Agnieszka Sołtysiak i Justyna Fabisiak założyły agencję „Mamy To”
Powstał butik kreatywny, który prowadzą związane od lat z rynkiem eventowym – Agnieszka Sołtysiak i Justyna Fabisiak.
Nazwa nowo powstałej agencji to jednocześnie jej motto. Jak informują założycielki „Mamy to” to pojemne znaczeniowo hasło, które sytuują wśród dobrze znanych okrzyków na szybkie wyrażenie zachwytu z dokonanego odkrycia i sukcesu jak: Eureka Archimedesa, Hasta la vista, baby Schwarzeneggera czy Bingo. Nazwa ma także odnosić się do składowych duetu Sołtysiak – Fabisiak, które – jak podkreślają – nie boją się konkurencji, zarazy, Billa Gatesa, a tym bardziej 5G.
Jako punkt wyjścia prowadzenia Mamy To, jej założycielki przyjmują łamanie dotychczasowych zasad i wytyczanie świeżych ścieżek, tworzenie nowej jakości w oparciu o autorski styl, wiedzę i kilkunastoletnie doświadczenie realizacji dla największych podmiotów na rynku. W profilu działalności agencji znajdą się projekty własne, eventów off- i online, produkcje wideo i design i zintegrowana komunikacja i „kreatywne kolaboracje”.
– Wiele osób, słysząc o naszych planach, dziwiło się, że mimo obecnego kontekstu gospodarczego i niejasnych prognoz decydujemy się rozpocząć nową przygodę biznesową. Robimy to bez obaw i bez kompleksów, bo z przepracowaną, długofalową strategią rozwoju. Takie jesteśmy i takie będzie nasze nowe dzieło: pewne obranego kierunku, świadome posiadanego doświadczenia i niepokorne biznesowo. To podejście nigdy nas - jako zawodowy duet, ale i każdą z osobna - nie zawiodło w drodze na wiele szczytów. Wierzymy, że i tym razem dzięki precyzyjnemu połączeniu naszych energii wbiegniemy ciężką pracą, ale bez zadyszki na kolejny z nich – podsumowuje Agnieszka Sołtysiak.
– Naszymi konceptami i autorskimi realizacjami chcemy zmieniać zastaną rzeczywistość. A co liczy się bardziej: podróż czy dotarcie do celu? Według „Mamy To” najważniejsze jest towarzystwo, z którym się podróżuje. Dlatego jestem spokojna o dotarcie do zaplanowanych destynacji – dodaje Justyna Fabisiak.
Agnieszka Sołtysiak związana jest z branżą eventową od 2003 r., a na początku 2009 r. wspólnie z Maciejem Ledzionem założyła agencję endorfina events, w której do połowy 2017 r. pełniła jednocześnie funkcje prezesa zarządu i dyrektora finansowego oraz współzarządzała agencją. Po połączeniu endorfina events z agencją digitalową WebTalk w 2017 roku zrezygnowała z pełnienia tych funkcji i objęła stanowisko dyrektora finansowego spółek. Z końcem stycznia 2020 r. zrezygnowała z zasiadania w zarządach oraz pełnienia obowiązków dyrektora finansowego spółek endorfina events oraz WebTalk.
Justyna Fabisiak z branżą eventową związana jest od 2010 roku. Zaczynała w agencji endorfina events, gdzie zdobywała doświadczenie jako producent. Przez cztery lata związana była z agencją MyPlace, gdzie z działu produkcji przeszła do kreacji, w konsekwencji obejmując stanowisko creative director. W 2017 wróciła do endorfina events, gdzie jako creative director zarządzała kilkuosobowym zespołem, w tym studiem 2D i 3D.
zobacz też: Agnieszka Sołtysiak odchodzi z Endorfina Events i Webtalk Digital >>>
zobacz też: Justyna Fabisiak w endorfina events >>>