Michał Michałowski: Robimy dobrze swoją robotę

– Samorealizacja, intuicja i transparentność – praca w zgodzie ze sobą, w zgodzie z klientami – to jedne z tych wartości, które skutecznie pozwalają nam tworzyć ten biznes. Paradoksalnie, trudne okresy są super i pozwalają nam się rozwijać. Rozmowa z Michałem Michałowskim, senior partnerem KDK Events, przy okazji 18 urodzin agencji.
 
Agencja KDK Events została założona w 2005 roku, pierwsze projekty powstawały w biurze na warszawskiej Ochocie. W 2009 roku przeprowadziła się do biura pod aktualnym adresem, czyli na ul. Mokotowską 14 w Warszawie. W 2016 roku połączyła się z Goodfellas Group, a w 2021 zakupiła markę Stream Space i otworzyła studio green screen na warszawskich Młocinach. Rok 2022 był dla KDK rekordowy pod względem przychodów, które wyniosły 22 mln złotych. Rok 2023 to nie tylko świętowanie jubileuszu, choć jak sama KDK z przymrużeniem oka podkreśla, z wieku juniorskiego wchodzi w seniorski, ale czas intensywnej działalności, zmian i planów.
 
W rozmowie z Michałem Michałowskim, senior partnerem KDK Events, m.in. o:

  • historii i wartościach agencji
  • ryzyku i wychodzeniu z kryzysów
  • lojalności i intuicji
  • opłacalności biznesu eventowego
  • projektach własnych i dywersyfikacji usług
  • różnicy charakterów
  • inwestycjach w kreacje

 Rozmowa została zrealizowana w Studiu Stream Space

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl