MP MICE Tour® Łódź 2020: zaskoczeni i zainspirowani

Po raz kolejny meeting plannerzy na zaproszenie Łódź Convention Bureau odwiedzili Łódź. Fot. Bartko Dębkowski, Kreatyw Media
Na zdjęciu: Po raz kolejny meeting plannerzy na zaproszenie Łódź Convention Bureau odwiedzili Łódź. Fot. Bartko Dębkowski, Kreatyw Media

Kolejna łódzka edycja MP MICE Tour® – jednej z najważniejszych imprez organizowanych w Łodzi dla przedstawicieli branży spotkań odbyła się w ostatni weekend lipca. Wydarzenie zorganizowane zostało tradycyjnie przez Łódź Convention Bureau we współpracy z MeetingPlanner.pl, hotelem DoubleTree by Hilton Łódź oraz z udziałem lokalnych partnerów.

Podczas tegorocznego MP MICE Tour® Łódź przedstawiciele dwudziestu ogólnopolskich agencji eventowych i korporacji zwiedzili miasto pod kątem możliwości organizacji konferencji, kongresów, targów, wydarzeń korporacyjnych oraz podróży motywacyjnych. Uczestnicy oglądali łódzkie hotele, obiekty eventowe i atrakcje turystyczne. Nie zabrakło również gier miejskich, pokazów oraz fabularyzowanego zwiedzania Łodzi.

Podróż studyjna odbyła się w dniach 24-25 lipca 2020. Pierwszego dnia goście przybyli do czterogwiazdkowego hotelu DoubleTree by Hilton Łódź, w którym nocowali. Po przyjeździe miała miejsce multimedialna prezentacja przeprowadzona przez przedstawicieli Łódź Convention Bureau, zaraz po niej odbyło się zwiedzanie wyjątkowych przestrzeni hotelu DoubleTree by Hilton Łódź wraz halami eventowymi Klubu Wytwórnia. Następnie uczestnicy pojechali zobaczyć halę Odlewni na Piotrkowskiej 217, gdzie zwiedzili również Manufakturę Czekolady. Kolejnym punktem programu był pobliski hotel czterogwiazdkowy hotel Holiday Inn Łódź zaprezentowany w nietypowy, pełen niespodzianek sposób, dzięki współpracy z agencją eventową Eventy Diamenty. W hotelowej Restauracji Łódzkiej na gości czekał lunch. Po posiłku przedstawiciele branży spotkań pojechali do sąsiedniej Fabryki Sztuki.

W pięknie zrewitalizowanych wnętrzach Art_Inkubatora w Fabryce Sztuki, przy kawie i deserach serwowanych przez Silver Catering, uczestnicy mieli okazję zapoznać się z przedstawicielami łódzkiej branży MICE. Swoje produkty prezentowało tam dziewięć firm: CFI Hotels, studio kulinarne Book&Cook, trzy gwiazdkowy Hotel Tobaco, Miejska Arena Kultury i Sportu, czterogwiazdkowy Novotel Łódź Centrum wraz z dwugwiazdkowym Ibis Łódź Centrum, tematyczny park rozrywki Mandoria, studio kulinarne Baccaro, Pomorska 21 oraz Seven event group. Po serii prezentacji uczestnicy zostali oprowadzeni po przestrzeniach Art_Inkubatora.

Goście opuścili Fabrykę Sztuki w asyście muzyka, pięknej asystentki oraz specjalnego przewodnika Izraela Poznańskiego – wszystko to w ramach kreatywnego, dynamicznego eventu „Lądowanie na Ziemi Obiecanej” autorstwa agencji Eventy Diamenty. Po krótkim spacerze na Plac Katedralny uczestnicy wraz z towarzyszami wsiedli do zabytkowego tramwaju MPK, którym udali się w podróż przez całe śródmieście aż do Manufaktury. Po dawnym fabrycznym imperium oprowadzał ich sam Poznański, opowiadając niezliczoną liczbę ciekawostek rodem z XIX-wiecznej Łodzi. Nie zabrakło również zwiedzania Muzeum Sztuki MS2 mieszczącego się w budynku dawnej tkalni na terenie Manufaktury. W muzeum goście, oprócz zwiedzania wystawy, obejrzeli również przestrzenie możliwe do wynajęcia na różnego rodzaju wydarzenia.

Kolejnym punktem programu było fabularyzowane zwiedzanie Muzeum Fabryki w Manufakturze, wraz z jego tarasem widokowym i salą eventową zarządzaną przez agencję Grupa Fabricum, w której zaserwowana została kolacja, przygotowana przez Silver Catering. Podczas wieczoru odbył się mini koncert na saksofonie, a także taneczne show z udziałem XIX-wiecznych prządek i dziedzica. Nie zabrakło również konkursów, w których nagrodą były zjazdy na tyrolce nad rynkiem Manufaktury.

Na zakończenie programu pierwszego dnia wizyty grupa zwiedziła czterogwiazdkowy Puro Hotel Łódź Centrum, a zaraz potem rozpoczęła się mniej formalna integracja meeting plannerów z przedstawicielami łódzkich firm i instytucji z branży MICE. Idealnie sprawdziło się w tym przypadku zewnętrzne patio hotelu Puro oraz taras na dachu. Podczas wieczoru integracyjnego goście mogli spróbować przekąsek serwowanych przez hotelową Restaurację Miska oraz lokalnego piwa rzemieślniczego z Browaru Piwoteka. Dodatkową atrakcją była fotościanka wraz z rekwizytami przygotowana przez agencję Seven event group.

Następny dzień grupa meeting plannerów rozpoczęła od zwiedzania największego obiektu eventowego w mieście – Expo-Łódź. Po obejrzeniu przestronnych hal targowych, auli i sal konferencyjnych, autokar przewiózł gości do EC1 Łódź – Miasto Kultury. Przestrzenie konferencyjno-eventowe EC1 Wschód wraz ze zlokalizowanym w zachodniej części kompleksu, nowoczesnym Centrum Nauki i Techniki zrobiły na uczestnikach olbrzymie wrażenie. Swoistą wisienką na torcie było podziwianie panoramy miasta z tarasu widokowego na szczycie chłodni kominowej. Z EC1 goście pojechali na Piotrkowską zwiedzać Stare Kino Cinema Residence – obiekt noclegowy w prawdziwie filmowym stylu, z Salą Kinową stylizowaną na początek XX wieku.

Stare Kino było też miejscem w którym meeting plannerzy rozpoczęli grę miejską TamTu zorganizowaną przez firmę Acora Events we współpracy z Centrum Inicjatyw na Rzecz Rozwoju Regio. Wyposażeni w tablety, podzieleni na grupy uczestnicy udali się w miasto, by rozwiązywać zagadki związane z Łodzią, jej historią oraz historią łódzkiej kinematografii. Na swojej drodze spotykali m.in. animatorów zlecających im różnego rodzaju zadania. Gra dostarczyła mnóstwo radości i wyzwoliła pozytywny zew rywalizacji. Po niemałym wysiłku na gości czekał lunch w Restauracji Stare Kino.

Kolejnym punktem programu było zwiedzanie niedawno otwartego, zrewitalizowanego kompleksu Monopolis, gdzie najciekawszym punktem okazała się Restauracja Arteria wraz z ArtKombinat Sceną Monopolis, której możliwości eventowe zaprezentowała agencja LIM8 – operator miejsca. Ostatnim punktem programu było zwiedzanie czterogwiazdkowego Fabryka Wełny Hotel & Spa w podłódzkich Pabianicach. Przed drogą powrotną do domów uczestnicy wydarzenia mieli okazję skosztować przekąsek i drinków na tarasie na dachu hotelu.

Seven Event Group przygotowała dla uczestników MP MICE Tour® aplikację „Seven Travel”. W aplikacji znalazła się m.in. szczegółowa agenda, informacje o partnerach wydarzenia wraz z danymi kontaktowymi. Uczestnicy dzięki aplikacji mogli przekazać swoje preferencje żywieniowe, wymieniać się zdjęciami, kontaktami czy opiniami.

Meeting plannerzy biorący udział w MP MICE Tour® 2020 Łódź byli zauroczeni Łodzią i pozytywnie zaskoczeni zmianami, jakie nastąpiły w mieście w ciągu ostatnich lat. Zwracali uwagę na różnorodność bazy noclegowej oraz wysoką jakość przestrzeni konferencyjno-eventowych i usług okołokonferencyjnych. Niektórzy z gości mówili nawet, że są gotów przeprowadzić się do Łodzi, choć wcześniej nigdy o tym nie myśleli. Zdaniem organizatora wizyty – Łódź Convention Bureau, prezentacja aktualnego, rzeczywistego potencjału miasta w przyszłości z pewnością ułatwi planistom organizację wydarzeń o charakterze biznesowym w Łodzi.

ZOBACZ FOTRELACJE

DoubleTree by Hilton Łódź>>>
Piotrkowska 217 i Odlewnia>>>
Holiday Inn Łódź>>>
Art_Inkubator i prezentacja łódzkich obiektów i atrakcji>>>
Manufaktura i Muzeum Fabryki>>>
Puro Hotel Łódź Centrum>>>
Expo Łódź>>>
EC1 Łódź – Miasto Kultury>>>
Stare Kino Cinema Residence i gra miejska TamTu>>>
ArtKombinat Scena Monopolis>>>
Fabryka Wełny Hotel & Spa>>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl