Gala MP Power Night, czyli praca zbiorowa

Jedenasta gala MP Power Night – finał konkursu MP Power Awards® – podczas wydarzenia zostali ogłoszeni laureaci konkursu – osobistości branży, najlepsze agencje, projekty, obiekty i produkty, kreatywna roku oraz wręczono powery specjalne. fot. Ewa Witak
Na zdjęciu: Jedenasta gala MP Power Night – finał konkursu MP Power Awards® – podczas wydarzenia zostali ogłoszeni laureaci konkursu – osobistości branży, najlepsze agencje, projekty, obiekty i produkty, kreatywna roku oraz wręczono powery specjalne. fot. Ewa Witak

Organizatorem MP Power Awards® jest MeetingPlanner.pl, ale zarówno finałowa gala, jak i poszczególne etapy konkursu realizowane są w partnerstwie z przedstawicielami branży spotkań i wydarzeń. Kto współorganizował 11. edycję projektu? Podsumowujemy szczegóły.
 
Jedenasta gala MP Power Night – finał konkursu MP Power Awards® i konkursu towarzyszącego Kreatywny Roku Branży eventowej – odbyła się w Chaton Warsaw, 27 kwietnia. Podczas wydarzenia zostali ogłoszeni laureaci konkursu – osobistości branży, najlepsze agencje, projekty, obiekty i produkty, kreatywna roku oraz wręczono powery specjalne.
 
 – Organizatorem MP Power Awards® jest MeetingPlanner.pl, ale zarówno finałowa gala, jak i poszczególne etapy konkursu realizowane są w partnerstwie z przedstawicielami branży spotkań i wydarzeń. Bardzo tę współpracę doceniamy i dziękujemy partnerom za zaangażowanie. Bez partnerów całe przedsięwzięcie nie mogłoby mieć takiej formy i wyrazu – mówi Sylwia Banaszewska, prezes zarządu MeetingPlanner.pl.
 
– Często jest to współpraca długofalowa, wielu partnerów jest z nami od początku prac nad konkursem, którego 11. edycję właśnie podsumowujemy. Prezentujemy zaangażowane w realizację projektu firmy i instytucje, a ich liczba jeszcze bardziej podkreśla złożoność MP Power Awards® oraz różnorodność i kompleksowość naszej branży – mówi Magdalena Kondas, redaktor naczelna MeetingPlanner.pl.
 

 
Finał MP Powe Awards® odbył się w Chaton Warsaw – klubie znajdującym się w 100-letniej kamienicy, przy ul. Foksal, w sercu Warszawy. Wydarzenie odbyło się na trzech poziomach, zajmując główną klubową przestrzeń, salę restauracyjną Emerald, Diamond VIP Room i Cigar Room oraz letni ogródek.
 
Funkcję Mistrza Ceremonii, prowadząc Galę MP Power Night już po raz szósty, pełnił Robert Jarek, prezenter, dziennikarz, trener wystąpień publicznych.
 
Producentem 11. gali (podobnie jak siedmiu poprzednich) oraz współtwórcą jej koncepcji była agencja Rebelia Media Group, obchodząca w tym roku 15-lecie działalności na rynku eventowym i marketingowym.
 
Reżyserem gali oraz twórcą jej konceptu kreatywnego i oprawy wizualnej już po raz trzeci był Marcin Dabulis, znany również w branży jako Mr. Idea.
 
Multimedia po raz kolejny zaplanowała, przygotowała i zrealizowała Pro4Media.
 
Za nagłośnienie podczas 11. finału „Powerów” odpowiadała Brill AV Media.
 
Transmisję online wydarzenia, którą obejrzało pond 1,4 tys. widzów, przygotował, wyreżyserował i zrealizował zespół Digital Space. Ceremonię wręczenia nagród można było oglądać w portalu MeetingPlanner.pl oraz na wszystkich poziomach Chaton Warsaw, w trakcie wydarzenia.
 
Grafiki i prezentację nominowanych i zwycięzców w każdej części konkursu przygotował i wyprodukował Dreamage.
 
Na scenie w trakcie gali oraz podczas after party wystąpili artyści reprezentowani przez Anseba Music Agency. Byli to Victoria Coleman, Mojo Gang, Cover Maniacx, Saxophone Live Show oraz DJ Jovar.
 
Za oprawę dźwiękową gali odpowiadał Marcin Zaks Zakrzewski, czyli DJ i VJ Zaks, który zagrał także podczas after party.
 
Podczas gali wystąpili też artyści (wokaliści, tancerze i akrobaci) z zespołu Chaton Warsaw, który jest częścią projektu „Chaton Warsaw: Dinner Show”.
 
Catering na finałowy wieczór przygotowała Restauracja Emerald będąca częścią Chaton Warsaw.
 
Za efekty specjalne, w tym laserową kurtynę i finałowe confetti, odpowiadała tradycyjnie, współpracująca z MP Power Awards® od pierwszej edycji konkursu, Viva System.
 
Za system rejestracji i logistykę, w tym związaną z obsługę recepcji, ale także za platformę, poprzez którą dokonywane są zgłoszenia do konkursu MP Power Awards® odpowiada Syskonf. To wieloletni partner MP Power Awards®.
 
Wszystkie informacje, komunikaty i zaproszenia, jakie trafiają do uczestników konkursu i gości gali, wysyłane są za pomocą GetResponse.
 
Meeting15 przygotowała na galę aplikację, dzięki której goście gali znajdujący się na różnych poziomach Chaton Warsaw otrzymywali informacje dotyczące poszczególnych punktów programu. Z użyciem tego narzędzia odbyły się również konkursy dla publiczności.
 
M-Duo event support, obchodzące niedawno 15-lecie działalności na rynku eventowym, wspierało organizację gali i jej sprawne przeprowadzenie już po raz dziesiąty. Hostessy i hości M-Duo odpowiadali m.in. za obsługę recepcji, obsługę sceny i logistykę oraz oprawę wręczenia statuetek.
 
Załoga Rent Design wypełniła klub i ogródek dodatkowymi meblami, które harmonijnie wpisały się w stylistykę Chaton Warsaw.
 
Za elementy scenograficzne, w tym produkcję ścianki, zaprojektowanej przez Marcina Dabulisa, odpowiadała We Work Scenografia.
 
Relację fotograficzną z całego wydarzenia przygotował zespół Fotograficznie.pl na czele z Ewą Witak.
 
Ze strefy SmartPhotoLab wszyscy goście mogli wyjść z pamiątkowymi magnesami z symbolem Powera i zdjęciami ze ścianki prasowej.
 
 
Nagrody dla laureatów konkursu zapewnili:
 
- w części MP Power Projekt: Nowy Sztynort Osada Wolności, Tor Wyścigów Konnych Służewiec, Ras Al Khaimah, Grupa Hotelowa Condo.pl i Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach
 
- w części MP Power 12: Radisson Blu Resort & Conference Center, Ostróda Mazury
 
- w części MP Power Venue: Konferencje.pl (należące do Grupy Meeting Planner) oraz Julius Meinl
 
- w części Kreatywny Roku: Polski Związek Amp Futbolu i Arche Hotele.
 
Złotym partnerem MP Power Night były marki Fiege i Lang Center.
 
Z TerGo, za pomocą kalkulatora TerGo: Check Your Event, policzyliśmy, jaki ślad węglowy pozostawiła organizacja gali. Następnie zneutralizowaliśmy 100 proc. nieuniknionych emisji gazów cieplarnianych wynikających z realizacji eventu.
 
Opiekę prawną nad MP Power Awards® sprawuje kancelaria adwokacka tak's.
Opiekę metodologiczną nad konkursem sprawuje Celuch Consulting.
Z – Factor opracowuje u realizuje audyt obiektów startujących w konkursie MP Power Venue.
 
Konkurs odbywa się pod honorowym patronatem Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej.
 
Partnerami konkursu i finałowej gali są stowarzyszenia branżowe: Klub Agencji Eventowych SAR, MPI Poland Chapter, Polska Izba Przemysłu Targowego, Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów, SITE Poland, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Konferencje & Kongresy w Polsce, Stowarzyszeniem Organizatorów Incentive Travel.
 
Obrady Jury jedenastej edycji MP Power Awards gościły hotele: Radisson Collection Hotel w Warszawie oraz Radisson Blu Sobieski w Warszawie. Hotele te były również rekomendowane gościom gali MP Power Night (hotele przygotowały specjalne ceny za nocleg dla gości finału konkursu).
 
System do głosowania podczas obrad Jury zapewnił tradycyjnie Brill AV Media. Platformę zgłoszeniową do konkursu przygotowuje Syskonf.
 
W organizację konkursu MP Power Awards® i finałowej gali zaangażowany jest cały zespół MeetingPlanner.pl.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl