Łódź: tak kreuje się doświadczenia!

Uczestnicy MP MICE Tour® „Daj się zaskoczyć Łodzi!”, fot. Marcin Faliński
Na zdjęciu: Uczestnicy MP MICE Tour® „Daj się zaskoczyć Łodzi!”, fot. Marcin Faliński

MeetingPlanner.pl i Łódź Convention Bureau zaprosili planistów spotkań na wyjazd studyjny z cyklu MP MICE Tour®, którego celem była Łódź, miasto stawiające na rozwój nowoczesnych usług, naukę i branże kreatywne. Coraz częściej jest ono także wybierane przez organizatorów spotkań.
 
W ostatnim czasie miasto to przeszło duże zmiany, a jego mocną stroną jest z pewnością lokalizacja. – Łódź leży dokładnie w centrum kraju, na skrzyżowaniu głównych autostrad, więc każdy ma tu „tak samo blisko”. Przy wydarzeniach firmowych, gdzie uczestnicy zjeżdżają z całej Polski, to ogromny atut i realna oszczędność czasu oraz logistyki. Drugim wyróżnikiem jest unikalny, postindustrialny klimat XIX-wiecznego miasta włókienników. Łódź ma swoją historię, charakter i surową estetykę, której nie da się podrobić — a jednocześnie jest świeża i wciąż na nowo odkrywana przez branżę. Po latach zaniedbań miasto przeszło duże zmiany, a wiele inwestycji to zupełnie nowe lub dopiero co odnowione miejsca. Dzięki temu Łódź może oferować nowoczesną, „niezużytą” infrastrukturę, która łączy w sobie przemysłową przeszłość z nowoczesną architekturą, kulturą, sztuką i uliczną energią. To połączenie sprawia, że firmy często znajdują tu niepowtarzalny klimat dla swoich wydarzeń – mówi Paweł Szewczyk z Łódź Convention Bureau, i podkreśla, że Łódź dopiero przebija się do świadomości branży i zaczyna być rozpoznawalna. Cały czas rozwija swoją ofertę – co chwilę pojawiają się nowe miejsca, nowe atrakcje i nowe możliwości dla organizatorów wydarzeń.
– Dlatego wyjazdy takie jak MP MICE Tour® mają duży sens. Osoby, które nigdy wcześniej nie były w Łodzi albo nie myślały o niej jako o miejscu na eventy, nagle widzą, że to zupełnie inny kierunek, niż się spodziewali. A ci, którzy znają już Łódź, też potrafią być pozytywnie zaskoczeni, bo miasto tak szybko się zmienia, że co roku można tutaj odkryć coś nowego – dodaje.
 
Nowy wizerunek postindustrialnego ośrodka 
Event plannerzy coraz chętniej odwiedzają Łódź i organizują tutaj spotkania, zarówno ogólnopolskie jak i te o zasięgu międzynarodowym. W Łodzi odbywają się konferencje medyczne, wydarzenia estradowe, kulturalne, sportowe, targi, wystawy oraz spotkania korporacyjne i branżowe. 
– Meeting plannerzy w Łodzi szukają przede wszystkim czegoś świeżego — nowego klimatu, inspirujących przestrzeni i miejsc, które odbiorcom jeszcze nie zdążyły się „opatrzyć”. Bardzo często interesuje ich właśnie to połączenie postindustrialnego charakteru miasta ze sztuką, nowoczesnymi rozwiązaniami i kreatywnym podejściem do wydarzeń – mówi Paweł Szewczyk.
Łódź zaskakuje zachodzącymi w niej zmianami i nowym innowacyjnym wizerunkiem. 
– Zaczęły znikać budynki które nie były odrestaurowane i trochę straszyły. Pojawiły się miejsca piękne i atrakcyjne nie tylko pod względem wizualnym. ale także stanowiące o dużym komforcie dla klienta oraz z pomysłem na atrakcyjne spędzanie czasu. Od dawna przekonuję moich klientów do realizacji w Łodzi i cieszę się, że wybierają tą destynację. Wyjazd wzbogacił moją ofertę i pokazał miejsca których kompletnie nie znałam, które są nowe i dopiero zaczynają swoją przygodę z branżą eventową oraz miejsca, które mogą być ciekawymi atrakcjami dla moich gości – mówi Agnieszka Lipińska, CEO Event Line. 
– Wyraźnie dało się zauważyć, iż miasto Łódź mocno inwestuje w rozwój infrastruktury MICE a zaprezentowane obiekty prezentują wysoki standard i szeroką ofertę organizacji zarówno kameralnych spotkań, jak i dużych eventów.  Dotychczas Łódź nie była dla mnie oczywistą destynacją pomimo centralnego położenia, jednak ten wyjazd zdecydowanie zmienił moje postrzeganie. Miasto ma ogromny potencjał jako atrakcyjne miejsce spotkań biznesowych – dodała Ewa Słobosz, project manager Globalpayments.
 
Wsparcie Łódź Convention Bureau
– Łódź mnie totalnie zaskoczyła. Ostatni raz byłam tu kilka lat temu i miałam w głowie zupełnie inny obraz miasta. Miasto się rozrasta, pięknieje, modernizuje – naprawdę robi wrażenie. Wielkim plusem było to, że przez cały czas był z nami Paweł Szewczyk z Łódź Convention Bureau, człowiek z niesamowitą energią! Dzięki niemu nie tylko zobaczyliśmy ciekawe miejsca, ale też poznaliśmy ich historię, odkryliśmy ukryte zakątki miasta – jak na przykład Pasaż Róży, który jest po prostu magiczny. To są takie smaczki, które nadają wyjazdowi zupełnie inny wymiar. Program był intensywny, ale dzięki temu udało się odwiedzić mnóstwo miejsc – od nowoczesnych sal konferencyjnych po luksusowe hotele. Wyjazd dał mi świeże spojrzenie na Łódź i masę pomysłów do wykorzystania w pracy – komentuje Klaudia Dąbroś, project manager Liberty International Poland.
W organizacji wydarzeń pomaga meeting plannerom Łódź Convention Bureau.
– Znamy miasto od podszewki, wiemy, co działa, gdzie warto iść, z kim najlepiej współpracować. Dlatego chętnie podpowiadamy miejsca, dzielimy się doświadczeniem i pokazujemy rozwiązania, które dla organizatorów nie zawsze są oczywiste — a my mamy je już sprawdzone w praktyce. Do tego mamy szeroką sieć kontaktów i bardzo dobre relacje z lokalną branżą, więc często możemy pomóc też w wypracowaniu lepszych warunków czy po prostu w sprawnym dograniu szczegółów. Jesteśmy po to, żeby meeting planner czuł, że w Łodzi ma realne wsparcie – zapewnia Paweł Szewczyk.
 
Samochody, kino i filmy  
Wyjazd MP MICE Tour® do Łodzi odbył się od 30 listopada do 1 grudnia 2025 i rozpoczął się od wizyty w czterogwiazdkowym Novotel Łódź Centrum, zlokalizowanym w centrum miasta, przy alei Piłsudskiego. Hotel oferuje 161 pokoi oraz centrum biznesowe z ośmioma salami konferencyjnymi. Największa z nich ma 161 mkw i pomieści do 200 osób, najmniejsza zajmuje 22 mkw i nadaje się na organizację kameralnych spotkań dla maksymalnie 20 osób. Organizując tutaj spotkanie, można połączyć pracę z przyjemnością, gdyż goście mogą korzystać z centrum fitness, wypożyczyć rowery i wybrać się na zwiedzanie miasta. 
Drugi dzień rozpoczął się od wizyty w Pieter Smit (Pieter Smit Theater Rock Polska), międzynarodowej firmie logistyczno-technicznej i studiu wydarzeń, które obsługuje produkcje teatralne, koncerty i eventy, oferuje hale, studia zdjęciowe i wsparcie logistyczne dla dużych realizacji. Do dyspozycji organizatorów wydarzeń jest tutaj kilkaset różnego rodzaju pojazdów, od ciężarówek i autobusów, poprzez samochody dostawcze do osobowych, a także doświadczeni kierowcy. Jeden z nich – autokar dla artystów, zaopatrzony w miejsca sypialne wiózł uczestników wyjazdu z Manufaktury do hotelu.
 
Ciekawym punktem programu była wizyta w Ogrodach Geyera, nowej przestrzeni Starego Kina, przy ulicy Piotrkowskiej. Zabytkowe wnętrze tego obiektu obejmuje 1400 mkw, do dyspozycji organizatorów spotkań jest tutaj zaplecze techniczne, elastyczny układ sal, strefowa klimatyzacja oraz nagłośnienie i oświetlenie, a także usługa cateringowa. Można tutaj organizować konferencje, koncerty i targi, odbywające się w industrialnym klimacie.
Przestrzenie na eventy, konferencje i gale oferuje także Centralne Muzeum Włókiennictwa, słynące z Międzynarodowego Triennale Tkaniny i ekspozycji w dawnych halach fabrycznych.
Niezwykle ciekawym miejscem okazało się Łódzkie Centrum Filmowe, instytucja wspierająca kino i produkcje filmowe, w której działa wypożyczalnia rekwizytów, kostiumów i magazyny inscenizacyjne, a także oferowane są usługi produkcyjne dla filmów, reklam i inscenizacji historycznych. 
Kolejne wizyta miała miejsce w największym w Polsce centrum indoor golfa, wyposażonym w nowoczesne symulatory TrackMan i PuttView, czyli City Golf Łódź. W obiekcie można organizować spotkania firmowe oraz integracyjne, a także turnieje golfa i wieczory z rywalizacją w sportowym klimacie, łączące zabawę, networking i aktywny wypoczynek. Uczestnikom wyjazdu zaproponowano zajęcia z nauki gry w golfa, z czego chętnie skorzystali.
 
Taniec, sztuka, rękodzieło
Stylowy Aiden by Best Western Łódź z 61 pokojami, urządzony w klimacie art déco to obiekt przyjazny gościom biznesowym. Jego przestrzeń konferencyjno - biznesowa składa się z czterech sal oraz vip-roomu. Można tutaj zorganizować event, spotkanie biznesowe, szkolenie, konferencję czy zjazd na 100 osób.
Biznesowa przestrzeń jest ważną częścią czterogwiazdkowego The Loom, położonego w centrum miasta, tuż przy Manufakturze, który dzięki swojemu wystrojowi, oddaje ducha dawnej fabrycznej Łodzi. Oferta noclegowa tego obiektu to 76 pokoi, a hotelowa restauracja Wątek otrzymała 4 widelce w konkursie gastronomicznym. 
Niezwykłym miejscem jest także Manuarte, należące Agustina Egurroli, łączące galerię sztuki, klub i restaurację inspirowaną kulturą Ameryki Łacińskiej. Wnętrza tego obiektu, pełne kolorów, muzyki i tańca mają niepowtarzalny klimat, który można wykorzystać przy organizacji eventów, gali, kolacji firmowych czy pokazów tanecznych. 
Uczestnicy wyjazdu zjedli tutaj kolację, czekały też na nich atrakcje od SevenEvent Group, agencji eventowej działającej w Łodzi od ponad 20 lat, która specjalizuje się w kompleksowej organizacji wydarzeń MICE: konferencji, integracji, pikników, gal czy eventów online. Tworzy też autorskie scenariusze gier na tablety oraz organizuje kreatywne imprezy tematyczne, integracyjne i team-buildingowe. 
Trzeciego dnia wyjazdu miała miejsce wizyta w kameralnej przestrzeni eventowo-szkoleniowej Nawrot 12, w odrestaurowanej kamienicy blisko ulicy Piotrkowskiej. Planiści spotkań mają tutaj możliwość wynajęcia całego piętra i sal szkoleniowych, do dyspozycji są także biura na godziny oraz catering. Tutaj uczestnicy wyjazdu brali też udział w warsztatach malarskich prowadzonych przez właścicielkę Galerii Piotrkowska 33, która angażuje lokalną społeczność i turystów szukających designu i rękodzieła. 
W programie był także tour po królowej łódzkich ulic, czyli po ulicy Piotrkowskiej oraz wizyta w Traugutta 12 (Aparthotel T12), nowo otwartym obiekcie mieszczącym się w odrestaurowanej XIX-wiecznej kamienicy. W hotelowej restauracji Acanti można organizować kameralna spotkania, w celach eventowych można także wykorzystać klimatyczny dziedziniec. 
Również przy ulicy Piotrkowskiej, w odrestaurowanej kamienicy mieści się czterogwiazdkowy butikowy hotel Pietryna, który może być dobrym wyborem dla osób szukających komfortu i pragnących poczuć klimat miasta. Dwie sale konferencyjne tego obiektu mogą pomieścić do 50 osób. Na kameralne spotkania biznesowe nadaje się specjalnie zaaranżowany gabinet, zapewniający komfort i dyskrecję.
Wizyta w Starym Kinie pokazała, jak tradycja filmowa może zostać wykorzystana przy urządzaniu przestrzeni. Działają tutaj 22 filmowe apartamenty dedykowane najlepszym polskim filmom i serialom. Obiekt działa przy Piotrkowskiej 120, gdzie w 1899 roku bracia Władysław i Antoni Krzemińscy otworzyli pierwsze, stałe kino na ziemiach polskich – „Gabinet Iluzji”. Było to też drugie kino na świecie.

Warto tu robić eventy
Odwiedzane miejsca zafascynowały uczestników wyjazdu.
– Wszystkie miejsca były fantastyczne i każde zapadło mi w pamięć z innego powodu. Ogrody Geyera przyciągnęły prostotą i kreatywnym klimatem, a catering Starego Kina zachwycił nas wyjątkowymi połączeniami smakowymi – połączenie halloumi z truflą było bezbłędne. Hotel Traugutta to elegancka przestrzeń, w której każdy detal robi wrażenie, a Book&Cook to świeżość i świetny pomysł na wspólne gotowanie z Master Chefem, które angażuje i daje mnóstwo frajdy. City Golf okazał się ciekawą, nieszablonową alternatywą dla typowych atrakcji, a zaskoczeniem był również koncertowy autobus z łóżkami – mówi Klaudia Dąbroś.
– Nazwa wyjazdu „Daj się zaskoczyć” była nieprzypadkowa – niespodzianka goniła niespodziankę. Ogrody Geyera – ta przestrzeń zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Duża, ale nie przytłaczająca – surowa, a jednocześnie ciepła. Genialne detale, które dają poczucie, że można tu zrobić coś naprawdę kreatywnego. Warsztaty z malowania farbami alkoholowymi? To był taki moment oddechu – pół godziny, kiedy wszyscy się wyciszyli i włączyli tryb artysty. Świetny przerywnik w intensywnym programie. Stare Kino – wyjątkowe! Już widzę wieczorny event z seansem, a potem nocleg w pokojach inspirowanych filmami. Tak się właśnie kreuje doświadczenia! Manuarte – to po prostu show pod okiem Agustina Egurroli, więc wiesz, że będzie efekt „wow”. Czy warto tu robić eventy? Zdecydowanie tak! Łódź ma energię, kreatywność i taką różnorodność, że każde wydarzenie może być wyjątkowe – podkreśla.
Dodaje też, że łódź pokazała, jak szybko się zmienia.
– Miasto jest nowoczesne, pełne życia i energii. Choć słyszałam o takich miejscach jak OFF Piotrkowska czy Manufaktura, zobaczenie ich na własne oczy to zupełnie inne doświadczenie – robią naprawdę ogromne wrażenie. To właśnie wokół nich miasto rozkwita – pojawiają się centra konferencyjne, restauracje, pracownie. Miasto dzięki nim tętni życiem i inspiruje. Szczerze mówiąc, rzadko brałam Łódź pod uwagę jako cel wyjazdów biznesowych, chyba że klient chciał „środek Polski, blisko Warszawy”. Po tym wyjeździe mam jednak głowę pełną pomysłów – widzę wiele możliwości, by wpleść Łódź w przyszłe projekty zarówno turystyczne, konferencyjne, jak i eventowe – mówi Klaudia Dąbroś.
 
MP MICE Tour® – narzędzie promocji miasta 
– Zdecydowanie warto organizować takie wyjazdy, ponieważ nic nie zastąpi tego, aby poczuć dane miejsce osobiście, przejść się po przestrzeniach, porozmawiać z ludźmi. Branża eventowa opiera się przecież na relacjach – trudno je zbudować zza biurka. Poza tym znamy to wszyscy, mówimy „muszę tam kiedyś pojechać”, a potem mijają lata i wciąż się nie udaje. Czasem po prostu trzeba ludzi wyciągnąć z biur. I właśnie po to są takie wyjazdy. I dokładnie to chcieliśmy pokazać podczas tej podróży – że nawet jeśli ktoś myśli, że Łódź już „ogarnia”, to miasto wciąż potrafi zrobić wrażenie czymś nowym. To właśnie dlatego takie wyjazdy są świetnym narzędziem promocji Łodzi — bo pozwalają zobaczyć na żywo, jak dynamicznie rośnie i jak wiele ma do zaoferowania meeting plannerom – mówi Paweł Szewczyk.
Organizatorom przede wszystkim zależało na pokazaniu miejsc zupełnie nowych – takich, których rok czy dwa lata temu w Łodzi jeszcze nie było. 
– Ale oczywiście nie zabrakło też „must see”, bo one budują pełen obraz miasta. Chcieliśmy też dorzucić element zaskoczenia i pokazać lokalizacje, których nikt by się nie spodziewał w programie study touru. Przykładem jest Łódzkie Centrum Filmowe – na początku słyszałem pytania, po co tam jedziemy, a kiedy już weszliśmy do środka, reakcja była jedna: „powinniśmy tu zostać dłużej!”. Dokładnie o taki efekt chodziło. Podobnie było z City Golfem. Golf raczej nie kojarzy się z eventami czy firmową integracją, a jednak okazał się absolutnym hitem i kolejnym pozytywnym zaskoczeniem. Do tego dorzuciliśmy nowe obiekty noclegowe, których naprawdę szybko przybywa – często z unikalnym klimatem, jak choćby Aiden by Best Western inspirowany stylem art déco. Chcieliśmy pokazać różnorodność i to, jak szybko rośnie łódzka oferta – dodaje przedstawiciel ŁCB.
 
Ten wyjazd to „strzał w dziesiątkę”
– Wyjazd do Łodzi okazał się strzałem w dziesiątkę. Miasto rozwija się dynamicznie i dzięki temu możemy zaoferować naszym klientom coraz więcej atrakcji i miejsc biznesowych na realizacje ich projektów. Dzięki swojemu położeniu w środku Polski oraz dobrej komunikacji, obejmującej autostrady i drogi szybkiego ruchu, jest ono atrakcyjne i konkurencyjne w stosunku do innych ważnych ośrodków, na przykład Warszawy – mówi Agnieszka Lipińska, CEO Event Line Agnieszka Lipińska.
Przyznała też, że miejsca, które odwiedzili uczestnicy wyjazdu, mają ogromny potencjał biznesowy, jeśli chodzi o organizację wydarzeń. 
– Zaprezentowane przestrzenie i ich możliwości to nowoczesne rozwiązania, które zapewne były konsultowane z branżą i ich możliwości są dostosowane do potrzeb klientów, którzy chcą organizować takie wydarzenia. Tutaj uwagę zwracają takie elementy jak wysokość sal, możliwości nagłośnieniowe, czy też specjalne miejsca aranżowane pod catering czy zaplecza dla artystów. W organizacji wydarzeń wszystkie te elementy są ważne po to, żeby praca podczas ich realizacji sprawiała jak najmniej problemów a efekt dla klienta był spełnieniem jego oczekiwań – mówi.
Jako obiekty godne zainteresowania wymienia między innym przestrzeń eventową Starego Kina w ogrodach Geyera, Strefę golfa Golf Zone, Apart Hotel Traugutta12, Hotel Loom czy ciekawe miejsce jakim jest Manuarte. – Wszystkie zaprezentowane obiekty były ciekawe i miały w sobie potencjał dla branży eventowej i chętnie będziemy je polecać przy kolejnych projektach dla naszych klientów – dodaje Agnieszka Lipińska. 
Podkreśliła też wartość przedsięwzięcia z uwagi na poznanie nowych miejsc i możliwość szybkiego dotarcia do nich i sprawdzenia ich potencjału. 
– Dzięki temu jesteśmy bardziej wiarygodni, polecając miejsce, które znamy i mając relacje z pracownikami, których udało nam się poznać podczas wyjazdu. Wyjazdy studyjne to również rozwój sieci kontaktów i wymiana doświadczeń. Podczas tych wizyt mamy możliwość się spotkać i porozmawiać oraz wspólnie zainspirować pomysłami na nowe realizacje – mówiła Agnieszka Lipińska. 
– Wyjazd do Łodzi w ramach MP MICE Tour® okazał się dla mnie bardzo wartościowy pod względem biznesowym, ponieważ miasto zaprezentowało się jako dynamicznie rozwijający się ośrodek z bogatą ofertą obiektów konferencyjnych i eventowych. Odwiedzone miejsca – od nowoczesnych hoteli po przestrzenie kreatywne – pokazały różnorodność i elastyczność infrastruktury, a każdy z nich miał swój unikalny charakter i potencjał do organizacji wydarzeń o różnej skali. Łódź zaskoczyła mnie przede wszystkim skalą rewitalizacji oraz kreatywnym wykorzystaniem dziedzictwa przemysłowego i filmowego, co nadaje miastu wyjątkowy klimat wyróżniający je na tle innych lokalizacji. Dotychczas nie traktowałam Łodzi jako oczywistego kierunku biznesowego, jednak ten wyjazd zmienił moje postrzeganie – miasto udowodniło, że ma pełne zaplecze do organizacji wydarzeń krajowych i międzynarodowych. Szczególne wrażenie zrobiły na mnie Ogrody Geyera, które łączą industrialny charakter z nowoczesnym zapleczem technicznym i stanowią idealne miejsce na konferencje czy koncerty. Udział w tego typu wyjazdach jest niezwykle wartościowy, ponieważ pozwala nie tylko poznać ofertę miasta i obiektów, ale także nawiązać kontakty branżowe, zainspirować się nowymi możliwościami i zdobyć praktyczne pomysły do przyszłych działań. Sama organizacja przedsięwzięcia była na bardzo wysokim poziomie – program różnorodny, dobrze zbalansowany między częścią merytoryczną a networkingową, a gospodarze zadbali o każdy szczegół. Podsumowując, Łódź pozytywnie mnie zaskoczyła i udowodniła, że warto brać ją pod uwagę przy planowaniu wydarzeń biznesowych – mówi Izabella Hernik, marketing product manager T-Mobile Polska. – Ten wyjazd stanowił wyjątkową możliwość poznania nowych miejsc oraz inspirację do tworzenia interesujących projektów eventowych a także wymiany doświadczeń i kontaktów, a organizacja przedsięwzięcia była profesjonalna, dobrze zaplanowana i sprawnie zrealizowana. Przestrzenie industrialne adoptowane na potrzeby eventowe zrobiły duże wrażenia, gdyż łączą charakter z funkcjonalnością. Bardzo ciekawą propozycją jest Citi Golf Club Łódź jako wyjątkowe miejsce integracyjno-sportowe i to bez względu na pogodę – stwierdziła Ewa Słobosz, project manager Globalpayments

– Organizator chciał pokazać wszystkie nowinki miasta i jak najwięcej możliwości, które zrodziły się na przestrzeni kilku miesięcy a które są dla nas ciekawymi rozwiązaniami. Całość była bardzo interesująca i pokazywała jak wiele jest możliwości i jak to miasto szybko się zmienia – dodała Agnieszka Lipińska.
– Uczestniczę w wyjazdach z cyklu MP MICe Tour® od 2018 roku i za każdym razem są one niesamowitym doświadczeniem. Program jest zawsze tak skonstruowany, abyśmy mogli zobaczyć wszystkie nowości w danym regionie, dzięki czemu pozostajemy na bieżąco z aktualnymi trendami i inspiracjami. Wyjazdy są intensywne, ale właśnie dzięki temu można w pełni wykorzystać czas i czerpać jak najwięcej wiedzy oraz inspiracji. Każdy wyjazd to wyjątkowa okazja do poznania nowych miejsc, zgromadzenia praktycznych pomysłów i poszerzenia własnych horyzontów. Organizatorzy zadbali o każdy detal, a program był dopracowany w najmniejszym szczególe. Odwiedzane miejsca idealnie odpowiadały potrzebom osób związanych z eventami. Naprawdę bardzo mi się podobało – podsumowuje Klaudia Dąbroś.
 
ZOBACZ FOTORELACJE
fot. Marcin Faliński
MP MICE Tour® — Daj się zaskoczyć Łodzi! >>>
Zobacz też fotorelację z MP MICE Tour® na Facebooku >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
MP Professionals
Galeria Eventów
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl