Rafał Krawczuk: Jedyną stałą w eventach od ponad roku jest… zmiana
Event online to nowe kreatywne wykorzystywanie od dawna istniejących technologii, tylko w zupełnie inny i dynamicznie modyfikowany sposób. Rafał Krawczuk, managing partner agencji Plej, komentuje wyniki badania klientów dotyczące organizacji wydarzeń online, zawarte w raporcie „Digital Event”.
Jesteśmy przekonani, że eventy online zostaną z nami na dłużej i będą współistnieć z eventami offline, a także - przynajmniej przez jakiś czas - również z eventami hybrydowymi. U progu sezonu letniego obserwujemy, podobnie jak rok temu, wzrost zainteresowania eventami offline wśród klientów. Nadal jednak znaczna część aktywności pozostaje w onlinie lub w formule hybrydowej. Nikt nie wie, jak sytuacja będzie wyglądała jesienią, a ostatnie miesiące nauczyły nas, że jedyną stałą w eventach od ponad roku jest… zmiana.
Dobra agencja eventowa ma być dla klienta przede wszystkim partnerem w dostosowywaniu się do aktualnych warunków i osiągania założonych celów biznesowych najlepszymi możliwymi metodami. Jesteśmy gwarantem najwyższej jakości obsługi, zarówno w digitalu, jak i offlinie. W onlinie rozumiemy to zarówno jako partnerstwo w projektowaniu wydarzeń, zapewnienie bezpieczeństwa IT, bezpieczeństwa danych, jak i tworzenie angażującego contentu pozwalającego, żeby event stał się doświadczeniem dla uczestników. Event online to nowe kreatywne wykorzystywanie od dawna istniejących technologii, tylko w zupełnie inny i dynamicznie modyfikowany sposób.
Ostatnie miesiące to sytuacja, jakiej nigdy wcześniej nie było i jesteśmy bardzo ciekawi, jak będą wyglądały wyniki badania za rok. Tymczasem zapraszamy do zapoznania się z raportem „Digital Event. Wydarzenia i spotkania online 2020/2021”.
Zobacz zapis konferencji prasowej „Premiera raportu Digital Event” >>>
Zobacz fotorelację z konferencji prasowej „Premiera raportu Digital Event” >>>