Gillian Taylor: Jesteśmy odporną branżą

Gillian Taylor i Krzysztof Celuch
Na zdjęciu: Gillian Taylor i Krzysztof Celuch

Przemysł spotkań przetrwa i rozkwitnie ponownie, ponieważ jesteśmy „zwierzętami społecznymi”, które mają potrzebę spotkań twarzą w twarz. Gillian Taylor, była dyrektor rozwoju biznesu w Oman Convention & Exhibition Centre, odpowiada na pytania Krzysztofa Celucha w cyklu „She means business…”.

Krzysztof Celuch: SheMeansBusiness – oznacza...?

Gillian Taylor: SheMeansBusiness to różnorodność, równość płci i wzmocnienie pozycji kobiet. Projekt został stworzony we współpracy z TW tagungswirtschaft, IMEX i MPI z przekonaniem, że „jeśli się zjednoczymy, możemy dokonać zmiany”... i wierzę, że w rezultacie wprowadzono wiele zmian. Miałam szczęście w mojej karierze, że nigdy kolejne kroki nie zostały powstrzymane przez płeć, oraz szczęście do pracy z niesamowitymi młodymi i ambitnymi kobietami (i mężczyznami), których pasja do ich kraju i kultur przekonała mnie, że odniosą sukces w wydarzeniach biznesowych. Wierzę, że przyszłość naszej branży jest w dobrych rękach. Byłam bardzo zaangażowana w rozwój młodych liderów i ekscytuje mnie to, kiedy mogę zobaczyć, że ci młodzi ludzie są rzeczywiście wśród liderów w branży spotkań.

KC: Branża eventów w twoich oczach w ciągu najbliższych 24 miesięcy?

GT: Znacznie różni się od tej, jaka była wcześniej – wszystko się zmieniło. Covid-19 zakłócił gospodarki i całe nasze życie. Wierzę, że przemysł spotkań przetrwa i rozkwitnie ponownie, ponieważ jesteśmy rzeczywiście „zwierzętami społecznymi”, które mają potrzebę spotkań twarzą w twarz. Nową normą będzie to, co jest znacznie prostsze. W miarę jak będziemy przechodzić do opcji cyfrowych i hybrydowych, pojawią się pozytywy i negatywy - ekscytująca technologią, wyższa jakość treści, wartość dodana i potencjał większego globalnego zasięgu, ale czy będzie to równoważone z osiągnięciem wystarczających przychodów dla miejsc, stowarzyszeń, klientów i organizatorów wydarzeń? Aby przetrwać trzeba, się rozwijać.
Jeśli tendencja ta będzie nadal większa, a niektóre branże nadal będą pracować zdalnie w stosunkowo płynny sposób, wydarzenia mogą być rozwiązaniem. Mogą sprawić, iż bardziej atrakcyjne eventy pomogą w zbliżaniu ludzi do siebie w bezpiecznym środowisku, z organizatorami, którym ufają. Podróże międzynarodowe będą inne, ale ich pragnienie nadal będzie. Jesteśmy odporną branżą!  
    
KC: Twoje cele biznesowe i marzenia lub pomysły na 2021...?

GT: Myślę, że pandemia w pewnym sensie sprawiła, że czuliśmy się fizycznie daleko od siebie, marząc o innych kulturach i miejscach, ale pod pewnymi względami bardziej połączeni i bardziej globalni jak jedna rasa ludzka z tymi samymi wyzwaniami, słabością i cierpieniem, gdziekolwiek i kimkolwiek jesteśmy. Choć przyznam, że marzę o tym, żeby pojechać na targi branżowe, zobaczyć i pozdrowić wszystkich ponownie, dzięki czemu i empatia, i życzliwości będą jeszcze większe.

KC: Twoim największym osobistym wyzwaniem w nadchodzących miesiącach jest?

GT: Pracować ze wszystkimi wspaniałymi naszymi kolegami na całym świecie, aby nasz przemysł działał ponownie.

Gillian Taylor posiada ponad 25 lat doświadczenia w branży spotkań i wydarzeń,, z których ostatnie 15 spędziła w Zatoce Perskiej. Ostatnio pełniła funkcję dyrektor rozwoju biznesu w Oman Convention & Exhibition Centre w Maskacie, w Omanie i doradzała rządowi w sprawie utworzenia convention bureau. W krótkim czasie podmioty te zorganizowały 24 wysoko cenione konferencje światowe i regionalne, przyczyniając się do rozwoju gospodarki w wysokości ponad 65 milionów dolarów. Przed Omanem, Gillian Taylor, przez osiem lat pracowała w ZEA, tworząc Abu Dhabi Convention Bureau, a wcześniej w Australii jako general manager DMC. Zdobyła Oscara IMEX w kategorii Afryka i Bliski Wschód oraz trzykrotnie nagrody SITE Crystal Award. Obecnie, ze wzlędu na pandemię Covid-19 wróciła do Australii.

dr Krzysztof Celuch – adiunkt na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz pełnomocnik rektora ds. współpracy z otoczeniem biznesem w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, prezes Celuch Consulting. Profesor na Uniwersytetach w Austrii, Francji, USA i Chinach oraz trener i coach (CMM, CITE, CIS, HMCC, CED).
Przewodniczący jury konkursu MP Power Awards® oraz członek kapituły nagrody MPI RISE Award (USA). Specjalizuje się w przemyśle spotkań, przywództwie, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami.
Krzysztof pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i projektowania biznesu, w szczególności w odniesieniu do budowania przewagi konkurencyjnej i przemysłu spotkań.

Cykl Celuch pyta… She means business…
Krzysztof Celuch prowadzi rozmowy z przedstawicielkami międzynarodowego rynku spotkań, które w swoich często bardzo specjalistycznych sektorach branży osiągnęły sukces. Jaka jest ich strategia i jakimi wartościami kierują się w biznesie? Co stanowi największe wyzwania? Jaka jest branża w ich oczach? Jaki ich specjalizacja ma wpływ na rozwój rynku.
Celuch pyta… She means business – pierwszy wtorek miesiąca

 

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl