Nowy klient Travelmediate Poland
Firma Travelmediate Poland podpisała umowę na reprezentowanie tureckiej firmy DMC: MEP Destination Business Solutions.
Umowa została podpisana 1 lutego 2021 roku i dotyczy usług reprezentacji, marketingu i sprzedaży na polskim rynku turystycznym. MEP Destination Business Solutions to marka firmy Meptur, specjalizująca się w organizacji wyjazdów incentive, konferencji i wydarzeń biznesowych na terenie Turcji, Azerbejdżanu i Cypru Północnego. Firma Meptur z główną siedzibą w Stambule, obchodzi 43-lecie istnienia. Jest jedną z najbardziej znanych firm świadczących usługi incoming w Turcji.
Jak mówi Eda Ozden-Gunyus, managing director: – Polska była zawsze jednym z ważniejszych rynków dla nas, dlatego zależało nam na podpisaniu umowy. Wpływ pandemii na nasz biznes jest znaczący. Ale szybko zaadaptowaliśmy się do nowych warunków. Pod marką MEP Live z powodzeniem oferujemy organizację eventów hybrydowych i online na wielu rynkach. Organizujemy też „virtual experiences” - transmisje live z miejsc niedostępnych dla zwykłych turystów na potrzeby konferencji biznesowych. Widzimy wracające duże zainteresowanie turystów indywidualnych z Polski. Chętnie doradzimy agencjom z Polski, jak bezpiecznie zorganizować pobyty grupowe.
– Turcja była najpopularniejszym kierunkiem wakacyjnym w Polsce w 2020 roku. Nie ma w tym nic dziwnego – to kierunek bliski, bezpieczny, a dzięki słabszemu kursowi tureckiej liry – również tani. A tureckie hotele słyną z wysokiego standardu – dodaje Piotr Cieślak, sales director Poland Travelmediate. – Zależy mi szczególnie na wypromowaniu mniej oczywistych miejsc w Turcji, jak kurorty narciarskie i daleki wschód z biblijną górą Ararat. MEP ma też świetne pomysły na eventy online – takie jak warsztaty winiarskie, kosmetyczne i kulinarne.”
Travelmediate Poland od ponad pięciu lat reprezentuje na polskim rynku wybranych partnerów DMC z 5 kontynentów. Firma ma oddziały w Beneluksie, Francji, Wielkiej Brytanii, USA i Niemczech.