MP Power Awards 2024: zwycięskie projekty

MP Power Projekt, czyli najlepsze projekty w 13. edycji konkursu MP Power Awards®.

Event – promocja marki B2C
Pop-up Converse, klient: Orbico, agencja: 180heartbeats + Jung v. Matt
 
Event – promocja marki B2B
Lasowisko, klient: Mapei Polska, agencja: Grupa MSG
 
Event – korporacyjny, wewnętrzny
Rozmowy pod znakiem Centaura, klient: Rossmann Polska, agencja: El Padre

Event – jubileusz
10 projektów na 10 lat pracy artystycznej W. Brewki, Wojciech Brewka, agencja: Rebelia Media
„Od 100 lat w przyszłości” – 100-lecie Alfa Laval, klient: Alfa Laval, agencja: Live Age

Event – gala wręczenia nagród
Panattoni Gala & Party 2024, klient: Panattoni Europe, agencja: /10Team

Event – celebracja
Panattoni Gala & Party 2024, klient: Panattoni Europe, agencja: /10Team
Wasteland, klient: Intel Technology, agencja: Agencja Eventowa IKA
 
Event – integracja
McDonald’s Polska Christmas Party, klient: McDonald's Polska, agencja: El Padre
 
Event – edukacja
EduStrefy InPost Droga do Green City 2024, klient: InPost, agencja: Live Age
 
Strefa marki
Strefa Orange i Netflix na Open'er Festival, klient: Netflix, agencja: Allegro Brand Experience Agency
 
Wydarzenie muzyczne
JIMEK & Goście: Subklasyka, Radzimir Dębski „JIMEK”, agencja: Note The Note

Wydarzenie sportowe
Red Bull de_arena, klient: Red Bull, agencja: Walk Events & GAM3RS_X

Event – pozostałe formy
Event streamingowy pokazu Le Défilé L’Oréal Paris, klient: L’Oréal Paris, agencja: Imagine Nation

Incentive travel
Kolonialnie, orientalnie! Indochiny 2024, klient: Toyota Financial Services, Toyota Central Europe, agencja: InDreams Incentive Programs

Kongres
Kongres Nowej Mobilności 2024, klient: Polskie Stowarzyszenie Nowej Mobilności, agencja: Stickman

Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu
bambi robi z Makiem, co chce, klient: McDonald’s Polska, agencja: endorfina events

Targi
Międzynarodowe Targi Stomatologiczne KRAKDENT®, organizator: Targi w Krakowie, projekt własny

Oprawa wizualna i scenograficzna
Panattoni Gala & Party 2024, klient: Panattoni Europe, agencja: /10Team

Catering
Gala 30-lecia Volvo Trucks i VFS w Polsce, klient: Volvo Trucks i VFS Usługi Finansowe w Polsce, agencja: Agencja Herc Lab Creative, caterer Ma Passion

CSR
Rak Off – Czas, żeby rak zaczął bać się nas!, klient: Fundacja Rak'n'Roll, agencja: *Bespoke
 
Zobacz nominacje MP Power Projekt >>>

Jury MP Power Awards® wybrało nominowane i zwycięskie projekty, spośród ponad 150 zgłoszonych do konkursu prac. Jury oceniające projekty złożone jest z przedstawicieli klientów – korporacji i instytucji, uczelni wyższych oraz organizatora konkursu – MeetingPlanner.pl. W pierwszym etapie jury wybrało tzw. krótkie listy projektów, w kolejnym – podczas obrad – nominowane projekty, czyli złote trójki w każdej kategorii. W ostatnim etapie jurorzy głosowali na jeden zwycięski projekt. W przypadku, gdy Juror reprezentuje firmę, która jest twórcą lub współtwórcą projektu zgłoszonego do konkursu, nie bierze udziału w obradach i nie głosuje w danej kategorii (na każdym etapie konkursu).

Projekty były oceniane przez jury w składzie: przewodniczący jury prof. UMK, dr hab. Krzysztof Celuch (rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula), członkowie jury: Sylwia Banaszewska (MeetingPlanner.pl), Joanna Cendrowska (Aldesa Polska), Aleksandra Cichecka (Alior Bank), Kamila Cichocka (Microsoft), Marta Cienkowska (Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego), Tomasz Cieślak (Rossmann Polska), Anna Gawrońska (Santander Bank Polska), Joanna Gorczyca (Grupa PZU), Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl), Joanna Kosieradzka (Posnet Polska), Katarzyna Kozub-Bury (Smyk SA), Urszula Nowogórska (Unum Życie Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji SA), Magdalena Olszewska (L’Oréal Poland – Baltic), Łukasz Pacek (BNP Paribas Bank Polska SA), Bożena Pawlik (PKO Bank Polski), Katarzyna Przewęzikowska (Żabka Polska), Julian Przybylski (EY Polska), Aleksandra Rusin-Mieniewska (Boehringer Ingelheim), Magdalena Strąk (Cemex Polska), Aleksandra Stępkowska (KPMG Polska), Agnieszka Stryjecka (Sixt), Edyta Styczeń-Gawin (Netia), Eugeniusz Teslenko (Shell), Joanna Winiarska (Agora Książka i Muzyka).

Lista wszystkich laureatów 13. edycji MP Power Awards >>>

Organizatorem konkursu jest portal MeetingPlanner.pl. Partnerem merytorycznym MP Power Awards® jest Celuch Consulting. Opiekę prawną nad konkursem sprawuje tak's – mec. Maciej Dudziński. Finał 13. edycji konkursu MP Power Awards® – MP Power Night odbył się 24 kwietnia w Muzeum Historii Polski w Warszawie.

Projekty były oceniane według następujących kryteriów:

  • Event – promocja marki B2C (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Budowanie zasięgu w odniesieniu do celu, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Event – promocja marki B2B (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Budowanie zasięgu w odniesieniu do celu, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Event – korporacyjny, wewnętrzny (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ kultury organizacyjnej, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Event – jubileusz (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu 1-10, Atmosfera i elementy celebracji, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Event – gala wręczenia nagród (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Atmosfera i elementy celebracji, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Event – celebracja (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Atmosfera i elementy celebracji, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Event – integracja (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Event – edukacja (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Techniki edukacyjne, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Strefa marki (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Budowanie zaangażowania i styku z marką, Design i walory estetyczne, Kontekst projektu, którego częścią jest strefa marki (wykorzystanie potencjału projektu), Spójność komunikacji, Budowanie zasięgu w odniesieniu do celu, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Wydarzenie muzyczne (Kreacja, Walory artystyczne, Oprawa wizualna, Dobór elementów towarzyszących, Elementy angażujące publiczność, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Wydarzenie sportowe (Sposób i jakość realizacji (logistyka), Kreacja, Oprawa wizualna, Dobór elementów towarzyszących, Elementy angażujące publiczność, Spójność komunikacji, Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Event – pozostałe formy (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Incentive travel (Kreacja, Dobór destynacji i elementów programu/scenariusza do grupy docelowej/charakteru marki, produktu/działalności firmy, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Kongres (Sposób i jakość realizacji (logistyka), Kreacja, Zrównoważenie komponentów kongresu, Wykorzystanie potencjału destynacji, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Innowacyjność, Efektywność z punktu widzenia wszystkich interesariuszy, Legacy, Konkurencyjność w kategorii)
  • Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu (Strategia, Kreacja, Dobór narzędzi i rozwiązań pod kątem grupy docelowej, Dobór kanałów, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Budowanie zasięgu w odniesieniu do celu, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Targi (Logistyka, Kreacja, Dobór komponentów targów (synergia), Budowanie zasięgu, Innowacje, Efektywność z punktu widzenia wszystkich interesariuszy, Konkurencyjność w kategorii)
  • Oprawa wizualna i scenograficzna (Kreacja, Walory estetyczne, Spójność z charakterem przekazu, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Wykorzystanie potencjału przestrzeni, Innowacyjność, Efekty (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Catering (Efekty, Logistyka, Kreacja, Dobór i spójność z założeniami klienta i grupą docelową, Walory estetyczne, Innowacje, Konkurencyjność w kategorii)
  • CSR (Zawartość merytoryczna programu / akcji, Kreacja, Spójność z marką i/lub działalnością właściciela projektu, Powiązanie scenariusza z głównym przekazem i celem wydarzenia, Wpływ na uczestników i interesariuszy projektu, Wartość / korzyść biznesowa, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl