Więcej spotkań, więcej zrealizowanych celów
O wartości spotkań w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, mierzeniu ich efektywności oraz zasadach współpracy z agencją w nawiązaniu do raportu „Event marketing 2023/2024. Wpływ zrównoważonego rozwoju na przemysł spotkań” rozmawiamy z Edytą Blachowską, dyrektorką Biura Komunikacji Wewnętrznej, Bank Gospodarstwa Krajowego, i Joanną Cendrowską, communication and marketing business partner, Aldesa Polska.
W rozmowie m.in. o:
- pozycji event marketing w komunikacji firmy i marki
- formatach, które się sprawdzają
- realizacji celów biznesowych za pomocą spotkań
- sposobach mierzenia skuteczności i sprawdzania efektywności event marketingu
- wartości i celowości współpracy z agencją eventową
W rozmowie udział wzięły:
Edyta Blachowska, dyrektorka Biura Komunikacji Wewnętrznej w Banku Gospodarstwa Krajowego
Joanna Cendrowska, communication and marketing business partner, Aldesa Polska
Magdalena Kondas, redaktorka naczelna MeetingPlanner.pl
Rozmowa została zrealizowana w Studiu Stream Space. Opracowanie graficzne – Studio Stream Space
Podsumowanie raportu „Event marketing 2023/2024. Wpływ zrównoważonego rozwoju na przemysł spotkań” oraz całą publikację można znaleźć tutaj >>>