oraz nowoczesne nagłośnienie i oświetlenie, a także usługa cateringowa Jest to dobre miejsce na organizację konferencji, koncertów i targów w industrialnym klimacie.
 
Wyjątkowe przestrzenie na eventy, konferencje i gale udostępnia także Centralne Muzeum Włókiennictwa. Obiekt ten prezentuje historię przemysłu włókienniczego – mod fabryk po współczesną sztukę tkaniny. Słynie z Międzynarodowego Triennale Tkaniny i ekspozycji w dawnych halach fabrycznych. 
 
Inspiracją dla przedstawicieli branży evetnowej może być także Łódzkie Centrum Filmowe, instytucja wspierająca kino i produkcje filmowe. Działa tutaj wypożyczalnia rekwizytów, kostiumów i magazyny inscenizacyjne, oferowane są usługi produkcyjne dla filmów, reklam i inscenizacji historycznych. Mogą z nich korzystać organizatorzy bali kostiumowych, gier miejskich i kreatywnych spotkań z filmem.

Miejscem organizacji eventów może być także największe w Polsce centrum indoor golfu, wyposażone w nowoczesne symulatory TrackMan i PuttView, czyli City Golf Łódź. Odbywają się tutaj spotkania firmowe oraz integracyjne, a także turnieje golfa oraz wieczory z rywalizacją w sportowym klimacie, które łączą zabawę, networking i aktywny wypoczynek. 
 
Uczestnicy wyjazdu studyjnego zostaną tutaj zaproszeni na lunch, po którym pojadą do Aiden by Best Western Łódź, stylowego hotelu z 61 pokojami, urządzonego w klimacie art déco, z restauracją Bohema i siłownią. Jest to obiekt przyjazny gościom biznesowym, posiada nowoczesne wyposażenie i udogodnienia, w tym stację ładowania EV. Przestrzeń konferencyjno-biznesowa hotelu składa się z czterech sal oraz vip-roomu. Można tutaj zorganizować event, spotkanie biznesowe, szkolenie, konferencję czy zjazd na 100 osób.       
 
Ofertę dla firm ma także The Loom, czterogwiazdkowy hotel biznesowy, położony w centrum miasta, tuż przy Manufakturze. Obiekt ten, dzięki swojemu wystrojowi, oddaje ducha dawnej fabrycznej Łodzi, łącząc industrialny klimat z elegancją i nowoczesnym designem, co stanowi idealne tło dla spotkań i wydarzeń firmowych. Zapewnia też doskonały catering – restauracja Wątek otrzymała 4 widelce w konkursie gastronomicznym. Oferta noclegowa tego obiektu obejmuje 76 pokojów, w hotelu działa też sauna.
 
Zwieńczeniem dnia będzie zwiedzanie Manuarte, wyjątkowego miejsca należącego do Agustina Egurroli, łączącego w sobie galerię sztuki, klub i restaurację inspirowaną kulturą Ameryki Łacińskiej. Jego pełne kolorów, muzyki i tańca wnętrza tworzą niepowtarzalny klimat, który można wykorzystać przy organizacji eventów, gali, kolacji firmowych czy pokazów tanecznych, odbywających się w samym sercu Manufaktury. 

Na gości będzie tutaj czekała kolacja oraz atrakcje od SevenEvent Group, agencji eventowej działającej w Łodzi od ponad 20 lat, która specjalizuje się w kompleksowej organizacji wydarzeń MICE: konferencji, integracji, pikników, gal czy eventów online. Agencja tworzy też autorskie scenariusze gier na tablety oraz organizuje kreatywne imprezy tematyczne, integracyjne i team-buildingowe. 
 
Trzeci dzień wyjazdu rozpocznie się od wizyty w kameralnej przestrzeni eventowo-szkoleniowej Nawrot 12, która mieści się w odrestaurowanej kamienicy blisko ulicy Piotrkowskiej. Można tutaj wynająć całe piętro, sale szkoleniowe a także biura na godziny, dostępny jest catering, co sprawdza się przy spotkaniach biznesowych i kameralnych wydarzeniach.
 
Uzupełnieniem programu wydarzeń firmowych mogą być warsztaty organizowane w kreatywnej Galerii Piotrkowska 33, miejscu wystaw i pracowni artystycznych. Skupia ono autorską sztukę użytkową i wizualną, angażując lokalną społeczność i turystów szukających designu i rękodzieła. Także uczestnicy wyjazdu będą mieli okazję sprawdzić swoje możliwości w tym zakresie. 
 
Z pewnością miłym elementem wyjazdu będzie tour po królowej łódzkich ulic, czyli po ulicy Piotrkowskiej, po którym uczestnicy odwiedzą Traugutta 12 (Aparthotel T12), nowo otwarty obiekt funkcjonujący w odrestaurowanej XIX-wiecznej kamienicy, łączący historyczny charakter z nowoczesnym designem. Na kameralne spotkania idealna jest hotelowa restauracja Acanti, w celach eventowych można także wykorzystać klimatyczny dziedziniec. W odrestaurowanej kamienicy mieści się także czterogwiazdkowy butikowy hotel Pietryna, położony przy ulicy Piotrkowskiej, który łączy klasykę z nowoczesnością. Stanowi on idealny wybór dla gości szukających komfortu i lokalnego klimatu miasta. Obiekt dysponuje dwiema salami konferencyjnymi, które mogą pomieścić do 50 osób, a ich układ i wyposażenie można dostosować do indywidualnych potrzeb organizatorów. Na kameralne spotkania biznesowe przygotowano specjalnie zaaranżowany gabinet, zapewniający komfort i dyskrecję.
 
Szczegóły: www.micetour.meetingplanner.pl 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl