MP Speed Tasting: o kulinarnej stronie eventów

Pierwsza edycja MP Speed Tasting, fot. Bartko Dębkowski, Kreatyw Media. Stół Batidy
Na zdjęciu: Pierwsza edycja MP Speed Tasting, fot. Bartko Dębkowski, Kreatyw Media. Stół Batidy

W warszawskiej Endorfinie Foksal odbyło się premierowe wydarzenie pod nazwą MP Speed Tasting, które umożliwiło planistom spotkania z oferentami tworzącymi kulinarną oprawę eventów. Uczestnicy mieli możliwość przetestowania kulinarnej oferty i budowania relacji biznesowych. Organizatorem wydarzenia jest MeetingPlanner.pl.
 
Na spotkaniu swoje kulinarne możliwości prezentowali: Batida, Cosmopolitan events & catering, Endorfina Foksal, Kita Koguta Cocktail Catering, Melon Catering, Rent Design, Sheraton Catering Service, Twister-Catering i Winnica Dwórzno.
W Endorfinie Foksal gościło ponad 50 planistów.
 
Wśród największych zalet wydarzenia wystawcy wskazywali zawężenie oferty spotkania do tematyki kulinarnej i cateringowej. Oferenci opowiadali o swojej ofercie oraz bezpośrednio prezentowali jej walory zarówno estetyczne, jak i smakowe.

 

ZOBACZ FOTORELACJĘ Z MP SPEED TASTING


Ideą nowej formuły były krótkie i treściwe spotkania biznesowe, przy stole, przy jednoczesnej możliwości bezpośredniego spróbowania „próbki” oferty. Indywidualne spotkania trwały 10 minut, po tym czasie planiści zmieniali stół. 
 
Event managerowie byli pozytywnie zaskoczeni formułą spotkań. Określony czas spotkań nie ograniczał uczestników, o czym mówiła między innymi Małgorzata Bagłaj, starszy kupiec z Biura Handlowego Polpharma: – Wyjątkowo trafiona formuła spotkania, która spowodowała maksymalną koncentrację na dostawcy i jego ofercie. Krótkie „skondensowane” rozmowy mogą przynieść wiele ciekawych nowych projektów. Wszyscy oferenci byli świetnie przygotowani, każde stanowisko wyglądało inaczej, ale razem tworzyli spójną całość w pięknym otoczeniu. Z ogromną przyjemnością, wezmę udział w kolejnej edycji wydarzenia.

Wszyscy uczestnicy podkreślali, że zamierzają wybrać się na kolejne edycje MP Speed Tasting, bo ich zdaniem to bardzo dobre i świeże rozwiązania, które łączy planistów spotkań z oferentami. Tak podsumowała wydarzenie Agnieszka Zagozda, prezes i dyrektor zarządzająca Ster Event: – Bardzo kreatywna formuła sprzyjająca bezpośrednim kontaktom. Sama forma bardzo dobra i przydatna, luźna, interpersonalna służy weryfikacji kontaktów. Prezentacje jedzenia i kreacje stołów były świetne, jednak najfajniejsze i najbardziej wiarygodne było stoisko Endorfiny, na którym kucharz prezentował i omawiał własne potrawy.
 
Wielu planistom szczególnie zapadły w pamięć degustacje potraw, przygotowywanych na żywo. – Forma była bardzo interesująca i bardzo mi się podobała. Możliwość rozmowy z wystawcami oraz skosztowania ich specjałów była najlepszą formą reklamy produktu. Oferenci byli bardzo dobrze i rzeczowo przygotowani. Najbardziej podobała mi się forma uroczystej kolacji i degustacja tatara przedstawiona przez Melon Catering – mówił Sebastian Krawczyk, project manager z American Express Global Business Travel.

Formuła wydarzenia wymagała od wystawców dobrego przygotowania a opinie planistów świadczą o tym, że wszyscy oferenci stanęli na wysokości zadania. Dla każdej firmy, związanej z cateringiem, możliwość uczestnictwa w MP Speed Tasting® znaczyła coś innego.

Tak o pierwszej edycji MP Speed Tasting mówiła Joanna Janecka-Mróz z firmy Sheraton Catering: – Bardzo ciekawa formuła, pierwsze takie wydarzenie na rynku, skoncentrowane tylko na firmach cateringowych i faktycznie na osobach, które poszukują tego typu usług. Bardzo ciekawe wydarzenie po pierwsze dlatego, że możemy posłuchać bezpośrednio od klienta, czego klient potrzebuje, czego szuka i co go interesuje, ale też możemy podpatrzeć konkurencję, co też jest bardzo cenne. Robimy to zupełnie legalnie i poznajemy się między sobą. Myślę, że to jest dobre dla branży – poznać się w miłych okolicznościach. Same merytoryczne rozmowy, a goście, którzy nas odwiedzają są zainteresowani tym, co oferujemy.

Kolejnym aspektem wydarzenia był mniej formalny niż zazwyczaj charakter spotkań. Przedstawiciele „Mazowieckiej Toskanii” czyli winnicy Dwórzno Wiktor i Oskar Gowin zwracali uwagę na potrzebę właśnie takiego, osobistego kontaktu z potencjalnymi klientami. – Przy jedzeniu lepiej się rozmawia – zaznaczał Michał Nowakowski z Batidy, który mówił też: – Jest tutaj duża przestrzeń i uniwersalna kolorystyka. Każdy z wystawców może prezentować się na kolorowo. Spotkania wymykają się z ram określonych czasowo, ale to dobrze, bo potem można się dopytać. Cieszymy się, że tu jesteśmy.

Tak o MP Speed Tasting mówiła podczas spotkania przedstawicielka firmy Melon Catering Nina Jaworska: – Przyznam szczerze, że jestem wręcz zachwycona. Główny powód jest taki, że jest dość kameralnie. Jest mniejsza liczba wystawców, są bardziej docelowi planiści. Jesteśmy tu w celu zapoznania się i nawiązania relacji. To są osoby, z którymi mamy szansę współpracy – to jest trafione w sedno.

Na MP Speed Tasting odwiedzający mogli zobaczyć nowości. Sheraton Catering zaprezentował swoje najnowsze propozycje takie jak koktajl w koncepcji free form – bez mąki czy drukarkę spożywczą, która umożliwia wydrukowanie własnego logotypu np. z masła, humusu lub czekolady. Melon Catering z kolei prezentował, jak sprawdzać poziom zawartości azotanów, dzięki czemu możemy być pewni, że serwujemy zdrowe jedzenie, Kita Koguta metalową słomkę, która może zastąpić plastikowy gadżet do drinków, a Twister-Catering jadalne miseczki. Melon Catering serwował świeży tatr w wersji wołowej lub wegańskiej, a Btaida słodko-słone połączenia.

Pierwsza edycja MP MP Speed Tasting odbyła się 23 października.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl