Caroline Pouzin: Ciągle odkrywam inne aspekty świata gościnności

Caroline Pouzin i Krzysztof Celuch w cyklu She Means Business...
Na zdjęciu: Caroline Pouzin i Krzysztof Celuch w cyklu She Means Business...

„Chciałabym szkolić i zachęcać do pracy w branży więcej młodych osób i mam nadzieję, że przekażę im tę samą pasję, którą miałam okazję odkryć”. Caroline Pouzin, guest relations manager, Burj Al Arab, Jumeirah International, w Dubaju odpowiada na pytania Krzysztofa Celucha w cyklu „She means business…”.

Krzysztof Celuch: She Means Business – oznacza…?

Caroline Pouzin: She Means Business to okazja do podkreślenia udziału każdej kobiety, która bezpośrednio lub pośrednio jest zaangażowana w branżę. Hotele w Zjednoczonych Emiratach Arabskich to odpowiednie miejsca do świętowania pracy kobiet i to na każdym poziomie. Pochodzą z całego świata, mają różne korzenie, reprezentują różne kultury, co tworzy potężną synergię i ciekawe miejsce do rozwoju.

KC: Branża spotkań w Twoich oczach w najbliższych 24 miesiącach…

CP: Uważam, że branża hotelarska oraz branża spotkań są ze sobą ściśle powiązane, a w nadchodzących miesiącach będzie to jeszcze bardziej uwydatniać. Istnieje nieograniczona możliwość tworzenia wydarzeń w hotelu. Tworzenie przyjaznych przestrzeni, w których ludzie mogą się spotykać i dzielić się wiedzą, nawiązywać relacje, staje się prawdziwą wartością dodaną dla każdego rodzaju biznesu, niezależnie od tego, czy mówimy o obiekcie klasy podstawowej, czy luksusowej. Jest to szansa na tworzenie innowacyjnych przestrzeni przy współudziale różnych aktorów i zmierzających do ku realizacji wspólnej misji.

KC: Twoje cele biznesowe i marzenia, pomysły na 2022 rok

CP: Ciągłe odkrywanie innych aspektów świata gościnności, ponieważ wiąże się to z wieloma różnymi rodzajami umiejętności i wiedzy, które zawsze związane są z nowymi wyzwaniami. W 2022 roku udział w otwarciu hotelu byłby niesamowitym osiągnięciem. Bycie częścią takiego przedsięwzięcia to więcej niż praca, to budowanie rodzinnego biznesu, możliwość konkretyzacji tej pracy i z radością powitania pierwszych gości! Chciałabym także szkolić i zachęcać do pracy więcej młodych osób i mam nadzieję, że przekażę im tę samą pasję, którą miałam okazję odkryć.

KC: Twoje największe osobiste wyzwanie w nadchodzących miesiącach.

CP: Chciałabym wybrać się w długą podróż do jednego z wielu krajów, których nie miałam jeszcze okazji odkryć i naprawdę zanurzyć się w lokalnej kulturze. Ale priorytetem zawsze będzie spędzanie czasu z rodziną we Francji. Największym wyzwaniem będzie więc zmieścić wszystkie te cele tylko w jednym roku!

Caroline Pouzin, guest relations manager, Burj Al Arab, Jumeirah International
Dorastała w pięknym regionie Burgundii we Francji, co zaszczepiło w niej tradycje gościnności w szczególności związane z burgundzką gastronomią. Mama poradziła jej, żeby została gospodynią domową, co zrobiła. Aby zdobyć doświadczenie, pojechała do Paryża, gdzie uczestniczyła w otwarciu pierwszego hotelu Peninsula w Europie, co – jak podkreśla – było wyjątkowym przeżyciem. –Impreza, która została stworzona na tę okazję, była magiczna i zawsze będzie jednym z najbardziej ekskluzywnych przeżyć, jakie kiedykolwiek przeżyłam – zaznacza. W ciągu trzech lat zdobywania doświadczeń ukończyła studia z tytułem licencjata, który uzyskała w 2017 roku. Po dwóch latach jako pierwsza gosposia w Four Seasons George V wróciła na studia i uzyskała tytuł magistra zarządzania hotelarstwem. W wolnym czasie pracowała jako recepcjonistka.
W październiku 2020 dołączyła do rodziny Jumeirah, z którą kontynuowała swoją drogę na różnych stanowiskach.

dr hab. Krzysztof Celuch – adiunkt na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz pełnomocnik rektora ds. współpracy z otoczeniem biznesem w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, prof. SGTiH, prezes Celuch Consulting. Profesor na Uniwersytetach w Austrii, Francji, USA i Chinach oraz trener i coach (CMM, CITE, CIS, HMCC, CED).
Przewodniczący jury konkursu MP Power Awards® oraz członek kapituły nagrody MPI RISE Award (USA). Specjalizuje się w przemyśle spotkań, przywództwie, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami.
Krzysztof pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i projektowania biznesu, w szczególności w odniesieniu do budowania przewagi konkurencyjnej i przemysłu spotkań.

Cykl Celuch pyta… She means business…
Krzysztof Celuch prowadzi rozmowy z przedstawicielkami międzynarodowego rynku spotkań, które w swoich często bardzo specjalistycznych sektorach branży osiągnęły sukces. Jaka jest ich strategia i jakimi wartościami kierują się w biznesie? Co stanowi największe wyzwania? Jaka jest branża w ich oczach? Jaki ich specjalizacja ma wpływ na rozwój rynku.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl