Richelle Suver: Popyt rośnie, rabaty spadają

Richelle Suver i Krzysztof Celuch w cyklu She Means Business...
Na zdjęciu: Richelle Suver i Krzysztof Celuch w cyklu She Means Business...

Kolejne miesiące będą wymagały od klientów zrozumienia, że na pokoje i sale jest duży popyt, a ceny nie będą rabatowane, jak niektórzy mogli się po pandemii spodziewać. Dostawcy i organizatorzy muszą współpracować, ale współpraca ta jest możliwa tylko przy zachowaniu postawy win – win przez obie strony. Richelle Suver, wiceprezes ds. incentives & recognition, One10 LLC, odpowiada na pytania Krzysztofa Celucha w cyklu „She means business…”.

Krzysztof Celuch: She Means Business – oznacza…?

Richelle Suver: Zmotywowaną osobę. Kogoś, kto doprowadza rzeczy do końca. Jest strategiem, jest pragmatyczna i efektywna – to lider.

KC: Branża spotkań w Twoich oczach w najbliższych 24 miesiącach…

RS: Wysoki popyt! W branży dużo się dzieje, jesteśmy teraz bardzo zajęci, robimy rezerwacje do 2024 roku. Chętnie podejmujemy się wyzwań i pomagamy klientom w realizacji programów korporacyjnych – zarówno w kraju, jak i zagranicą. Kolejne 24 miesiące będą wymagały od klientów zrozumienia, że na pokoje i sale jest duży popyt, a ceny nie będą rabatowane, jak niektórzy mogli się po pandemii spodziewać. Dostawcy i nabywcy muszą współpracować, ale współpraca ta jest możliwa tylko przy zachowaniu postawy win – win przez obie strony.

KC: Twoje cele biznesowe i plany, pomysły?

RS: Podróże powracają! Cały czas zatrudniamy nowych ludzi – musimy ich też edukować, żeby jeszcze skuteczniej odbić się od recesji w naszej działalności. Chcę stworzyć silniejszą kulturę, pozyskiwać nowych klientów i rozwijać biznes. Chcę przestać oglądać się za siebie i mieć wpływ na to, co się dzieje.

KC: Twoje największe osobiste wyzwanie w nadchodzących miesiącach.

RS: Równowaga i dobre samopoczucie. Koncentracja na ludziach i układanie pracy tak, żeby się nie wypalić to konieczność zarówno dla mnie osobiście, jak i dla pracowników. Jestem typem osobowości, który uwielbia działać pod presją, ale mam też świadomość, że taki stan nie może być trwały. Wyznaczanie sobie granic zależy jednak tylko od nas, podobnie jak to, że gdy pojawimy się w biznesie, będziemy najlepszą wersją siebie.

Richelle Suver jest wiceprezesem ds. incentives & recognition w One10 LLC – amerykańskiej firmie specjalizującej się w incentive marketingu. Suver nadzoruje strategię rynkową One10 i jej segment biznesowy Incentives & Recognition, który obejmuje globalne program nagrodowe, a także rozwój technologii, m.in. platformy PerformX i Rewarding You.
Suver posiada wieloletnie doświadczenie, które zdobywała na kierowniczych stanowiskach w firmach działających z branży turystycznej, marketingowej, sprzedaży i zarządzania produktami oraz rozwiązaniami w zakresie technologii motywacyjnych.
Jest członkiem zarządu Fundacji Incentive Research i przewodniczącą komitetu badawczego. Jest aktywną mentorką w Women in Incentives Network i Women in Technology International. W 2013 roku została uznana przez kobiety działające w Business Networkingu (Women In Business Network) za jedną z Top 25 Women to Watch, a w 2021 roku wybrana jednym z „15 Event Professionals Making a Impact” przez Northstar Media.
W ciągu ostatnich 22 lat Suver opublikowała szereg artykułów i wielokrotnie przemawiała na temat najlepszych praktyk motywacyjnych i nagrodowych.
Wcześniej pracowała dla MotivAction (Minneapolis), Aimia Inc, kanadyjskiej firmie zajmującej się analizą lojalności, a także dla firm z Dayton – Excellence in Motivation i Teradata Corporation. Karierę w branży incentive rozpoczęła w firmie Landry & Kling z siedzibą w Miami.

dr hab. Krzysztof Celuch – adiunkt na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz pełnomocnik rektora ds. współpracy z otoczeniem biznesem w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, prof. SGTiH, prezes Celuch Consulting. Profesor na Uniwersytetach w Austrii, Francji, USA i Chinach oraz trener i coach (CMM, CITE, CIS, HMCC, CED).
Przewodniczący jury konkursu MP Power Awards® oraz członek kapituły nagrody MPI RISE Award (USA). Specjalizuje się w przemyśle spotkań, przywództwie, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami.
Krzysztof pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i projektowania biznesu, w szczególności w odniesieniu do budowania przewagi konkurencyjnej i przemysłu spotkań.

Cykl Celuch pyta… She means business…
Krzysztof Celuch prowadzi rozmowy z przedstawicielkami międzynarodowego rynku spotkań, które w swoich często bardzo specjalistycznych sektorach branży osiągnęły sukces. Jaka jest ich strategia i jakimi wartościami kierują się w biznesie? Co stanowi największe wyzwania? Jaka jest branża w ich oczach? Jaki ich specjalizacja ma wpływ na rozwój rynku.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl