Biała Księga: rozdział poświęcony incentive travel opublikowany

Biała Księga - rozdział poświęcony incentive travel
Na zdjęciu: Biała Księga - rozdział poświęcony incentive travel

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów – organizatorzy Dialogu wraz z partnerami oraz przedstawicielami zleceniodawców przekazali kolejny rozdziały Białej Księgi: tym razem poświęcony dobrym praktykom i narżedziom przetargowym na incentive travel.

W rodziale znajdują się najważniejsze rekomendacje, służące partnerskiej i efektywnej współpracy w zakresie incentive travel, wypracowane w Dialogu Branżowym przez ekspertów i praktyków: reprezentantów firm kupujących incentive travel oraz agencji. Są tam wytyczne, narzędzia, wzorcowe dokumenty oraz rekomendowane modele przetargów na incentive travel, w tym: wzór dwustronnej umowy o poufności, wzór zapytania o informację RFI, brief w przetargu RFP na incentive travel, brief w przetargu RFQ na incentive travel, wzór kosztorysu na incentive travel, arkusz oceny w przetargu RFP na incentive travel, arkusz oceny w przetargu RFQ na incentive travel.
W opracowaniu tej części „Białej Księgi” uczestniczyli przedstawiciele Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel. 

BIAŁA KSIĘGA – INCENTIVE TRAVEL

Ten rozdział Białej Księgi adresowany jest do przedstawicieli działów zakupów, które realizują przetargi na incentive travel i poszukują optymalnych oraz innowacyjnych rozwiązań w relacji jakość-cena, agencji, które chcą w skuteczny sposób odpowiadać na potrzeby klientów, rozumieć ich cele, stosowane w przetargach narzędzia i procedury biznesowe, do osób mających już doświadczenie, które chcą nabyć nowe kompetencje lub poszerzyć posiadane o perspektywę rynku zakupowego, rynku komunikacji marketingowej i rynku incentive travel oraz początkujących, którzy chcą poznać efektywne praktyki przetargowe i modele biznesowe.

Pierwszy z dziewięciu rozdziałów Białej Księgi (ogólny) opublikowany został w listopadzie 2017 r. Zawiera on zbiór dobrych praktyk i standardów efektywnej współpracy Reklamodawcy z Agencją. Organizacje reprezentujące rynek komunikacji marketingowej w Polsce podpisały wówczas deklarację przyjęcia Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej jako rekomendacji nowych standardów i dobrych praktyk oraz zobowiązały się do ich promocji w środowisku i wśród swoich członków.
W dyskusji nad całym projektem wzięło udział 41 ekspertów ze strony agencji oraz 41ekspertów ze strony reklamodawców reprezentujących firmy w najbardziej reklamujących się branżach: FMCG, farmaceutyki, bankowość, ubezpieczenia, media i rozrywka, telekomunikacja, transport. W spotkaniach otwartych wzięło udział 220 uczestników.  Projekt Dialog Branżowy wraz z Białą Księgą Branży Komunikacji Marketingowej uzyskał Patronat Honorowy Ministerstwa Rozwoju. Partnerem medialnym projektu jest MeetingPlanner.pl.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl