Enviar – nowa firma na rynku MICE
Działalność w branży MICE, łącząc projekty online i offline, rozpoczęła firma Enviar, której oferta ma być odpowiedzią na pandemiczną rzeczywistość. Pomysłodawczynią i CEO agencji jest Maria Kordalewska.
Enviar opiera się na trzech elementach: wydarzeniach online, prezentach offline i komunikacji, która scala te elementy, nadając im sens i znaczenie. W ten sposób firma chce pomagać budować silną markę pracodawcy, dbać o integrację i motywację pracowników oraz o relacje z klientami.
Zespół Enviar tworzą trzy kobiety, które przed pandemią przez wiele lat organizowały wyjazdy, eventy, konferencje czy programy wsparcia sprzedaży. Enviar zarządza doktor nauk o mediach i komunikacji społecznej, organizatorka incentive travel i pilotka wycieczek, Maria Kordalewska. Funkcję COO pełni Dorota Popińska, która swoje doświadczenie zbierała prowadząc projekty na pięciu kontynentach. Creative managerem jest Joanna Romanutti, inżynier środowiska, która wspiera proekologicznie działania firmy oraz zajmuje się grafiką i copywritingiem.
Twórczynie Enviar wierzą, że prawdziwe emocje można wyzwolić dzięki niezwykłym, nawet wirtualnym podróżom, a smaki i zapachy z krańców świata zamknąć w dostarczonej przez prywatnego kuriera przesyłce. Dostrzegają także możliwości, jakich nie było przed pandemią. Jak podkreślają, gwiazdy, które dotąd były tylko z ekranu czy ze sceny, dziś mogą występować dla wybranej grupy, uchylać rąbka swej prywatności, być bliżej niż kiedykolwiek. Opisują nowo powstałą agencję jako firmę z przesłaniem. Misją Enviar, poza przesyłaniem pozytywnych emocji i personalizowanych prezentów, jest motywowanie innych do działania, wspieranie kobiecych biznesów, dbanie o środowisko, promowanie polskich marek i spełnianie marzeń.