Estefani Aguirre: Większa jedność branży i ekspansja

Estefani Aguirre i Krzysztof Celuch w cyklu She Means Business...
Na zdjęciu: Estefani Aguirre i Krzysztof Celuch w cyklu She Means Business...

„Ożywienie w branży jest w pełnym rozkwicie i obserwujemy więcej świadomie planowanych i realizowanych spotkań”. Estefani Aguirre, wiceprezes ds. rozwoju biznesu, Meeting Professionals International, odpowiada na pytania Krzysztofa Celucha w cyklu „She means business…”.

Krzysztof Celuch: She Means Business – oznacza…?

Estefani Aguirre: She means Business oznacza reprezentację i wzmocnienie kobiet tudzież upodmiotowienie kobiet, chociaż wolę mówić o sile. To pozwala nam czuć się uprawomocnionymi i pomaga nam usiąść przy stole liderów, aby z przekonaniem wyrażać nasze cenne spostrzeżenia. Oznacza to również, że nasza społeczność spotyka się, aby stawić czoła i rozwiązać wyjątkowe wyzwania, przed którymi stoją kobiety w branży spotkań.

KC: Branża spotkań w Twoich oczach w najbliższych 24 miesiącach…

EA: Ożywienie w branży jest w pełnym rozkwicie i obserwujemy więcej świadomie planowanych i realizowanych spotkań, opartych na projektowaniu doświadczeń użytkowników.

KC: Twoje cele biznesowe i marzenia, pomysły na 2022 rok?

EA: Osobiście pasjonuję się pomaganiem międzynarodowym destynacjom w przywracaniu globalnych spotkań, będziemy stawiać czoła wyjątkowym wyzwaniom i możliwościom w tej dziedzinie, więc stanowi to dużą szansę na przywództwo, a także ważne doświadczenie edukacyjne.

KC: Twoje największe osobiste wyzwanie w nadchodzących miesiącach.

EA: Zrealizować World Education Congress (WEC) w San Francisco i uczcić 50-lecie Meeting Professionals International! Poza tym planuje skupić się też bardziej na swoim zdrowiu.

KC: MPI obchodzi pięćdziesięciolecie. Co nowego w związku z tym jubileuszem, jakie kolejne kroki w rozwoju organizacji planujesz podjąć?

EA: 50 lat to kamień milowy, z którego można być dumnym. Nie tylko „przetrwaliśmy” pandemię, która jeszcze się nie skończyła, ale w rzeczywistości kwitniemy. Widzimy niesamowity popyt, a pakiety marketingowe naszego kongresu WEC są w komplecie wyprzedane. Program Hosted Buyer oraz nasza gala rozdania nagród wyglądają bardzo zadowalająco, a to powoduje, iż zapowiada się niezapomniany kongres właśnie w San Francisco.
Następnym krokiem będzie przeprojektowanie naszego modelu członkostwa, aby dostosować go do potrzeb naszej społeczności i sposobu, w jaki członkowie korzystają z oferowanych przez nas korzyści. A także przeprojektowanie naszej oferty medialnej i sponsorskiej, aby była bardziej zorientowana na klienta. Większa jedność branży i ekspansja!

Estefani Aguirre, wiceprezes ds. rozwoju biznesu w Meeting Professionals International
Odpowiada za zachodnie wybrzeże USA i rynki międzynarodowe. Jest doświadczonym strategiem sprzedaży, który tworzy rozwiązania zorientowane na klienta, pasjonatka dbania o lojalność i zaufanie klientów poprzez konsekwentne dostarczanie wysokiej jakości usług. Najbardziej szczęśliwa i spełniona jest, gdy jej działania wywierają pozytywny wpływ na otoczenie. Pochodzi z Meksyku, obecnie mieszka w Chicago.

dr hab. Krzysztof Celuch – adiunkt na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz pełnomocnik rektora ds. współpracy z otoczeniem biznesem w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, prof. SGTiH, prezes Celuch Consulting. Profesor na Uniwersytetach w Austrii, Francji, USA i Chinach oraz trener i coach (CMM, CITE, CIS, HMCC, CED).
Przewodniczący jury konkursu MP Power Awards® oraz członek kapituły nagrody MPI RISE Award (USA). Specjalizuje się w przemyśle spotkań, przywództwie, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami.
Krzysztof pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i projektowania biznesu, w szczególności w odniesieniu do budowania przewagi konkurencyjnej i przemysłu spotkań.

Cykl Celuch pyta… She means business…
Krzysztof Celuch prowadzi rozmowy z przedstawicielkami międzynarodowego rynku spotkań, które w swoich często bardzo specjalistycznych sektorach branży osiągnęły sukces. Jaka jest ich strategia i jakimi wartościami kierują się w biznesie? Co stanowi największe wyzwania? Jaka jest branża w ich oczach? Jaki ich specjalizacja ma wpływ na rozwój rynku.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl