Estefani Aguirre: Większa jedność branży i ekspansja
„Ożywienie w branży jest w pełnym rozkwicie i obserwujemy więcej świadomie planowanych i realizowanych spotkań”. Estefani Aguirre, wiceprezes ds. rozwoju biznesu, Meeting Professionals International, odpowiada na pytania Krzysztofa Celucha w cyklu „She means business…”.
Krzysztof Celuch: She Means Business – oznacza…?
Estefani Aguirre: She means Business oznacza reprezentację i wzmocnienie kobiet tudzież upodmiotowienie kobiet, chociaż wolę mówić o sile. To pozwala nam czuć się uprawomocnionymi i pomaga nam usiąść przy stole liderów, aby z przekonaniem wyrażać nasze cenne spostrzeżenia. Oznacza to również, że nasza społeczność spotyka się, aby stawić czoła i rozwiązać wyjątkowe wyzwania, przed którymi stoją kobiety w branży spotkań.
KC: Branża spotkań w Twoich oczach w najbliższych 24 miesiącach…
EA: Ożywienie w branży jest w pełnym rozkwicie i obserwujemy więcej świadomie planowanych i realizowanych spotkań, opartych na projektowaniu doświadczeń użytkowników.
KC: Twoje cele biznesowe i marzenia, pomysły na 2022 rok?
EA: Osobiście pasjonuję się pomaganiem międzynarodowym destynacjom w przywracaniu globalnych spotkań, będziemy stawiać czoła wyjątkowym wyzwaniom i możliwościom w tej dziedzinie, więc stanowi to dużą szansę na przywództwo, a także ważne doświadczenie edukacyjne.
KC: Twoje największe osobiste wyzwanie w nadchodzących miesiącach.
EA: Zrealizować World Education Congress (WEC) w San Francisco i uczcić 50-lecie Meeting Professionals International! Poza tym planuje skupić się też bardziej na swoim zdrowiu.
KC: MPI obchodzi pięćdziesięciolecie. Co nowego w związku z tym jubileuszem, jakie kolejne kroki w rozwoju organizacji planujesz podjąć?
EA: 50 lat to kamień milowy, z którego można być dumnym. Nie tylko „przetrwaliśmy” pandemię, która jeszcze się nie skończyła, ale w rzeczywistości kwitniemy. Widzimy niesamowity popyt, a pakiety marketingowe naszego kongresu WEC są w komplecie wyprzedane. Program Hosted Buyer oraz nasza gala rozdania nagród wyglądają bardzo zadowalająco, a to powoduje, iż zapowiada się niezapomniany kongres właśnie w San Francisco.
Następnym krokiem będzie przeprojektowanie naszego modelu członkostwa, aby dostosować go do potrzeb naszej społeczności i sposobu, w jaki członkowie korzystają z oferowanych przez nas korzyści. A także przeprojektowanie naszej oferty medialnej i sponsorskiej, aby była bardziej zorientowana na klienta. Większa jedność branży i ekspansja!
Estefani Aguirre, wiceprezes ds. rozwoju biznesu w Meeting Professionals International
Odpowiada za zachodnie wybrzeże USA i rynki międzynarodowe. Jest doświadczonym strategiem sprzedaży, który tworzy rozwiązania zorientowane na klienta, pasjonatka dbania o lojalność i zaufanie klientów poprzez konsekwentne dostarczanie wysokiej jakości usług. Najbardziej szczęśliwa i spełniona jest, gdy jej działania wywierają pozytywny wpływ na otoczenie. Pochodzi z Meksyku, obecnie mieszka w Chicago.
dr hab. Krzysztof Celuch – adiunkt na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz pełnomocnik rektora ds. współpracy z otoczeniem biznesem w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, prof. SGTiH, prezes Celuch Consulting. Profesor na Uniwersytetach w Austrii, Francji, USA i Chinach oraz trener i coach (CMM, CITE, CIS, HMCC, CED).
Przewodniczący jury konkursu MP Power Awards® oraz członek kapituły nagrody MPI RISE Award (USA). Specjalizuje się w przemyśle spotkań, przywództwie, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami.
Krzysztof pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i projektowania biznesu, w szczególności w odniesieniu do budowania przewagi konkurencyjnej i przemysłu spotkań.
Cykl Celuch pyta… She means business…
Krzysztof Celuch prowadzi rozmowy z przedstawicielkami międzynarodowego rynku spotkań, które w swoich często bardzo specjalistycznych sektorach branży osiągnęły sukces. Jaka jest ich strategia i jakimi wartościami kierują się w biznesie? Co stanowi największe wyzwania? Jaka jest branża w ich oczach? Jaki ich specjalizacja ma wpływ na rozwój rynku.