Team building w czasie pandemii – rozwiązania technologiczne niezbędne do utrzymania zaangażowania i motywacji wśród uczestników spotkania
Działania online dotyczące budowania zespołu są świetnym pomysłem na utrzymanie zaangażowania i interakcji w firmie, tym samym w czasie pandemii większość agencji eventowych musiała przestawić swoje działania na sferę digital. Agencja Seven event group jako polski przedstawiciel międzynarodowej platformy do tworzenia gier team-buildingowych MooveTeam, oferuje takie rozwiązania. Szczegóły swojej oferty przedstawili podczas webinaru MeetingPlanner.pl>>>.
W lutym mieliśmy przyjemność być częścią webinaru MeetingPlanner.pl poświęconego nowemu spojrzeniu na integrację i procesom budowania zespołów. Jako dostawca końcowy tworzący gry team-buildingowe zaprezentowaliśmy możliwości naszej platformy. Naszym Klientom/Partnerom proponujemy gotowe scenariusze, jak i rozwiązania customowe. Mamy swoje scenariusze, tworzymy także nowe programy pod konkretne zapytania czy potrzeby Klienta. Współpracujemy także z Agencjami eventowymi, z którymi łączymy siły i pomysły. My tworzymy aplikacje i ubieramy je w oczekiwany kontent, a nasi Partnerzy zajmują się pozostałymi składowymi wydarzenia, które zaprojektują. Musimy zwrócić uwagę, aby przygotowując konkretny scenariusz, musimy pamiętać o prawidłowym wprowadzeniu użytkownika do tematu wydarzenia. Przesłane wcześniej wytyczne, instrukcja do konkretnego scenariusza pozwalają uniknąć chaosu i zachować dynamikę spotkania, bez zadawania dodatkowych pytań w trakcie eventu. Uporządkowanie przebiegu wydarzenia jest kluczowe. Uczestnicy muszą mieć klarowność kolejnych kroków oraz czuć, że są częścią wspólnego celu, a od ich działania zależy wynik całej drużyny – mówi CEO Seven event group, Marcin Gawin.
Musimy pamiętać, że gra integracyjna online powinna być skoncentrowana na dobrym samopoczuciu pracowników, integracji i spójności w zespole. Musi też dać im motywację do wstania z krzesła oraz poruszania się. Ważne jest utrzymanie zainteresowania wśród uczestników, podtrzymanie ich uwagi, jak i zaangażowania podczas zabawy. Gra online powinna być dynamiczna, ciekawa, jak i angażująca wszystkich uczestników.
Spotkania online stwarzają wiele możliwości. Używając dostępnych komunikatorów, można łączyć platformy wykorzystując ich możliwości do zaproszenia Pracowników, Kontrahentów na przeróżne warsztaty, gry, koncerty, promocje marki czy produktów wplatając w nie również branding firmy, kluczowe założenia, zakładany przekaz. Wszystkie działania online, zaawansowane rozwiązania technologiczne powstają pod potrzeby wynikające z obecnej sytuacji. Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że koncepcja hybrydowa zostanie z nami na dłużej, niemniej jednak mamy nadzieję, że walka z pandemią szybko się skończy, wszyscy będziemy bezpieczni, a tradycyjne spotkania znów staną się naszą codziennością, nawet w częściowym połączeniu z digitalizacją.
Seven Event Group
tel.: 604 85 66 61
e-mail: biuro@seven.info.pl
www.seven.info.pl