MP MICE Tour® Łódź czyli meeting plannerzy poznają eventową stronę miasta

Pierwsze w tym roku spotkanie z cyklu MP MICE Tour® poświęcono było Łodzi. MP MICE Tour® jest wydarzeniem organizowanym przez MeetingPlanner.pl, w ramach realizacji misji medium, w której zwiera się m.in. łączenie różnych sektorów branży, jej profesjonalizacja i dostarczanie organizatorom wydarzeń narzędzi pomocnych w codziennej pracy.
Ideą MP MICE Tour® jest połączenie branżowych wizji lokalnych w obiekcie lub obiektach, które są elementami programu MP MICE Tour®, zaprezentowanie możliwości odwiedzanych desytnacji pod kątem organizacji wydarzeń oraz umożliwienie nawiązania relacji pomiędzy uczestnikami podróży studyjnej a lokalną branżą. Podstawowym celem takiej podróży jest sprawdzenie potencjału odwiedzanych miejsc pod kątem organizacji wydarzeń.
W programie MP MICE Tour® Łódź znalazły się motywy filmowej, poprzemysłowej, kulinarnej, ale i biznesowej charakterystyki miasta, które znalazły swoje odbicie w odwiedzanych miejscach. Meeting plannerzy sprawdzili możliwości takich obiektów jak Expo Łódź, Muzeum Fabryki, Sky Bowling Łódź, hoteli Tobaco, andel’s by Vienna House, DoubleTree by Hilton wraz z Klubem Wytwórnia oraz restauracji Bawełna i Przerwa. Uczestnicy zobaczyli także nowo otwarty dworzec kolejowy Łódź Fabryczna.
O potencjale miasta i swoich obiektach opowiadali Anna Grabarek i Paweł Saciuk współwłaściciele restauracji Bawełna i Przerwa, Sandra Fengler, kierownik sprzedaży i marketingu, Hotelu Tobaco, Joanna Płauszewska-Deka, dyrektor sprzedaży i marketingu łódzkiego DoubleTree by Hilton oraz Anna Mokrosińska właścicielka agencji Fabricum, reprezentująca także Muzeum Fabryki.
Uczestnicy sprawdzili swoją wiedzę, na temat miasta, łódzkiej gwary i charakterystycznej wielokulturowej kuchni, rozwiązując w zespołach test „Czy jesteś prawdziwym łodziakiem”.
Swoje umiejętności analityczne i wiedzę na temat miasta uczestnicy mogli sprawdzić także, poszukując sprawcy przestępstwa w Muzeum Fabryki. Escape room pod hasłem „Morderstwo w Fabryce” udało się otworzyć po długim i pełnym zwrotów akcji śledztwie.
MP MICE Tour® Łódź został zrealizowany w partnerstwie z miastem Łódź, restauracjami Bawełna i Przerwa, Hotelem Tobaco, Grupą Fabricum oraz Studiem Bank. Wizyta odbyła się w dniach 20 – 21 stycznia 2017 r.