MP Power Awards 2024: zwycięskie projekty
MP Power Projekt, czyli najlepsze projekty w 13. edycji konkursu MP Power Awards®.
Event – promocja marki B2C
Pop-up Converse, klient: Orbico, agencja: 180heartbeats + Jung v. Matt
Event – promocja marki B2B
Lasowisko, klient: Mapei Polska, agencja: Grupa MSG
Event – korporacyjny, wewnętrzny
Rozmowy pod znakiem Centaura, klient: Rossmann Polska, agencja: El Padre
Event – jubileusz
10 projektów na 10 lat pracy artystycznej W. Brewki, Wojciech Brewka, agencja: Rebelia Media
„Od 100 lat w przyszłości” – 100-lecie Alfa Laval, klient: Alfa Laval, agencja: Live Age
Event – gala wręczenia nagród
Panattoni Gala & Party 2024, klient: Panattoni Europe, agencja: /10Team
Event – celebracja
Panattoni Gala & Party 2024, klient: Panattoni Europe, agencja: /10Team
Wasteland, klient: Intel Technology, agencja: Agencja Eventowa IKA
Event – integracja
McDonald’s Polska Christmas Party, klient: McDonald's Polska, agencja: El Padre
Event – edukacja
EduStrefy InPost Droga do Green City 2024, klient: InPost, agencja: Live Age
Strefa marki
Strefa Orange i Netflix na Open'er Festival, klient: Netflix, agencja: Allegro Brand Experience Agency
Wydarzenie muzyczne
JIMEK & Goście: Subklasyka, Radzimir Dębski „JIMEK”, agencja: Note The Note
Wydarzenie sportowe
Red Bull de_arena, klient: Red Bull, agencja: Walk Events & GAM3RS_X
Event – pozostałe formy
Event streamingowy pokazu Le Défilé L’Oréal Paris, klient: L’Oréal Paris, agencja: Imagine Nation
Incentive travel
Kolonialnie, orientalnie! Indochiny 2024, klient: Toyota Financial Services, Toyota Central Europe, agencja: InDreams Incentive Programs
Kongres
Kongres Nowej Mobilności 2024, klient: Polskie Stowarzyszenie Nowej Mobilności, agencja: Stickman
Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu
bambi robi z Makiem, co chce, klient: McDonald’s Polska, agencja: endorfina events
Targi
Międzynarodowe Targi Stomatologiczne KRAKDENT®, organizator: Targi w Krakowie, projekt własny
Oprawa wizualna i scenograficzna
Panattoni Gala & Party 2024, klient: Panattoni Europe, agencja: /10Team
Catering
Gala 30-lecia Volvo Trucks i VFS w Polsce, klient: Volvo Trucks i VFS Usługi Finansowe w Polsce, agencja: Agencja Herc Lab Creative, caterer Ma Passion
CSR
Rak Off – Czas, żeby rak zaczął bać się nas!, klient: Fundacja Rak'n'Roll, agencja: *Bespoke
Zobacz nominacje MP Power Projekt >>>
Jury MP Power Awards® wybrało nominowane i zwycięskie projekty, spośród ponad 150 zgłoszonych do konkursu prac. Jury oceniające projekty złożone jest z przedstawicieli klientów – korporacji i instytucji, uczelni wyższych oraz organizatora konkursu – MeetingPlanner.pl. W pierwszym etapie jury wybrało tzw. krótkie listy projektów, w kolejnym – podczas obrad – nominowane projekty, czyli złote trójki w każdej kategorii. W ostatnim etapie jurorzy głosowali na jeden zwycięski projekt. W przypadku, gdy Juror reprezentuje firmę, która jest twórcą lub współtwórcą projektu zgłoszonego do konkursu, nie bierze udziału w obradach i nie głosuje w danej kategorii (na każdym etapie konkursu).
Projekty były oceniane przez jury w składzie: przewodniczący jury prof. UMK, dr hab. Krzysztof Celuch (rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula), członkowie jury: Sylwia Banaszewska (MeetingPlanner.pl), Joanna Cendrowska (Aldesa Polska), Aleksandra Cichecka (Alior Bank), Kamila Cichocka (Microsoft), Marta Cienkowska (Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego), Tomasz Cieślak (Rossmann Polska), Anna Gawrońska (Santander Bank Polska), Joanna Gorczyca (Grupa PZU), Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl), Joanna Kosieradzka (Posnet Polska), Katarzyna Kozub-Bury (Smyk SA), Urszula Nowogórska (Unum Życie Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji SA), Magdalena Olszewska (L’Oréal Poland – Baltic), Łukasz Pacek (BNP Paribas Bank Polska SA), Bożena Pawlik (PKO Bank Polski), Katarzyna Przewęzikowska (Żabka Polska), Julian Przybylski (EY Polska), Aleksandra Rusin-Mieniewska (Boehringer Ingelheim), Magdalena Strąk (Cemex Polska), Aleksandra Stępkowska (KPMG Polska), Agnieszka Stryjecka (Sixt), Edyta Styczeń-Gawin (Netia), Eugeniusz Teslenko (Shell), Joanna Winiarska (Agora Książka i Muzyka).
Lista wszystkich laureatów 13. edycji MP Power Awards >>>
Organizatorem konkursu jest portal MeetingPlanner.pl. Partnerem merytorycznym MP Power Awards® jest Celuch Consulting. Opiekę prawną nad konkursem sprawuje tak's – mec. Maciej Dudziński. Finał 13. edycji konkursu MP Power Awards® – MP Power Night odbył się 24 kwietnia w Muzeum Historii Polski w Warszawie.
Projekty były oceniane według następujących kryteriów:
- Event – promocja marki B2C (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Budowanie zasięgu w odniesieniu do celu, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Event – promocja marki B2B (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Budowanie zasięgu w odniesieniu do celu, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Event – korporacyjny, wewnętrzny (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ kultury organizacyjnej, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Event – jubileusz (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu 1-10, Atmosfera i elementy celebracji, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Event – gala wręczenia nagród (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Atmosfera i elementy celebracji, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Event – celebracja (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Atmosfera i elementy celebracji, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Event – integracja (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Event – edukacja (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Techniki edukacyjne, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Strefa marki (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Budowanie zaangażowania i styku z marką, Design i walory estetyczne, Kontekst projektu, którego częścią jest strefa marki (wykorzystanie potencjału projektu), Spójność komunikacji, Budowanie zasięgu w odniesieniu do celu, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Wydarzenie muzyczne (Kreacja, Walory artystyczne, Oprawa wizualna, Dobór elementów towarzyszących, Elementy angażujące publiczność, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Wydarzenie sportowe (Sposób i jakość realizacji (logistyka), Kreacja, Oprawa wizualna, Dobór elementów towarzyszących, Elementy angażujące publiczność, Spójność komunikacji, Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Event – pozostałe formy (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Incentive travel (Kreacja, Dobór destynacji i elementów programu/scenariusza do grupy docelowej/charakteru marki, produktu/działalności firmy, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Kongres (Sposób i jakość realizacji (logistyka), Kreacja, Zrównoważenie komponentów kongresu, Wykorzystanie potencjału destynacji, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Innowacyjność, Efektywność z punktu widzenia wszystkich interesariuszy, Legacy, Konkurencyjność w kategorii)
- Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu (Strategia, Kreacja, Dobór narzędzi i rozwiązań pod kątem grupy docelowej, Dobór kanałów, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Budowanie zasięgu w odniesieniu do celu, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Targi (Logistyka, Kreacja, Dobór komponentów targów (synergia), Budowanie zasięgu, Innowacje, Efektywność z punktu widzenia wszystkich interesariuszy, Konkurencyjność w kategorii)
- Oprawa wizualna i scenograficzna (Kreacja, Walory estetyczne, Spójność z charakterem przekazu, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Wykorzystanie potencjału przestrzeni, Innowacyjność, Efekty (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Catering (Efekty, Logistyka, Kreacja, Dobór i spójność z założeniami klienta i grupą docelową, Walory estetyczne, Innowacje, Konkurencyjność w kategorii)
- CSR (Zawartość merytoryczna programu / akcji, Kreacja, Spójność z marką i/lub działalnością właściciela projektu, Powiązanie scenariusza z głównym przekazem i celem wydarzenia, Wpływ na uczestników i interesariuszy projektu, Wartość / korzyść biznesowa, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)