Druga edycja Challenge dla GOPR w sierpniu

Finał pierwszej edycji Challenge dla GOPR
Na zdjęciu: Finał pierwszej edycji Challenge dla GOPR

W dniach 5 – 6 sierpnia, w Podlesicach odbędzie się II edycja akcji CSR mającej na celu wparcie rozbudowy i modernizacji Centralnej Stacji Ratunkowej Grupy Jurajskiej GOPR. Wezmą w niej udział członkowie oraz partnerzy stowarzyszenia MPI Poland Chapter wraz ze studentami Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Wydarzenie zwieńczy szkolenie: „Eventy w plenerze – podstawy zabezpieczenia i pierwsza pomoc” prowadzone przez ratowników górskich z Grupy Jurajskiej GOPR.

Uczestnicy akcji CSR wezmą udział w aktywnościach związanych z rozbudową Centralnej Stacji Ratunkowej, gdzie w przyszłości szkolić się będą ratownicy GOPR. Istotnym punktem programu jest szkolenie „Eventy w plenerze – podstawy zabezpieczenia i pierwsza pomoc” prowadzone przez ratowników górskich z Grupy Jurajskiej GOPR na terenie Jury Krakowsko-Częstochowskiej.
Event stanowi dobrą okazję do wymiany doświadczeń oraz zacieśnienia współpracy pomiędzy ratownikami GOPR od lat zabezpieczającymi imprezy plenerowe a ich organizatorami oraz zwiększenia świadomości w obszarze bezpieczeństwa wydarzeń realizowanych w terenie.
Osoby zaangażowane w projekt pomogą w pracach związanych z powstawaniem nowych przestrzeni stacji, odbędą szkolenie z pierwszej pomocy, a także dowiedzą się o możliwych formach współpracy z GOPR, takich jak: wsparcie eventów, zabezpieczenia przedmedyczne imprez czy szkolenia w obszarze bezpieczeństwa w zakresie turystyki górskiej.

Organizatorami akcji CSR Challenge dla GOPR są: stowarzyszenie MPI Poland Chapter oraz Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula, a jej beneficjentami: Grupa Jurajska GOPR i MPI Foundation.  
Misją MPI jest dzielenie się know-how z członkami sektora MICE. Na pierwszym miejscu stowarzyszenie stawia bezpieczeństwo, dlatego zespół polskiego oddziału, planując najbliższe działania edukacyjne, skupił się właśnie na tym aspekcie.
Z uwagi na bieżące wzmożone zaangażowanie ratowników w sezonie wakacyjnym, trwającym od maja do października, organizatorzy zdecydowali o zamkniętej formule spotkania, które odbędzie się w kameralnym gronie.

Biletem wstępu na dwudniowe wydarzenie oraz udział w szkoleniu dot. wydarzeń plenerowych będzie potwierdzenie wpłaty 50 Euro na rzecz globalnej Fundacji MPI – organizacji non-profit finansującej edukację i  branżowe badania, granty oraz stypendia wspierające światowy przemysł spotkań i wydarzeń. W polu „Recognation name” należy wpisać „MPI Poland”.
REJESTRACJA >>>
Liczba miejsc jest ograniczona, a zapisy będą trwać do wyczerpania miejsc lub do 21 lipca.

Nocleg organizatorzy planują we własnych hamakach, śpiworach, na poddaszu Centralnej Stacji Ratunkowej Grupy Jurajskiej GOPR w Podlesicach lub w namiotach na terenie jednostki i wyżywienie we własnym zakresie.

Zainteresowani bezpośrednim wsparciem działań Grupy Jurajskiej GOPR mogą dokonywać wpłaty tytułem: „cele statutowe – rozbudowa CSR GJ GOPR” na konto bankowe o numerze: 56 1050 1591 1000 0022 3573 9881.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl