Agnieszka Sołtysiak i Justyna Fabisiak założyły agencję „Mamy To”

Justyna Fabisiak i Agnieszka Sołtysiak - założycielki agencji Mamy To
Na zdjęciu: Justyna Fabisiak i Agnieszka Sołtysiak - założycielki agencji Mamy To

Powstał butik kreatywny, który prowadzą związane od lat z rynkiem eventowym – Agnieszka Sołtysiak i Justyna Fabisiak.

Nazwa nowo powstałej agencji to jednocześnie jej motto. Jak informują założycielki „Mamy to” to pojemne znaczeniowo hasło, które sytuują wśród dobrze znanych okrzyków na szybkie wyrażenie zachwytu z dokonanego odkrycia i sukcesu jak: Eureka Archimedesa, Hasta la vista, baby Schwarzeneggera czy Bingo. Nazwa ma także odnosić się do składowych duetu Sołtysiak – Fabisiak, które – jak podkreślają – nie boją się konkurencji, zarazy, Billa Gatesa, a tym bardziej 5G.

Jako punkt wyjścia prowadzenia Mamy To, jej założycielki przyjmują łamanie dotychczasowych zasad i wytyczanie świeżych ścieżek, tworzenie nowej jakości w oparciu o autorski styl, wiedzę i kilkunastoletnie doświadczenie realizacji dla największych podmiotów na rynku. W profilu działalności agencji znajdą się projekty własne, eventów off- i online, produkcje wideo i design i zintegrowana komunikacja i „kreatywne kolaboracje”.

– Wiele osób, słysząc o naszych planach, dziwiło się, że mimo obecnego kontekstu gospodarczego i niejasnych prognoz decydujemy się rozpocząć nową przygodę biznesową. Robimy to bez obaw i bez kompleksów, bo z przepracowaną, długofalową strategią rozwoju. Takie jesteśmy i takie będzie nasze nowe dzieło: pewne obranego kierunku, świadome posiadanego doświadczenia i niepokorne biznesowo. To podejście nigdy nas - jako zawodowy duet, ale i każdą z osobna - nie zawiodło w drodze na wiele szczytów. Wierzymy, że i tym razem dzięki precyzyjnemu połączeniu naszych energii wbiegniemy ciężką pracą, ale bez zadyszki na kolejny z nich – podsumowuje Agnieszka Sołtysiak.

– Naszymi konceptami i autorskimi realizacjami chcemy zmieniać zastaną rzeczywistość. A co liczy się bardziej: podróż czy dotarcie do celu? Według „Mamy To” najważniejsze jest towarzystwo, z którym się podróżuje. Dlatego jestem spokojna o dotarcie do zaplanowanych destynacji – dodaje Justyna Fabisiak.

Agnieszka Sołtysiak związana jest z branżą eventową od 2003 r., a na początku 2009 r. wspólnie z Maciejem Ledzionem założyła agencję endorfina events, w której do połowy 2017 r. pełniła jednocześnie funkcje prezesa zarządu i dyrektora finansowego oraz współzarządzała agencją. Po połączeniu endorfina events z agencją digitalową WebTalk w 2017 roku zrezygnowała z pełnienia tych funkcji i objęła stanowisko dyrektora finansowego spółek. Z końcem stycznia 2020 r. zrezygnowała z zasiadania w zarządach oraz pełnienia obowiązków dyrektora finansowego spółek endorfina events oraz WebTalk.

Justyna Fabisiak z branżą eventową związana jest od 2010 roku. Zaczynała w agencji endorfina events, gdzie zdobywała doświadczenie jako producent. Przez cztery lata związana była z agencją MyPlace, gdzie z działu produkcji przeszła do kreacji, w konsekwencji obejmując stanowisko creative director. W 2017 wróciła do endorfina events, gdzie jako creative director zarządzała kilkuosobowym zespołem, w tym studiem 2D i 3D.

zobacz też: Agnieszka Sołtysiak odchodzi z Endorfina Events i Webtalk Digital >>>
zobacz też: Justyna Fabisiak w endorfina events >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl