Międzynarodowe Targi Poznańskie: nadrzędna marka i nowy wizerunek

W przededniu stulecia działalności Międzynarodowe Targi Poznańskie na nowo zdefiniowały swoją tożsamość, porządkując portfel marek. Efektem ponad rocznych prac jest wprowadzenie nadrzędnej marki korporacyjnej Grupa MTP i nowy wizerunek przedsiębiorstwa.

 

Przez dziesięciolecia najważniejszym i jedynym zadaniem MTP była organizacja targów w Poznaniu. Jednak ostatnie lata to czas szybkiego rozwoju działalności biznesowej i to w wielu kierunkach.
 

- Międzynarodowe Targi Poznańskie prowadzą działalność na obszarze całej Polski, w tym na przykład w Warszawie, w Lublinie, na Śląsku, a nie jak przez lata tylko w Poznaniu. Organizujemy wystąpienia narodowe na całym świecie, a stoiska projektowane i budowane są przez nasz dział techniczny Idea Expo, promują firmy nie tylko na terenie Europy, a także na innych kontynentach. Ekspansja na nowe obszary poza Poznaniem jest zatem naturalna dla tak dynamicznie rozwijającej się firmy jak nasza - podkreśla Przemysław Trawa, prezes zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Działalność firmy rozwinęła się także w zakresie oferty usług.
 

- Międzynarodowe Targi Poznańskie przez lata kojarzyły się głównie z organizacją targów. Spektrum naszej oferty dzisiaj jest jednak o wiele szersze. Dziś, poza uznanymi w świecie biznesowymi imprezami targowymi, organizujemy kongresy, konferencje, wydarzenia kulturalne, sportowe, w tym megaeventy, które rocznie przyciągają ponad milion gości z całego świata - dodaje Przemysław Trawa.
 

Idea Expo to zespół, który nie tylko buduje stoiska targowe, ale i specjalizuje się w aranżacji każdej przestrzeni. City Marketing oferuje firmom poznańską sieć nośników reklamy zewnętrznej. Zespół Garden City to propozycja dotycząca cateringu, a także kompleks restauracji. Ofertę uzupełnia wynajem powierzchni na eventy dowolnej wielkości przestrzeni Poznań Congress Center i Arena Poznań.
 

- Rozwijamy też zupełnie nowe usługi, które przynoszą nam nowe zyski, czego przykładem jest stworzenie marki City Marketing. Przedsiębiorstwo jest także właścicielem firmy Nowy Adres oraz współwłaścicielem Targów Lublin - mówi Tomasz Kobierski, wiceprezes zarządu MTP. - Firma bardzo intensywnie się rozwija. Jesteśmy już dzisiaj nowoczesnym przedsiębiorstwem otwartym na pojawiające się możliwości. Aktywnie walczymy o klienta oraz o biznes w całej Polsce oraz poza jej granicami - wyjaśnia wiceprezes.
 

By uporządkować ofertę biznesową firmy konieczne było powołanie do życia nadrzędnej marki korporacyjnej pod nazwą Grupa MTP.
 

- Ta decyzja jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów. Pozwala też dopasować naszą markę do nowych obszarów działania i wyzwań stojących przed naszą firmą w ciągu najbliższych lat. To oznacza, że powstaje marka Grupa MTP, która w sobie mieści wszystkie nasze działalności, od organizacji targów, przez konferencje, eventy, aranżację przestrzeni, reklamę zewnętrzną, po ofertę cateringową - tłumaczy Elżbieta Roeske, wiceprezes zarządu MTP.

Tym samy następuje podział na Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Grupę MTP. Międzynarodowe Targi Poznańskie to ośrodek targowy a Grupa MTP to marka parasolowa działająca na terenie całego świata. Jej domena działania jest o wiele szersza i obejmuje nie tylko targi, ale też megaeventy, koncerty, zawody sportowe, spotkania firmowe oraz wiele usług towarzyszących.
 

Motywem przewodnim firmy staje się hasło: Grupa MTP. Dobrze zaprojektowane wydarzenia.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl