MP Power Awards® 2022: zwycięskie projekty
MP Power Projekt, czyli najlepsze projekty w jedenastej edycji konkursu MP Power Awards®.
MP POWER PROJEKT
Kategorie główne
Event promocja marki
B2C Converse CX Artist Series, klient: Orbico, agencja: 180heartbeats + JvM
Event promocja marki
B2B Disney+ District, klient: Disney+, agencja: endorfina events
Event celebracja
Panattoni Gala & Party, klient: Panattoni Development Europe, agencja: Ten Team
Event integracja
Netcompany: przeprowadzka do nowego biura, klient: Netcompany, agencja: Allegro Brand Experience Agency
Event edukacja
Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii 2022, klient: Fundacja Zwolnieni z Teorii, agencja: Idea Creative Group
Strefa marki
Strefa Stranger Things 4 na Orange Warsaw Festival, klient: Netflix, agencja: Plej
Wydarzenie muzyczne
Red Bull Warsaw Unlocked, klient: Red Bull, agencja: Walk Events
Wydarzenie sportowe
Superbet Rapid & Blitz 2022 Poland, klient: Superbet Polska, agencja: El Padre
Event pozostałe formy
Digital Dragons 2022, klient: Krakowski Park Technologiczny, agencja: Live Age
Kongres
Perspektywy Women in Tech Summit 2022, klient: Fundacja Perspektywy, agencja: endorfina events
WUF11 World Urban Forum (Światowe Forum Miejskie), klient: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, UN Habitat, agencja: Grupa MTP / Idea Expo
Incentive travel
Rejs Triada 2022 – „Parostatkiem w piękny rejs”, klient: Triada, agencja: Polka Travel
Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu
Maybelline New York Stories, klient: L’Oréal Polska, Warner Music Poland, agencja: Creative Pro Group
Kategorie towarzyszące
CSR
Iga Świątek i Przyjaciele dla Ukrainy – charytatywny mecz tenisowy, klient: Iga Świątek Team, agencja: event-factory
Stage Design Stranger
Things 4 / Kraków do you copy?, klient: Netflix, agencja: VES
Catering
Cacharel Cafe Amor, klient: L’Oréal, Walk PR, agencja: Walk Events
Power Specjalny
Komitet organizacyjny Kongresu ICCA 2022
Zobacz nominacje MP Power Projekt >>>
Jury MP Power Awards® wybrało nominowane i zwycięskie projekty, spośród ponad 120 zgłoszonych do konkursu prac. Jury oceniające projekty złożone jest z przedstawicieli klientów – korporacji i instytucji, uczelni wyższych oraz organizatora konkursu – MeetingPlanner.pl. W pierwszym etapie jury wybrało tzw. krótkie listy projektów, w kolejnym – podczas obrad – nominowane projekty, czyli złote trójki w każdej kategorii. W ostatnim etapie jurorzy głosowali na jeden zwycięski projekt. W przypadku, gdy Juror reprezentuje firmę, która jest twórcą lub współtwórcą projektu zgłoszonego do konkursu, nie bierze udziału w obradach i nie głosuje w danej kategorii (na każdym etapie konkursu).
Projekty były oceniane przez jury w składzie: przewodniczący jury prof. UMK, dr hab. Krzysztof Celuch (prorektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula), członkowie jury: Sylwia Banaszewska (MeetingPlanner.pl), Aida Bella (Totalizator Sportowy), Joanna Cendrowska (Model Opakowania), Aleksandra Cichecka (Alior Bank), Kamila Cichocka (Microsoft), Tomasz Cieślak (Rossmann Polska), Anna Cristescu (PGNiG), Anna Gawrońska (Santander), Joanna Gorczyca (Grupa PZU), Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl), Katarzyna Kozub-Bury (RTV Euro AGD), Urszula Leciejewska (Atlassian), Łukasz Pacek (BNP Paribas), Michał Olkiewicz (Bank Pekao), Michał Podogrodzki (Allianz Poland), Urszula Porębska (Metro Properties), Julian Przybylski (Ernst & Young), Aleksandra Rusin-Mieniewska (Boehringer Ingelheim), Elżbieta Rivest (Grupa Polpharma), Agnieszka Stryjecka (Sixt), Edyta Styczeń-Gawin (Netia), Joanna Winiarska (Agora).
Organizatorem konkursu jest portal MeetingPlanner.pl. Partnerem merytorycznym MP Power Awards® jest Celuch Consulting. Opiekę prawną nad konkursem sprawuje tak's – mec. Maciej Dudziński.
Finał jedenastej edycji konkursu MP Power Awards® – MP Power Night odbył się 27 kwietnia w Chaton Warsaw.