Event Marketing Future Forecast podczas Impact’21 z agencją The Way

W programie wiosennej edycji Impact CEE znalazł się blok poświęcony event marketingowi. Partnerem ścieżki Event Marketing Future Forecast jest agencja The Way. Organizatorem kongresu jest Fundacja Impact.

Ścieżka dotknie tematów związanych z kształtowaniem się przyszłości event marketingu, zmian następujących w komunikacja w dobie pandemii Covid-19, czy podejścia do marketingu skierowanego do pokolenia Z. W dyskusjach w ramach Event Marketing Future Forecast to udział wezmą między innymi: Anna Wiśniewska (dyrektor ds. marketingu i komunikacji Skanska), Kamilla Giedrojć (strategy and marketing manager IBM Polska), Michiel Pool (head of event & experience management, Ericsson), Marta Życińska (vice president, marketing and communication CEE, Mastercard Europe) czy Dariusz Maciołek (CMO, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego BNP Paribas).
Event Marketing Future Forecast  odbędzie się 13 maja o godzinie 17:00. Rejestracja na bezpłatne wydarzenie jest dostępna pod adresem: https://registration.impactcee.com/

Wisenna edycja wydarzenia gospodarczo-politycznego Impact CEE odbędzie się w dniach 12 – 13 maja. W spotkaniu poświęconym przyszłości cyfrowej gospodarki biorą udział przedstawiciele biznesu, administracji publicznej, środowiska naukowego oraz startupów. Impact to także platforma do networkingu, debat i wymiany poglądów. Na scenach Impact’21 edycja wiosna prym wieść będą transformacja energetyczna, zielona ekonomia, Krajowy Plan Odbudowy, rozwój lokalnego e-commerce oraz perspektywy sektora bankowego i ekspansja cyfrowej bankowości.

W tegorocznym programie pojawią się nowe zagadnienia: ścieżka poświęcona technologii blockchain, ścieżki Art, Sport oraz Women Empowerment, traktująca o sytuacji kobiet na rynku pracy i w mediach. Wśród mówców są Sir Leszek Borysiewicz z Cancer Research UK, David Liebers, wirusolog z Ellis Medicine, Sheila Warren ze Światowego Forum Ekonomicznego, Giles Dickson, prezes europejskiego zrzeszenia branży wiatrowej WindEurope czy Natalia Brzeziński, head of strategy w Klarnie. W ścieżce art wystąpi jeden z najpopularniejszych artystów młodego pokolenia Łukasz Patelczyk, a w ścieżce sport Anna Lewandowska.

Zaloguj się
Dodaj swój obiekt
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Wspierają nas
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt