Jennifer Beatty: Branża spotkań wiele się nauczyła

Jennifer Beatty i Krzysztof Celuch
Na zdjęciu: Jennifer Beatty i Krzysztof Celuch

Rok 2021 był jak gra w Tetris, zmierzająca do zaspokojenia potrzeb spotykania się, a planiści spotkań w tym samym czasie byli jednocześnie bardzo ostrożni i bardzo ambitni w poszukiwaniu i stosowaniu różnych rozwiązań. Jennifer Beatty, dyrektor rozwoju biznesu Tourism Calgary, nowo wybrana przewodnicząca MPI Foundation Global Board of Trustees, odpowiada na pytania Krzysztofa Celucha w cyklu „She means business…”.

Krzysztof Celuch: SheMeansBusiness – oznacza…?

Jennifer Beatty: SheMeansBusiness z mojej perspektywy to wzmacnianie pozycji kobiet na każdym etapie ich kariery w branży spotkań. To też motywowanie do tego, aby dążyły do realizacji swoich celów i marzeń oraz aby nigdy nie przestawały się rozwijać i uczyć, ponieważ one po prostu „ mogą”.
Świat dojrzewa, a rozwój świadomości i szkolenia w zakresie różnorodności i integracji wspierają takie działania. Kiedy kobiety nawzajem się wspierają, są dla siebie wzorami do naśladowania i mentorami, jesteśmy siłą, z którą należy się liczyć.

KC: Branża eventowa w twoich oczach w ciągu nadchodzących 24 miesięcy?

JB: Z optymizmem patrzę w kierunku, w jakim zmierza branża spotkań. Ludzie mają swoje przyzwyczajenia, a nasza branża wie aż za dobrze, kiedy spotykamy się twarzą w twarz, dzieje się magia. Niezależnie od tego, czy to pole prywatne, czy zawodowe, spotkanie to często game-changer i wszyscy sobie o tym przypominamy od początku pandemii. Zostaliśmy zamknięci, zablokowani i nadal wytrwale naciskamy i znajdujemy innowacyjne sposoby tworzenia treści i udostępniania ich. Zanurzyliśmy się w edukację, aby się rozwijać i doskonalić nasze umiejętności, aby wyjść z tego kryzysu silniejsi niż kiedykolwiek. Pokazaliśmy, jak bardzo cenimy naszą społeczność branżową i zjednoczyliśmy się, by się nawzajem wspierać.
Branża spotkań jako całość wiele się nauczyła. Wyewoluowała, aby stworzyć nowe możliwości w hybrydowym świecie, w którym gra do jednej bramki pozwoli podnieść wartość, zaangażowanie i przychody w ciągu najbliższych 24 miesięcy. 2021 był jak gra w Tetris, zmierzająca do zaspokojenia potrzeb spotykania się, a planiści spotkań w tym samym czasie byli jednocześnie bardzo ostrożni i bardzo ambitni w poszukiwaniu i stosowaniu różnych rozwiązań. Widzę nową i jeszcze lepszą przyszłość branży spotkań.

KC: Twoje cele biznesowe, pomysły na rok 2022?

JB: Stawiam sobie ambitne cele i konkretne marzenia, ponieważ to mnie inspiruje do rozwoju i daje motywację, aby iść na przód. Moje cele biznesowe na 2022 rok to kontynuacja drogi, aby pomóc odbudować moją społeczność branżową i zapewnić solidny zwrot ekonomiczny dla naszego miasta i jego prężnego sektora hotelarskiego.
Będę również wspierać i znajdować czas dla tych, którzy chcą odkryć nasz świat spotkań i wydarzeń, aby przyciągnąć nowe talenty do branży, która w mojej karierze tak wiele mi dała.
Chcę nadal współpracować z planistami, wspierać ich, przesuwając granice i pomagając ich organizacjom odzyskać siły. Wiele się nauczyłem o sobie podczas pandemii, teraz przyszedł czas, aby to wdrażać i osiągać jeszcze więcej, zaowdowo i prywatnie.

KC: Jakie jest twoje największe osobiste wyzwanie w nadchodzącym czasie?

JB: Przemieszczanie się i podróżowanie przy różnych ograniczeniach na całym świecie w ciągu następnego roku i brak wpływu na osobiste czerpanie radości z podróży. Dążę również do tego, aby świadomie podejmować wysiłek, aby równowaga między pracą, a życiem prywatnym była priorytetem, ponieważ poziom naszej działalności w branży nadal rośnie.

Jennifer Beatty DES, HMCC posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży spotkań i wydarzeń, a praca w tej branży to jednocześnie realizacja jej pasji. Na poczatku swojej kariery odpowiadała za rozwój biznesu w Tourism Ottawa, Travel Alberta, Resiada Inc., a obecnie w Tourism Calgary.
Jednym z jej największych osiągnięć było założenie Meeting of the Minds, organizacji zrzeszającej profesjonalistów z branży turystycznej, których celem jest współpraca, wymiana doświadczeń i wiedzy oraz działaność na rzecz rozwoju branży spotkań i wydarzeń w Kanadzie. To sprawiło, że Jennifer została współzałożycielką Destination Direct Canada, programu hosted buyers, który łączy DMO, kierownictwo stowarzyszeń i planistów konferencji. Jennifer angażuje się także w wolontariat – wśród jej społecznych funkcji były m.in. dyrektor Meetings Mean Business Canada, prezes MPI Ottawa Chapter, działa na rzecz MPI Foundation, przewodniczyła Canadian Council, Global Board of Trustees, a od pierwszego stycznia będzie przewodniczyć MPI Global Board of Trustees.

dr Krzysztof Celuch – adiunkt na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz pełnomocnik rektora ds. współpracy z otoczeniem biznesem w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, prezes Celuch Consulting. Profesor na Uniwersytetach w Austrii, Francji, USA i Chinach oraz trener i coach (CMM, CITE, CIS, HMCC, CED).
Przewodniczący jury konkursu MP Power Awards® oraz członek kapituły nagrody MPI RISE Award (USA). Specjalizuje się w przemyśle spotkań, przywództwie, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami.
Krzysztof pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i projektowania biznesu, w szczególności w odniesieniu do budowania przewagi konkurencyjnej i przemysłu spotkań.

Cykl Celuch pyta… She means business…
Krzysztof Celuch prowadzi rozmowy z przedstawicielkami międzynarodowego rynku spotkań, które w swoich często bardzo specjalistycznych sektorach branży osiągnęły sukces. Jaka jest ich strategia i jakimi wartościami kierują się w biznesie? Co stanowi największe wyzwania? Jaka jest branża w ich oczach? Jaki ich specjalizacja ma wpływ na rozwój rynku.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl