Sprawdzamy wskaźniki dojrzałości ESG

Kryteria dotyczące ESG już pojawiają się w briefach i przetargach, przez klientów oczekiwane są zarówno certyfikaty w tym zakresie, jak i wsparcie ze strony agencji eventowych. O wpływie ESG na procesy zakupowe dotyczące współpracy z branżą spotkań i wydarzeń w nawiązaniu do raportu „Event marketing 2023/2024. Wpływ zrównoważonego rozwoju na przemysł spotkań” rozmawiamy z Magdaleną Heinrich (AstraZeneca Pharma Poland), Łukaszem Packiem (BNP Paribas Bank Polska SA) i Eugeniuszem Teslenką (Shell).
 
W rozmowie m.in. o

  • formatach wydarzeń organizowanych w 2023 i 2024 roku
  • przetargach i konkursach na organizację eventów
  • budżetach przeznaczanych na organizację eventów oraz kosztach organizacji wydarzeń\
  • wpływie strategii ESG na KPI działów zakupów
  • wpływie strategii ESG na briefy i budżety dotyczące organizacji wydarzeń
  • oczekiwaniach wobec agencji eventowych, także w kontekście ESG 

W panelu udział wzięli
Magdalena Heinrich, procurement manager PL/CE/Baltics, AstraZeneca Pharma Poland
Łukasz Pacek, menedżer ds. target operating model, BNP Paribas Bank Polska SA
Eugeniusz Teslenko, global contracting & procurement commercial lead, creative solutions, meetings & events, sustainability projects, Shell
Magdalena Kondas, redaktorka naczelna MeetingPlanner.pl
 
Rozmowa została zrealizowana w Studiu Stream Space. Opracowanie graficzne – Studio Stream Space
 
Podsumowanie raportu „Event marketing 2023/2024. Wpływ zrównoważonego rozwoju na przemysł spotkań” oraz całą publikację można znaleźć tutaj >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl