MP Power Awards® 2023: Znamy nominowane projekty

Jury dwunastej edycji konkursu MP Power Awards® ogłosiło „złote trójki”, czyli nominowane do nagrody projekty w części konkursu MP Power Projekt. Laureatów poznamy podczas finałowej gali, która odbędzie się 22 kwietnia w Teatrze 6.piętro w Warszawie.
 
Jury MP Power Awards® wybrało nominowane w konkursie projekty, spośród ponad 150 zgłoszonych prac. Jury oceniające projekty złożone jest z przedstawicieli klientów – korporacji i instytucji, uczelni wyższych oraz organizatora konkursu – MeetingPlanner.pl. W pierwszym etapie jury wybrało tzw. krótkie listy projektów, w kolejnym – podczas obrad – nominowane projekty, czyli złote trójki w każdej kategorii. W ostatnim etapie jurorzy głosowali na jeden zwycięski projekt.
 
Kategorie główne
Event promocja marki B2C
Pop-up Converse,
klient: Orbico, agencja: 180heartbeats + JvM
Samsung Galaxy Playground, klient: Samsung Polska, agencje: Ten Team i VMLY&R
To nie magia, to nauka – Laboratorium L'Oreal Paris, klient: L'Oreal Paris, agencja: endorfina events

Event promocja marki B2B
PESA Life Experience Produktu Marki
, klient: PESA Bydgoszcz SA, agencja: Mea
Premiera Kia EV9, klient: Kia Polska, agencja: Plej
Wieczór Muzyki Filmowej, klient: Bank Pekao SA, agencja: KDK Events
 
Event celebracja
25 lat koncertowego lotu Kruk SA
, klient: Kruk SA, agencja: Fox Events
ING Gala Lidera Bankowości Biznesowej, klient: ING Bank Śląski, agencja: Allegro Brand Experience Agency
Nie było takiego venue, klient: Rossmann Polska, agencja: endorfina events
Panattoni Gala & Party 2023, klient: Panattoni Europe, agencja: Ten Team
 
Event integracja
Be Like a Star
, klient: Coloplast Business Centre, agencja: In Spe grupa marketingowa
McDonald’s Christmas Party, klient: McDonald's Polska, agencja:  El Padre
XII Olimpiada Alior Banku, klient: Alior Bank, agencja: TRS
 
Event edukacja
EduStrefy „Droga do Green City”
, klient: InPost, agencja: Allegro Brand Experience Agency
Hello Ice Budimex dzieciom, klient: Budimex SA, agencja: Inward Experience Agency
Iskry Niepodległej, klient: Biuro „Niepodległa”, agencja: Ejsak Group
 
Strefa marki
Art Corner by Porsche
, klient: Porsche Inter Auto – Porsche Centrum Poznań, agencja: Walk Events
Jack Daniel's – Wheels on barrel, klient: Brown-Forman Polska, agencja: Holo Events
Netflix x Witcher, klient: Netflix, agencja: Plej
Strefa Jelenia na Open’er Festival 2023, klient: CEDC grupa Maspex, agencja: obiekt.studio
 
Wydarzenie muzyczne
Beksiński.Live
, endorfina events i L2L – Live 2 Listen, projekt własny
Festiwal Współbrzmienia, klient: Fundacja Most the Most, agencja: El Padre
Stay Together, klient: Bank Gospodarstwa Krajowego, agencja: El Padre
 
Wydarzenie sportowe
Red Bull Phase Rush
, klient: Red Bull Polska, agencje: Walk Events i Gam3rs_X
Superbet Rapid & Blitz 2023, klient: Superbet, agencja: El Padre
Warsaw Jumping, Totalizator Sportowy, projekt własny
 
Event pozostałe formy
Jarmark Świąteczny na Targach
, Grupa MTP, projekt własny
Party Fashion Night 2023, klient: Burda Media Polska, agencja: Imagine Nation
Strefa EB Lidl Polska na festiwalu Pol and Rock 2023, klient: Lidl Polska, agencja: UTE Group
Świadectwo pomocy, klient: Instytut Pamięci Narodowej, agencja: Ibento
 
Kongres
Eqology European Convention 2023
, klient: Eqology, agencja: BluExperience
Kongres Pamięci Narodowej, klient: Instytut Pamięci Narodowej, agencja: El Padre
Transplant Summit Poland, klient: Fundacja BGK, agencja: Rebelia Media
 
Incentive travel
Himalaje mocy
, MindBlowing, projekt własny
Piękne życie, klient: Allianz, agencja: MindBlowing
VIP to Trip, klient: Auto Partner agencja: MindBlowing
 
Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu
Cold waves by Porsche
, klient: Porsche Polska, agencja: Walk Events, DDB Warszawa
MAKi, klient: Fundacja Empiria i Wiedza, agencja: Rebelia Media
Wyższy poziom chmury, klient: Microsoft, agencja: Live Age
 
Targi
26. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie
, Targi w Krakowie, projekt własny
BaseLinker Expo, klient: BaseLinker, agencja: Live Age
Targi Caravans Salon Poland, Grupa MTP, projekt własny
 
Kategorie towarzyszące
CSR
JLL 12. Charytatywny Turniej Siatkówki Plażowej Prezentacja,
klient: JLL, agencja: Wonders
Proud to be party, klient: Orbico, agencja: 180heartbeats + JvM
Transplant Summit Poland, klient: Fundacja BGK, agencja: Rebelia Media
 
Stage design
Dekoracja Ceremonii Medalowej Finału PGE Ekstraligi Żużlowej 2023, klient: PGE Ekstraliga, agencja: endorfina events
Jimek & Goście: Historia Polskiego Hip-Hopu II, klient: Going, agencja: ICONYK
YouTube Festival 2023, klient: Google, agencja: 180heartbeats + JvM

Catering
Biesiada Barbórkowa
, klient: Polska Grupa Górnicza – oddział KWK Staszic-Wujek, caterer: Catering Arts
III Igrzyska Europejskie Kraków – Małopolska 2023, klient: Igrzyska Europejskie 2023 Sp. z o.o., caterer: konsorcjum Meta, LaStrada Catering
Panattoni Gala & Party 2023, klient: Panattoni Europe, agencja: Ten Team

Projekty były oceniane przez jury w składzie: przewodniczący jury prof. UMK, dr hab. Krzysztof Celuch (rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula), członkowie jury: Sylwia Banaszewska (MeetingPlanner.pl), Aida Bella (Totalizator Sportowy), Joanna Cendrowska (Aldesa Polska Services), Aleksandra Cichecka (Alior Bank), Kamila Cichocka (Microsoft), Marta Cienkowska (Ministerstwo Kultury), Tomasz Cieślak (Rossmann Polska), Anna Gawrońska (Santander), Joanna Gorczyca (Grupa PZU), Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl), Joanna Kosieradzka (Posnet), Katarzyna Kozub-Bury (RTV Euro AGD), Joanna Latoszek (mBank), Urszula Leciejewska (HPE), Łukasz Pacek (BNP Paribas), Michał Olkiewicz (Bank Pekao), Magdalena Olszewska (L’Oréal Poland – Baltic), Michał Podogrodzki (Allianz Poland), Katarzyna Przewężikowska (Żabka), Julian Przybylski (Ernst & Young), Aleksandra Rusin-Mieniewska (Boehringer Ingelheim), Elżbieta Rivest (Grupa Polpharma), Agnieszka Stryjecka (Sixt), Edyta Styczeń Gawin (Netia), Joanna Winiarska (Wytwórnia Muzyczna Agora).
W przypadku, gdy Juror reprezentuje firmę, która jest twórcą lub współtwórcą projektu zgłoszonego do konkursu, nie bierze udziału w obradach i nie głosuje w danej kategorii (na każdym etapie konkursu).
 
Organizatorem konkursu jest portal MeetingPlanner.pl. Partnerem merytorycznym MP Power Awards® jest Celuch Consulting. Opiekę prawną nad konkursem sprawuje tak's – mec. Maciej Dudziński. Finał dwunastej edycji konkursu MP Power Awards® – MP Power Night odbędzie się 22 kwietnia w Teatrze 6.piętro w Warszawie.
 
Podczas finału poznamy laureatów wszystkich części konkursu MP Power Awards®, a są to: MP Power 12, czyli najbardziej wpływowe osobistości branży, MP Power Projekt (najlepsze projekty), MP Power Venue (najlepsze obiekty), MP Power Produkt (najlepszy eventowy produkt), laureatów nagrody specjalnej „Zrównoważony Rozwój w Branży Eventowej” oraz konkursu towarzyszącego Kreatywny Roku Branży Eventowej. Poznamy także Top Ten Agencji 2022 i Agencję Roku.

Projekty oceniane według następujących kryteriów:
· Event – promocja marki B2C (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Spójność komunikacji, Elementy angażujące uczestników, Budowanie zasięgu, Logistyka, Innowacje, Efektywność: relacja założenia – rezultaty)
· Event – promocja marki B2B (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Spójność komunikacji, Elementy angażujące uczestników, Budowanie zasięgu, Logistyka, Innowacje, Efektywność: relacja założenia – rezultaty)
· Event – celebracja (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Atmosfera i elementy celebracji, Innowacje, Jakość elementów projektu, w tym scenografia wizualna i oprawa graficzna projekt, Budowanie zaangażowania, Efektywność: relacja założenia – rezultaty)
· Event – integracja (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej, Zaangażowanie, Logistyka, Innowacje, Efektywność: relacja założenia – rezultaty)
· Event – edukacja (Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej, Techniki edukacyjne, Jakość elementów treści, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Zaangażowanie grupy docelowej z pomocą wybranego nośnika, Budowanie zasięgu, Kreacja, Logistyka)
· Strefa marki (Dobór elementów programu do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Budowanie zaangażowania i styku z marką, Design i walory estetyczne, Kontekst projektu, którego częścią jest strefa marki (wykorzystanie potencjału projektu), Spójność komunikacji, Logistyka, Innowacje, Efektywność pod kątem wszystkich interesariuszy)
· Wydarzenie muzyczne (Kreacja, Walory artystyczne, Oprawa wizualna, Dobór elementów towarzyszących, Elementy angażujące publiczność, Logistyka , Innowacje, Efekty)
· Wydarzenie sportowe (Logistyka, Kreacja, Oprawa wizualna, Dobór elementów towarzyszących, Elementy angażujące publiczność, Innowacje, Efekty)
· Event – pozostałe formy (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Logistyka, Innowacje, Efektywność: relacja założenia – rezultaty)
· Incentive travel (Kreacja, Dobór destynacji i elementów programu/scenariusza do grupy docelowej/charakteru marki, produktu/działalności firmy, Spójność komunikacji, Logistyka, Innowacje, Efektywność: relacja założenia – rezultaty)
· Targi (Logistyka, Kreacja, Dobór komponentów targu (synergia), Budowanie zasięgu, Innowacje, Efektywność z punktu widzenia wszystkich interesariuszy)
· Kongres (Logistyka, Kreacja, Zrównoważenie komponentów kongresu, Wykorzystanie potencjału destynacji, Innowacje, Efektywność z punktu widzenia wszystkich interesariuszy, Legacy)
· Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu (Kreacja, Dobór narzędzi i rozwiązań pod kątem grupy docelowej, Dobór kanałów (wielokanałowość), Budowanie zasięgu, Spójność komunikacji, Innowacje, Efektywność)
Kategorie towarzyszące:
· CSR (Wartość / korzyść biznesowa, Zawartość merytoryczna programu / akcji, kreacja, Spójność z marką i/lub działalnością właściciela projektu, Powiązanie scenariusza z głównym przekazem i celem wydarzenia, Efektywność: relacja założenia – rezultaty)
· Stage Design (Kreacja, Spójność z charakterem przekazu, Walory estetyczne, Wykorzystanie potencjału przestrzeni, Innowacje)
· Catering (Efekty, Logistyka, Kreacja, Dobór i spójność z założeniami klienta i grupą docelową, Walory estetyczne, Innowacje)

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl