Miłosz Stanisławski: Mamy poczucie dobrze przepracowanego czasu

Staramy się celebrować każdą okazję, każdy mały i duży sukces, a nawet fakt, że mamy szczęście pracować w naszym zespole na co dzień. Każdego roku realizujemy założone cele finansowe, a z okazji piątych urodzin życzymy sobie dokładnie takiej samej dynamiki rozwoju naszego biznesu jak dotychczas. Rozmawiamy z Miłoszem Stanisławskim, general managerem Sound Garden Hotel Airport, który został otwarty pięć lat temu.

MeetingPlanner.pl: Sound Garden Hotel obchodzi pięciolecie. Jest to w sposób naturalny moment do celebracji i podsumowań. Zacznijmy od tego, jaką drogę przeszliście, w którym miejscu jesteście dziś? Czy wasza wizja i cele zostały zrealizowane?
Miłosz Stanisławski: Na celebracje zawsze jest odpowiedni moment:) dlatego staramy się celebrować każdą okazję, każdy mały i duży sukces, a nawet fakt, że mamy szczęście pracować w naszym Zespole na co dzień. Mamy poczucie dobrze przepracowanego czasu, mamy świadomość popełnionych błędów, z których czerpiemy naukę. Czujemy, że nasza marka i praca została doceniona i przy tej okazji chcemy za to podziękować wszystkim, którzy się do tego przyczynili.

MP.pl: A w jakich obszarach i sytuacjach były największe wyzwania?
MS: Najtrudniejszy był początek. Każdy z nas dojrzewał do swojej roli, w swojej odpowiedzialności, pod presją rynku mocno zdominowanego przez hotele międzynarodowych marek. Uzyskanie wiarygodności wśród klientów, pracowników, odpowiednich dostawców, partnerów, kosztowało nas dużo więcej pracy niż wyobrażaliśmy sobie przed otwarciem. Dzięki temu nauczyliśmy się ponad wszystko szanować czas, nasz i klienta, szanować i, co najważniejsze, odpowiednio dobierać relacje.

MP.pl: Hotel od samego początku miał wyraźnie sformułowaną opowieść o sobie, opartą z jednej strony na dźwięku i muzyce, z drugiej na idei smart. Jak ta historia się rozwijała?
MS: Pomysł oparty na dźwięku towarzyszy nam do dziś i ma się bardzo dobrze. Nasi Goście bardzo docenili komfort snu, jaki zapewniamy dzięki bardzo dobrze wyciszonym pokojom, pracę w naszych doskonałych akustycznie salach, jak również dekorację muzyką oraz motywami muzycznymi. Koncepcja hotelu inteligentnego zyskała szersze znaczenie za sprawą angielskiego słowa „sound”, które pomaga nam zdefiniować uniwersalne wartości naszego produktu, filozofii oraz charakteru #SoundTeam.

MP.pl: Wyrazistość zespołu SGH jest też w branży zauważalna. Nagrody MPI, MP Power Awards, działalność w stowarzyszeniach branżowych, praca ze studentami, liga ping ponga i pewnie sporo można by jeszcze wymieniać. To efekty przyjętej strategii?
MS: Tenisa stołowego – to dwie zupełnie inne dyscypliny:) Nauczyliśmy się zapraszać do współpracy i pozostawać w stałej relacji wyłącznie z ludźmi, którzy po prostu do nas pasują. Przede wszystkim lubią siebie, mają jakieś pasje i są gotowi budować z nami taką właśnie kulturę pracy i komunikacji. Zależy nam, aby nasi Goście i klienci rozpoznawali nas jako Zespół młodych, energicznych i uśmiechniętych profesjonalistów.

MP.pl: Jasne, tenisa stołowego:) A, wracając do jubileuszu, gdyby te pięć lat podsumowywać w liczbach – liczba gości, liczba wydarzeń, wyniki finansowe – to jak ten bilans, by się prezentował?
MS: Pomidor:)
W pokojach przyjęliśmy ok 300 tys. Gości, a nasze centrum konferencyjne było miejscem 2500 spotkań biznesowych. Spodziewam się, że nasi Goście łącznie wypili ok. miliona kaw… czyli niewiele więcej niż biuro sprzedaży na spotkaniach z klientami:) Największe wydarzenie, które mamy przyjemność gościć kolejny rok z rzędu gromadzi ponad 900 uczestników. Najwyższa cena za pokój Classic Single wyniosła 2600 PLN z VAT, a za salę konferencyjną ok. 36 000 PLN netto. Nasz Zespół powiększył się z 14 do 25 osób. Każdego roku realizujemy założone cele finansowe, a z okazji piątych urodzin życzymy sobie dokładnie takiej samej dynamiki rozwoju naszego biznesu jak dotychczas. Mam nadzieje, że MeetingPlanner.pl będzie nas w tym silnie wspierał.

MP.pl: Będziemy się starać:) W efekcie waszej pracy i wszystkich podejmowanych działań, co marka Sound Garden Hotel Twoim zdaniem oznacza dziś?
MS: Sound Garden Hotel to dziś bardzo silna marka profesjonalnego gospodarza w branży spotkań. Sound Garden Hotel to doskonały przykład kultury niewielkiej organizacji, stanowiący wzór do naśladowania, idealne miejsce do pracy i rozwoju.

MP.pl: I na koniec słowo o celebracji, co planujecie?
MS: Przede wszystkim będzie to wydarzenie, którego na taką skalę nie zorganizował dla swoich klientów jeszcze żaden hotel w Warszawie. Dla nas dzięki realizacji pozostałej części Business Garden, również otworzyły się nowe możliwości zagospodarowania na eventy ogrodu, w którym spodziewamy się tym razem ugościć ok. 500 osób. Nasza uroczystość będzie miała charakter muzycznego festiwalu pod gołym niebem, z czołowymi polskimi artystami na scenie. Podczas koncertów Cleo i Łąki Łan będzie można tańczyć na trawie lub po prostu delektować się muzyką, relaksując się na leżaku. Jestem przekonany, że dopisze nam pogoda i dobre nastroje Gości, których podejmować będzie #SoundTeam w komplecie. Jak zawsze z pyszną propozycją czeka nasz wieloletni Partner – Good Company Garden Restaurant. #SeeYouSoon #SoundGardenParty #High5

Przedstawicieli branży, którzy chcą osobiście złożyć życzenia #SoundTeam podczas #SoundGardenParty 14 czerwca i przybić z nimi piątkę, prosimy o kontakt na adres: biuro@meetingplanner.pl
 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl