Eda Özden Günyüz: Firmy muszą budować relacje poprzez wydarzenia

Eda Özden Günyüz i  Krzysztof Celuch w cyklu She Means Business...
Na zdjęciu: Eda Özden Günyüz i Krzysztof Celuch w cyklu She Means Business...

Ludzie pragną być razem i podróżować. Szczególnie imprezy motywacyjne i integracyjne będą coraz bardziej popularne w zespołach pracujących z domu lub na odległość. Eda Özden Günyüz, dyrektor zarządzająca MEP Destination Business Solutions, odpowiada na pytania Krzysztofa Celucha w cyklu „She means business…”.

Krzysztof Celuch: SheMeansBusiness – oznacza…?

Eda Özden Günyüz: Tworzenie świadomości wokół zmiany postrzegania kobiet, ich ról i potencjału w społeczeństwie.

KC: Branża spotkań w Twoich oczach w najbliższych 24 miesiącach…

EÖG: Uważam, że wchodzimy (lub już weszliśmy) w cykl boomu, w którym wartość interakcji twarzą w twarz jest mierzalna i za czym bardzo tęsknimy. Tak, nadejdą zmiany w zakresie zamówień, kontraktów, terminów realizacji i oczywiście elementy wirtualne i hybrydowe zostaną. Ale ogólnie rzecz biorąc, ludzie pragną być razem i podróżować. Myślę, że szczególnie imprezy motywacyjne i integracyjne będą coraz bardziej popularne wśród większej liczby osób pracujących z domu lub na odległość – zdalnie. Firmy będą musiały budować kulturę i relacje poprzez wydarzenia!

KC: Twoje cele biznesowe i marzenia, pomysły na 2022 rok

EÖG: Pandemia wyrównała szanse dla wszystkich destynacji, a te, które stosunkowo dobrze sobie poradziły (na szczęście jak Turcja), będą czerpać z tego korzyści przez wiele lat. Moim celem jest budowanie na udanym 2021 roku, dalszego poszerzanie naszego portfolio, naszych destynacji, podejście do projektowania wydarzeń i idealne osiągnięcie równowagi między inwestowaniem na naszych istniejących rynkach i w znanych już branżach. a wchodzeniem w nowe.

KC: Twoje największe osobiste wyzwanie w nadchodzących miesiącach.

EÖG: Na początku 2020 roku, kiedy zostałam mamą, świat poszedł na urlop macierzyński ze mną, biznes spowolnił. Rok 2021 był również stosunkowo spokojny, choć pojawiły się już podróże w celu sprzedaży, realizacji naszych wydarzeń i uczestnictwa w spotkaniach zarządu SITE. Przewiduję, że rok 2022 będzie szczególnie mocnym rokiem, w którym na moim nowym stanowisku – dyrektora zarządzającego muszę dobrze zarządzać całą firmą. Pogodzenie tego z byciem młodą matką i młodą kobietą, która nadal chce osiągnąć różne cele (jak odwiedzanie czterech nowych miejsc rocznie!), będzie wyzwaniem – to jest oczywiste. Każda minuta, każdego dnia musi być dobrze zaplanowana, ale w równowadze. To wydaje się być moim osobistym wyzwaniem na wiele nadchodzących lat.

Eda Özden Günyüz dyrektor zarządzająca MEP DMC, wiodącej agencji eventowej z siedzibą w Stambule w Turcji. Przed wejściem do rodzinnej firmy Eda uzyskała tytuł licencjata z międzynarodowej polityki i ekonomii w Waszyngtonie, a następnie tytuł magistra z zakresu prawa, globalizacji i rozwoju w londyńskim SOAS. W MEP początkowo koncentrowała się na wydarzeniach na zamówienie i digital marketingu, a teraz kieruje zespołem sprzedaży i marketingu. Jej serce leży w projektowaniu dla swoich klientów kreatywnych, bogatych i inspirujących nowych treści z Turcji. Od urodzenia miłośniczka ludzi i świata, jej pasją jest podróżowanie po świecie w poszukiwaniu nowych doświadczeń. Jest byłą członkinią Rady Dyrektorów SITE Global, a także dumną absolwentką SITE Young Leader. Została wybrana jedną z najbardziej wpływowych osób Conventa w Europie (2017) oraz Millenial to Watch przez magazyn Meetings & Conventions (2016).

dr Krzysztof Celuch – adiunkt na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz pełnomocnik rektora ds. współpracy z otoczeniem biznesem w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, prezes Celuch Consulting. Profesor na Uniwersytetach w Austrii, Francji, USA i Chinach oraz trener i coach (CMM, CITE, CIS, HMCC, CED).
Przewodniczący jury konkursu MP Power Awards® oraz członek kapituły nagrody MPI RISE Award (USA). Specjalizuje się w przemyśle spotkań, przywództwie, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami.
Krzysztof pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i projektowania biznesu, w szczególności w odniesieniu do budowania przewagi konkurencyjnej i przemysłu spotkań.

Cykl Celuch pyta… She means business…
Krzysztof Celuch prowadzi rozmowy z przedstawicielkami międzynarodowego rynku spotkań, które w swoich często bardzo specjalistycznych sektorach branży osiągnęły sukces. Jaka jest ich strategia i jakimi wartościami kierują się w biznesie? Co stanowi największe wyzwania? Jaka jest branża w ich oczach? Jaki ich specjalizacja ma wpływ na rozwój rynku.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl