Karen Gonzales: Cieszmy się tym, co robimy

Karen Gonzales i Krzysztof Celuch w cyklu She Means Business...
Na zdjęciu: Karen Gonzales i Krzysztof Celuch w cyklu She Means Business...

Wielu z nas robi znacznie więcej niż dotychczas z powodu ograniczonego personelu, budżetów i zasobów. Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym jest ważniejsza niż kiedykolwiek, dlatego potrzebny jest czas dla siebie. Karen Gonzales, director, Global Business Development, International Association of Exhibitions and Events, odpowiada na pytania Krzysztofa Celucha w cyklu „She means business…”.
 
Krzysztof Celuch: She Means Business – oznacza…?

Karen Gonzales: Robienie tego, co sprawia, że jesteśmy szczęśliwi, co daje satysfakcję zawodowo i osobiście, jest jedną z najważniejszych rzeczy, jakie możemy zrobić dla naszego dobrego samopoczucia. Ciesząc się tym, co robimy, możemy realizować nasze cele, osiągać to, co jest definiowane jako sukces i wspierać ludzi wokół nas, czy to współpracowników, rodzinę tudzież działając jako mentor czy wolontariusz.
Kobiety często wykonują wiele zadań w życiu – odwożą dzieci do szkoły, na zajęcia sportowe, przygotowują posiłki, robią pranie, wracają na studia itp. a wszystko to, pracując nad rozwojem kariery zawodowej. She Means Business polega na wspieraniu się nawzajem bez względu na to, jak bardzo jesteśmy zajęci. Jako liderzy musimy torować drogę młodym profesjonalistom, wspierać rozwój i pomagać w otwieraniu drzwi. Liderki znajdują czas, aby pomagać innym i to właśnie oznacza She Means Business.
 
KC: Branża spotkań w Twoich oczach w najbliższych 24 miesiącach…

KG: Moim zdaniem i patrząc na szklankę do połowy pełną, a do połowy pustą, branża spotkań powoli powróci. Stabilność strategii dalszego wzrostu będzie kluczowa w ciągu najbliższych 24 miesięcy. Wydarzenia i wystawy polegają na osobistym uczestnictwie, łączeniu się, tworzeniu sieci i uczeniu od siebie nawzajem. To nigdy nie zniknie, więc znalezienie sposobów na zaangażowanie interesariuszy i uczestników musi być na pierwszym planie. To zajmie trochę czasu i jak często się mówi, to jest maraton, a nie sprint!
 
KC: Twoje cele biznesowe i plany, pomysły na 2023?

KG: Wywieram na siebie dużą presję (co wielu z nas robi), aby osiągnąć założenia biznesowe, osobiste cele, spełnić marzenia. Jednak to mnie napędza…
W tym roku skupiam się na generowaniu przychodów i obsłudze klienta. Nie da się utrzymać przychodów bez dbania o ludzi i firmy, które wspierają i inwestują w organizację. Podobnie jak przychody, obsługa klienta nigdy nie była ważniejsza w budowaniu trwałych relacji. Ludzie lubią robić interesy z ludźmi, których znają i którym ufają.

KC: Twoje największe osobiste wyzwanie w nadchodzących miesiącach.

KG: Czas!
Wielu z nas robi znacznie więcej niż dotychczas z powodu ograniczonego personelu, budżetów i zasobów. Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym jest ważniejsza niż kiedykolwiek, dlatego potrzebny jest czas dla siebie. Jestem osobą, która musi zrobić listę rzeczy do zrobienia, aby być zorganizowanym i móc na bieżąco je realizować. Moja satysfakcja jest wtedy, gdy mogę skreślić coś na liście, która się kończy, to czyste zwycięstwo! Dotyczy to zarówno spraw osobistych, jak i zawodowych.
 
Karen Gonzales, CMP-F, director, Global Business Development, International Association of Exhibitions and Events
Karen Gonzales dołączyła do International Association of Exhibitions and Events (IAEE) w 2017 roku. Współpracuje z nowymi i obecnymi partnerami, sponsorami, przedstawicielami branży eventowej i wystawienniczej, aby rozwijać zarówno markę stowarzyszenia, jak i branży wystawienniczej i eventowej na całym świecie.
Przed dołączeniem do IAEE przez dwa lata pracowała w Association Forum, przez osiem w Destinations International. Ostatnio pełniła w tej organizacji funkcję wiceprezes wykonawczej ds. sprzedaży i rozwoju biznesu. Pracowala także dla Meeting Professionals International (MPI). Karierę w branży spotkań rozpoczęła w Visit Denver.
Zasiada w zarządzie The Meetings Industry Fund. Była przewodnicząca komitetu zarządzającego Certified Meeting Professional (CMP), programu realizowanego przez Events Industry Council. Działa też w innych organizacjach branżowych. Została przyjęta do programu stypendialnego Certified Meeting Professional, ze względu na rozwój swojej kariery i zaangażowanie w działalność na rzecz branży.

dr hab. Krzysztof Celuch – adiunkt na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, prorektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, prof. SGTiH, prezes Celuch Consulting. Profesor na Uniwersytetach w Austrii, Francji, USA i Chinach oraz trener i coach (CMM, CITE, CIS, HMCC, CED).
Przewodniczący jury konkursu MP Power Awards® oraz członek kapituły nagrody MPI RISE Award (USA). Specjalizuje się w przemyśle spotkań, przywództwie, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami.
Krzysztof pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i projektowania biznesu, w szczególności w odniesieniu do budowania przewagi konkurencyjnej i przemysłu spotkań.

Cykl Celuch pyta… She means business…
Krzysztof Celuch prowadzi rozmowy z przedstawicielkami międzynarodowego rynku spotkań, które w swoich często bardzo specjalistycznych sektorach branży osiągnęły sukces. Jaka jest ich strategia i jakimi wartościami kierują się w biznesie? Co stanowi największe wyzwania? Jaka jest branża w ich oczach? Jaki ich specjalizacja ma wpływ na rozwój rynku.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl