Event Marketing Future Forecast podczas Impact’21 z agencją The Way
W programie wiosennej edycji Impact CEE znalazł się blok poświęcony event marketingowi. Partnerem ścieżki Event Marketing Future Forecast jest agencja The Way. Organizatorem kongresu jest Fundacja Impact.
Ścieżka dotknie tematów związanych z kształtowaniem się przyszłości event marketingu, zmian następujących w komunikacja w dobie pandemii Covid-19, czy podejścia do marketingu skierowanego do pokolenia Z. W dyskusjach w ramach Event Marketing Future Forecast to udział wezmą między innymi: Anna Wiśniewska (dyrektor ds. marketingu i komunikacji Skanska), Kamilla Giedrojć (strategy and marketing manager IBM Polska), Michiel Pool (head of event & experience management, Ericsson), Marta Życińska (vice president, marketing and communication CEE, Mastercard Europe) czy Dariusz Maciołek (CMO, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego BNP Paribas).
Event Marketing Future Forecast odbędzie się 13 maja o godzinie 17:00. Rejestracja na bezpłatne wydarzenie jest dostępna pod adresem: https://registration.impactcee.com/
Wisenna edycja wydarzenia gospodarczo-politycznego Impact CEE odbędzie się w dniach 12 – 13 maja. W spotkaniu poświęconym przyszłości cyfrowej gospodarki biorą udział przedstawiciele biznesu, administracji publicznej, środowiska naukowego oraz startupów. Impact to także platforma do networkingu, debat i wymiany poglądów. Na scenach Impact’21 edycja wiosna prym wieść będą transformacja energetyczna, zielona ekonomia, Krajowy Plan Odbudowy, rozwój lokalnego e-commerce oraz perspektywy sektora bankowego i ekspansja cyfrowej bankowości.
W tegorocznym programie pojawią się nowe zagadnienia: ścieżka poświęcona technologii blockchain, ścieżki Art, Sport oraz Women Empowerment, traktująca o sytuacji kobiet na rynku pracy i w mediach. Wśród mówców są Sir Leszek Borysiewicz z Cancer Research UK, David Liebers, wirusolog z Ellis Medicine, Sheila Warren ze Światowego Forum Ekonomicznego, Giles Dickson, prezes europejskiego zrzeszenia branży wiatrowej WindEurope czy Natalia Brzeziński, head of strategy w Klarnie. W ścieżce art wystąpi jeden z najpopularniejszych artystów młodego pokolenia Łukasz Patelczyk, a w ścieżce sport Anna Lewandowska.