MP MICE Tour®: meeting plannerzy z licencją na Podhale
MP MICE Tour® Zakoplanner był pełen lokalnych tradycji i smaków, biznesowej atmosfery do rozmów i dobrej zabawy. Meeting plannerzy sprawdzili potencjał wybranych obiektów i zostali zainspirowani pomysłami na scenariusze spotkań w regionie.
Hasło przewodnie wyjazdu studyjnego do stolicy Tatr, zorganizowanego przez MeetingPlanner.pl, to MP MICE Tour® Zakoplanner. Wzywanie postawione przed wszystkimi zaangażowanymi w projekt partnerami to zaprezentowanie możliwości Podhala oraz inspiracji wynikających z kultury i charakterystyki regionu.
W czasie trzydniowego wyjazdu uczestnicy odwiedzili takie obiekty jak: Bukovina Resort i Hotel Harnaś w Bukowinie Tatrzańskiej oraz zakopiańskie Radisson Blu Hotel & Residences, Góralski Browar, Nosalowy Dwór Resort & Spa oraz Muzeum Oscypka. Uczestników wyjazdu, przez cały czas pobytu, gościł Radisson Blu Hotel & Residences.
Meeting plannerzy mieli także okazję jeszcze bardziej poszerzyć wiedzę o eventowej ofercie regionu podczas warsztatów biznesowych „Tatrzańskie 10x10”, w których wzięli udział przedstawicie Hotelu Mercure Kasprowy, Tatry Mountain Resorts, Grupy COT, Muzeum Tatrzańskiego, Made in Zakopane, Skitourowe Zakopane, Góralskiego Browaru oraz Tatra Dream. Warsztaty odbyły się w Góralskim Browarze.
Podhalański klimat i piękne widoki zdecydowanie pomagały biznesowej części całego wydarzenia. W Góralskim Browarze oprócz panoramicznych widoków na Tatry i Gubałówkę na gości spotkania czekał Gooral Zakolove, znany przede wszystkim z niesamowitych kadrów z Podhala, które prezentuje na swoim profilu na Instagramie. Kultowa już postać górala (prywatnie pana Tadeusza) bierze udział w różnego rodzaju lokalnych wydarzeniach, a na zrobienie sobie z nim selfie nastawia się wielu turystów odwiedzających ten region.
W Nosalowym Dworze, a właściwie w regionalnej karczmie stanowiącej część kompleksu, czekała na gości pełna lokalnego kolorytu góralska biesiada i charakterystyczne dla regionu Śpasy. Zadania, które zostały postawiony przed gośćmi, wymagały zarówno odwagi, jak i sprawności.
W Muzeum Oscypka meeting plannerzy poznali, czym jest prawdziwy regionalny oscypek i jaki jest proces jego wyrabiania.
MEETING PLANNERZY O MP MICE TOUR®: ZAKOPLANNER I POTENCJALE REGIONU
Katarzyna Michalak, koordynator ds. organizacji imprez Provident Polska: Zakopane odkryte na nowo!
Podczas ostatniego wyjazdu MP MICE Tour mieliśmy okazję odwiedzić zimową stolicę Polski. Do tej pory miejsce to trochę stereotypowo kojarzyło mi się z tłumem turystów i ograniczoną ofertą atrakcji, które mogłabym zaproponować naszym pracownikom. Jednak moje postrzeganie tego miejsca zmieniło się, kiedy osobiście je zobaczyłam. Zakopane to nie tylko zapierające dech w piersi widoki - to mnóstwo pięknych hoteli z wyjątkowym podejściem do każdego klienta, to także muzea, gdzie można zabrać gości i stworzyć im wyjątkowo ciekawy, a co naprawdę ważne - indywidualny program poznawania podhalańskiej kultury i historii.
Podczas wizyty odbyliśmy indywidualne rozmowy z lokalnymi firmami i agencjami. Dzięki nim szczegółowo zapoznaliśmy się z produktami i usługami przez nich oferowanymi oraz obejrzeliśmy różne lokalizacje, które z pewnością sprawdzą się podczas organizowanych eventów. Dla mnie wyjazdy takie jak ten to doskonała okazja do wymiany cennych doświadczeń i niekończące się rozmowy branżowe. To także możliwość weryfikacji ofert czy wizja lokalna na miejscu. Dzięki tym doświadczeniom Zakopane będzie kojarzyło mi się z góralską gościnnością, a przede wszystkim mnóstwem atrakcji, jakie mogę zaproponować na wyjazdy integracyjne.
Beata Starużyk, współwłaściciel Biura Podróży Lido: Konkretne propozycje
W ramach działalności biura organizujemy wyjazdy integracyjne, motywacyjne dla firm, wyjazdy szkoleniowe. Firmy poszukują ciekawych miejsc i atrakcji, pod tym względem Zakopane oryginalnością kultury i lokalnego folkloru wiele oferuje. Jednocześnie wskazanie obiektów i miejsc do wykorzystania przy budowie oferty jest bardzo pomocne.
- Hotel Harnaś – wizyta krótka, ale bardzo pozytywne zaskoczenie, hotel wskazany dla niewielkich grup ze względu na ograniczone możliwości konferencyjne.
- Radisson Blu & Residences – podziękowanie za piękne przyjęcie, obiekt bardzo dobrze położony, funkcjonalne sale konferencyjne.
- Góralski Browar – ciekawa przestrzeń integracyjna.
- Nosalowy Park Hotel & Spa – ważne miejsce dla wymagającego klienta.
- Nosalowy Dwór Resort & Spa – duży, rozległy obiekt z bezkonkurencyjną salą eventowo-konferencyjną.
- Karczma w Nosalowym Dworze – w przypadku zapytania o wieczór z folklorem – w pierwszej kolejności do polecenia. Prowadzący wieczór z wyczuciem rozbawił uczestników.
- Na koniec – Muzeum Oscypka – miejsce dla każdego!
Barbara Czarska, właściciel Event House: Byłam, widziała, skosztowałam, a teraz mogę to z czystym sumieniem sprzedać klientowi
Zauważyłam, że w większości grupę zawodową event planner reprezentują kobiety, a dla nas nie ma lepszej możliwości zakupu, jak dotknąć i przekonać się na własnej skórze, co kupujemy.
Wyjazdy studyjne są dla mnie ogromnie ważne - byłam, widziała, skosztowałam, a teraz mogę to z czystym sumieniem sprzedać klientowi. Klient często polega na zdaniu agencji, więc warto wiedzieć, o czym się mówi.
Zakopane zawsze kojarzy się z górami, nartami, skuterami śnieżnymi i kuligiem - szczerze, zabrakło mi czegoś oryginalnego, czegoś czego jeszcze nie znamy, czegoś co nie kojarzyłoby się z Zakopanym, a jak się okazuje można to również tutaj zrobić.
Ogromny plus – zaskoczyły mnie bazy noclegowe i gastronomia.
A Muzeum Oscypka było dla mnie prawdziwym odkryciem i wiem, że na pewno tam wrócę!
Cały wyjazd oceniam bardzo na plus, zebrałam wiele kontaktów, z których na pewno skorzystam. Bo o wiele łatwiej rozmawia się z kontrahentami, kiedy znamy się już osobiście.
Katarzyna Migryt, Mega Event: Intensywne trzy dni i pełen obraz możliwości
Zakopane odkryłam na nowo. Sam program był bardzo napięty i wypełniony po brzegi. Obiekty te funkcjonujące, ale również te, które już w niedługim czasie zostaną otwarte. Zakopane prezentowane pod względem atrakcji, bazy noclegowej oraz charakteru miejsc. Nadmienię, że drugiego dnia zrobiłam 29 tysięcy kroków!
Wszystkie przedstawione obiekty i miejsca były ciekawe. Nie z każdego skorzystam jako organizator spotkań firmowych, ale wachlarz prezentowanych obiektów i atrakcji dał mi obraz możliwości Zakopanego. Bardzo intensywne trzy dni – obiekty, spotkania z miejscowymi organizatorami czy przedstawicielami z branży sprawiły, że zaczęłam znowu brać pod uwagę Zakopane jako miejsce wyjazdu dla moich klientów.
Mateusz Dziewięcki, dyrektor sprzedaży Gawra Warszawska: Jedna z atrakcji już sprzedana
Zarówno przedstawione lokalizacje, jak i miejscowe atrakcje były na bardzo wysokim poziomie. Najlepszym komentarzem niech będzie fakt, że już zdążyłem sprzedać jedną z atrakcji, którą poznałem dzięki MP MICE Tour® Zakoplanner.
Andrzej Górski, prezes, Olimp Air: Weryfikacja miejsc, w których możemy być w stu procentach pewni profesjonalnej obsługi
Wyjazd studyjny pozwala nam organizatorom konferencji czy też innych form wyjazdów służbowych , dotrzeć do prezentowanych obiektów hotelowych, a przede wszystkim poznać osoby bezpośrednio współpracujące i decydujące o powodzeniu udanego eventu w danym obiekcie. Czynnik ludzki, profesjonalizm, uprzejmość, kompetencje, chęć współpracy, odgrywają ważną rolę i decydują o powodzeniu wydarzenia. Z tym spotkałem się podczas ostatniego pobytu w ramach MP MICE Tour Zakoplanner.
Prezentowane obiekty w Bukowinie Tatrzańskiej, Zakopanem dysponują olbrzymim potencjałem. Mają wszystko – od profesjonalnej kadry działów MICE poprzez wysoki standard pokoi hotelowych i zaplecza konferencyjnego.
Szczególnie kieruję te słowa do hotelu Nosalowy Dwór, gdzie dwie dekady temu miałem przyjemność organizacji pierwszych spotkań konferencyjnych w Zakopanem. Jestem pod dużym wrażeniem tego co w tej chwili zostało nam zaprezentowane. Niesamowita dynamika rozwoju i nowe, przygotowane do wielkich spotkań obiekty.
Reasumując, prekursorski pomysł MP MICE Tour, jedyny na rynku, jest bardzo przydatny, umożliwia bezpośrednie dotarcie do osób i obiektów, których powstaje z roku na rok coraz więcej, weryfikuje też i wskazuje miejsca, gdzie możemy być w stu procentach pewni profesjonalnej obsługi.
Magdalena Wałaszewska, specjalista ds. podróży służbowych, Noble Concierge: Ogromny potencjał i bogata oferta
Uważam, że potencjał odwiedzonych miejsc w Zakopanem i okolicy jest ogromny. Bogata oferta hoteli z zapleczem konferencyjnym, a jednocześnie ze strefą spa i basenami, piękna okolica i możliwość organizacji wszelkich aktywności zarówno latem, jak i zimą. Jedynym minusem jest dojazd… ale to może wkrótce się zmieni za sprawą budowy nowej trasy.
Forma wyjazdu MP MICE Tour® była bardzo ciekawa, obejrzeliśmy wiele interesujących i nowych obiektów, bardzo mi też podobały się warsztaty – spotkania z dostawcami. Dodałabym jeszcze choćby dwie godziny czasu wolnego na koniec wyjazdu, kiedy to można byłoby skorzystać z pogody i pochodzić po okolicy…
Beata Koziarska, managing partner, Dream Poland: Poznawanie przez doświadczenie to najlepsza forma
Bardzo wysoko oceniam dobór lokalizacji, partnerów tergo spotkania i program. Zdobyłam dużo ciekawych informacji i inspiracji. Możliwość poznania lokalnych dostawców, ich propozycji programowych, hoteli – bardzo przydatna.
Uważam, że poznawanie potencjału eventowego / incentive przez doświadczenie, jest najlepszą formą edukacji i umożliwia lepsze przygotowanie programów, dopasowania produktów do klienta i jego potrzeb.
Bardzo dziękuję za taką możliwość i bardzo pozytywne wspomnienia.
ZOBACZ FOTORELACJE
- Bukovina Resort i Hotel Harnaś
- Radisson Blu Hotel & Residences Zakopane
- Góralski Browar i warsztaty biznesowe
- Nosalowy Dwór Resort & Spa i wieczór integracyjny
- Muzeum Oscypka
MP MICE Tour® Zakoplanner odbył się w dniach 14 – 16 listopada 2019 r.