Targi w Krakowie obchodzą 25-lecie

Od małej krakowskiej firmy po lidera branży spotkań – tak Targi w Krakowie, firma specjalizująca się w organizacji targów i wydarzeń, właściciel i operator obiektu Expo Kraków podsumowują drogę, jaką firma przeszła podczas 25 lat swojej działalności.

Targi w Krakowie w ciągu 25 lat z niewielkiej spółki stały się trzecim co do wielkości organizatorem targów branżowych w kraju. W tym czasie w organizowanych przez firmę wydarzeniach udział wzięło 538 119 wystawców oraz 1 936 250 zwiedzających. Firma w ofercie posiada kilkanaście wiodących w wielu branżach imprez, organizując targi nie tylko w stolicy Małopolski, ale i Bydgoszczy, Warszawie i Wrocławiu. W portfolio firmy są takie wydarzenia jak Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie®, spotkanie branży stomatologicznej KRAKDENT® czy winiarskie ENOEXPO®. Ponadto firma od sześciu lat posiada własny obiekt wystawienniczy – Expo Kraków, w którym każdego roku odbywają się m.in. bankiety korporacyjne, międzynarodowe konferencje i liczne wydarzenia klientów tj. Tattoofest, Magnificon Expo, czy Kongres i Targi LNE.

Firma powstała 13 lutego 1996 roku. Założyła ją grupa trojga wizjonerów, czyli Grażyna Grabowska (prezes Targów w Krakowie), Ewa Woch (wiceprezes) i Paweł Nikliński (wiceprezes). Z perspektywy czasu można stwierdzić – jak podkreślają przedstawiciele firmy – że sukces Targów w Krakowie to przede wszystkim wynik ciężkiej pracy, rzetelności i znajomości tematu, dzięki czemu bardzo szybko z małej firmy Targi w Krakowie przekształciły się w lidera branży. Przełomowym momentem był rok 2015. 14 maja podczas uroczystego otwarcia Międzynarodowego Centrum Targowo-Kongresowego Expo Kraków rozpoczął się nowy rozdział w historii spółki.

Zespół Targów w Krakowie łączy pokolenia – obecnie najmłodszy pracownik ma 25 lat, czyli dokładnie tyle, ile firma. Przez lata działalności firmy cel targów się nie zmienił, jednak sposób organizacji jest zupełnie inny. Na pierwsze miejsce wysuwa się digitalizacja. W firmie pracują specjaliści w tej dziedzinie, dlatego w czasie pandemii, Targi w Krakowie bardzo szybko przestawiły się na wydarzenia online. Organizatorzy przyznają, że najbardziej tęsknią za spotkaniami „twarzą w twarz”, jednak w sytuacji „zamrożenia branży”, szybko odpowiedzieli na potrzeby klientów, korzystając z nowych technologii. – Przez 25 lat branża targowa zmieniła się nie do poznania, jednak jedno pozostało niezmienne – potrzeba spotkań. Dziś tak samo, jak kiedyś ludzie mają potrzebę rozmowy, wymiany kontaktów, dzielenia się emocjami i przeżyciami. Ostatni rok pokazał, jak ważna jest empatia nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Nic nie jest w stanie zastąpić bezpośrednich spotkań, co potwierdziły wydarzenia, które zorganizowaliśmy między pierwszym a drugim zamrożeniem branży. Goście nie kryli radości, że mogą ponownie się zobaczyć, porozmawiać, wymienić poglądami. Na pierwsze w tym roku targi, które zaplanowaliśmy na czerwiec, czekamy z taką samą niecierpliwością, jak na pierwsze nasze wydarzenie, które organizowaliśmy w 1996 roku – mówi prezes Targów w Krakowie Grażyna Grabowska.

Zarząd firmy stara się wdrażać firmowy work life balance, czego przykładem są możliwość pracy z własnym czworonogiem, firmowa grządka z uprawą głąbika krakowskiego, festiwal kolorów dla pracowników z okazji 5-lecia Expo Kraków, wakacyjna joga i cotygodniowa wirtualna kawa podczas pandemii. – Sukces zależy od zgranego zespołu, dlatego warto pielęgnować wzajemne relacje. Zależy nam, aby pracownicy czuli się dobrze w firmie i jesteśmy otwarci na wszelkie nowe pomysły, z którymi się do nas zwracają – podkreśla Grażyna Grabowska.
Targi w Krakowie z okazji 25-lecia przygotowały wybór 25 swoich wyjątkowych akcji >>>

Zobacz Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe Expo Kraków w Wyszukiwarce Obiektów MeetingPlanner.pl >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl