Gala MP Power Night – finał 13. edycji konkursu MP Power Awards®
Informacje o wydarzeniu
Kategoria
Liczba osób
600
Data
04.2025
Wykonawcy
Agencja eventowa
Rebelia Media Group
Warszawa, mazowieckie
Studio kreatywne
Mr. Idea event creation boutique
Warszawa, mazowieckie
Technika eventowa
Brill AV Media
Warszawa, mazowieckie
Technika eventowa
I Am Music
Firma cateringowa
Dialog Catering
Warszawa, mazowieckie
Agencja artystyczna
Atelie Dance Group & Events
Kraków, małopolskie
Agencja muzyczna - impresariat
Anseba Music Agency
Studio nagrań
Digital Knowledge Space
Warszawa, mazowieckie
Studio kreatywne
Dreamage
Warszawa, mazowieckie
Agencja hostess
M-Duo
Warszawa, mazowieckie
Wypożyczalnia mebli
Rent Design
Warszawa, mazowieckie
Firma scenograficzna
We Work Scenografia
Warszawa, mazowieckie
Platforma eventowa
Meeting Application
Obiekt
Opis wydarzenia
Finał 13. edycji konkursu MP Power Awards® – gala MP Power Night – odbył się 24 kwietnia 2025 w Muzeum Historii Polski w Warszawie. Podczas wydarzenia zaprezentowano zwycięzców konkursu – projekty, miejsca i produkty oraz ludzi branży eventowej, której ideą jest kreowanie emocji. Ten motyw przewijał się podczas całego wieczoru. Organizatorem MP Power Awards® jest MeetingPlanner.pl.
Za kreację i reżyserię MP Power Night odpowiadał Marcin Dabulis – Mr. Idea event creation boutique, za produkcję i realizację gali – agencja Rebelia Media Group. Wydarzenie odbyło się w kilku różnych przestrzeniach Muzeum Historii Polski w Warszawie.
Welcom reception na dachu
Pierwszą część wydarzenia stanowiło welcom reception zorganizowane o zachodzie słońca na tarasie widokowym na dachu Muzeum Historii Polski, z panoramicznym widokiem na Warszawę. Przestrzeń technicznie była zaaranżowana przez I Am Music, powitalny koktajl przygotował Dialog Catering. Na tarasie wystąpili artyści Anseba Musuc Agency – DJ Chriss Jaxx & Live Act Vocal.
Ceremonia wręczenia nagród w Audytorium
Ceremonia wręczenia nagród odbyła się w Audytorium Muzeum Historii Polski. W pomieszczeniu tym technologia „box in the box” zapewnia doskonałą izolację akustyczną i wyjątkową jakość dźwięku. Oprawę techniczno-multimedialną przegotował Brill AV Media we współpracy z zespołem Muzeum. Materiały multimedialne przygotowali Marcin Dabulis (Mr.Idea) i Dreamage. Za oprawę muzyczną odpowiadał DJ Zaks. Galę otworzyło multimedialno-taneczne intro przygotowane przez Marcina Dabulisa i Grupę Atelie. Wieczór poprowadził Robert Jarek.
Powery były wręczane przez członków Jury MP Power Awards®, a na scenie pojawili się laureaci wszystkich część konkursu. Jury tradycyjnie nagrodziło najlepsze eventy (MP Power Projekt), wskazało miejsca ze szczególnym potencjałem eventowym (MP Power Venue), eventowy produkt roku (MP Power Produkt), wyróżniło osobistości branży (MP Power People), przyznało nagrodę specjalną „zrównoważony rozwój w branży eventowej” oraz wyłoniło najlepsze agencje eventowe (Top10), a wśród nich Agencję Roku 2024. Przyznano tytuły Kreatywnego Roku i Młodego Kreatywnego (Kreatywny Roku Branży Eventowej). Gościnie ogłoszono także laureata tytułu „Odkrycie Roku MPI Poland”.
Występujących na scenie, ogłaszających wyniki konkursu i wręczających nagrody wspierała asysta hostess i hostów z agencji M-Duo.
Ceremonia rozdania nagród była transmitowana w portalu MeetingPlanner.pl, relację zrealizowało Digital Knowledge Space. Można ją było także śledzić w foyer przed wejściem do Audytorium.
W ramach wydarzenia odbyła się zbiórka pieniędzy na rzecz podopiecznych Polskiej Fundacji Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym „Echo” – na konto Fundacji przekazano 4068 zł.
After party w holu głównym Muzeum z Dialog Catering
Ostatnia część gali MP Power Night – służące networkingowi after party – odbyła się w holu głównym Muzeum. Podczas tej części wieczoru zagrali: zespół Out of Control (Anseba Music Agency) i DJnZaks. Za aranżację techniczno-multimedialną odpowiadała I Am Music, efekty specjalne przygotowała Viva System.
Bankiet przygotował Dialog Catering. W menu tego wieczoru znalazły się m.in. na słono: Tatar wołowy dymiony olej, topinambur, siemię lniane, Brioch, pasztet z gęsich wątróbek i żel z buraka, Chips z pęczaku, konfliktowany szkocki łosoś z jabłkiem i chrzanem, Blin z wędzonym kawiorem ze śledzia i żelem z kwaśnej śmietany, Tost truflowy i emulsja grzybowa, Chałka z konfliktowanym borowikiem i truflą czy Aranchini z suszonymi pomidorami; na słodko: Krem kawowy, orzeszki ziemne, solony karmel, Karmelizowane jabłko, czerwone wino, beza czy Brownie. Kuchnia zarówno Dialog Catering, jak i znajdującej się w Muzeum Historii Polski Restauracji Dialog, łączy lokalne inspiracje z nowoczesnym podejściem – zaskakuje formą, ale pozostaje wierna smakom, które kochamy i pamiętamy. Wszystkie dania powstają z wyselekcjonowanych, sezonowych składników, z poszanowaniem idei zero waste.
Podczas after party gości mogli skorzystać z takich eventowych atrakcji jak: FotAi – fotobudka AI 2.0 od Imprero, Glambot (Glambot.pl), okolicznościowe tatuaże przygotowane przez Body Branding – Face and Body Art.
Strefę after party umeblowała Rent Design, elmenty scenografii przygotowała We Work Scenografia.
Partnerami wydarzenia byli także: Arche Hotele, Belmonte Hotel Krynica-Zdrój, Green Mountain Hotel, Grupa ośrodków wypoczynkowych AMW Rewita, Jamaica Tourist Board, Linie Lotnicze Emirates, Mazovia Convention Bureau, Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek w Katowicach, Nosalowy Dwór Resort & Spa, Nosalowy Park Hotel & Spa Zakopane, Platinum Mountain Hotel & Spa, Radisson Blu Hotel, Sopot, Targi w Krakowie. Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe Expo Kraków, Unirest Hotele – właściciel pięciu Hoteli Hilton, Meeting Application, Getresponse, Syskonf i Konferencje.pl.
Obsługę fotograficzną zapewnił Marcin Faliński.