Dominik Górka: Komunikacja marketingowa nie uznaje ograniczeń

Digital live experience to naturalna część działań marketingowych, a nie skutek ograniczeń na czas pandemii. Dominik Górka, co-CEO i dyrektor kreatywny Live Age, komentuje wyniki badania klientów dotyczące organizacji wydarzeń online, zawarte w raporcie „Digital Event”.

Raport „Digital Event” to nie dokument o „rzeczywistości alternatywnej”, ale wyniki badania na temat jednego z najważniejszych obszarów experiential marketingu, którego znaczenie będzie nadal rosło.
Bo komunikacja marketingowa nie uznaje ograniczeń. Musi być wszędzie tam, gdzie są jej odbiorcy. A im nie wystarcza już samo spotkanie. Są otwarci na wrażenia i doświadczanie. Chcą współtworzyć i być angażowani, albo rezygnują z relacji.
Skoro więc nasze życie w tak istotnej części dzieje się online, nowoczesna marka w swojej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej musi korzystać z budowania doświadczeń w digitalu. Bo tam także nic nie działa mocniej niż live.

Badanie, którego raport jest omówieniem, pokazuje, że digital live experience to naturalna część działań marketingowych, a nie skutek ograniczeń na czas pandemii. A wyzwania, które z raportu wynikają, to raczej potrzeby klientów i ich brandów, na które w dobrych agencjach potrafimy już świadomie odpowiedzieć. Umiemy budować kontent, wsparcie multimedialne i realizować eventy tak, by angażowały i utrzymywały uwagę. Nie staramy się przenosić ich z realu i odkrywamy wciąż nowe możliwości zaskakiwania odbiorców. A zadaniem jest dla nas projekt komunikacyjny i konkretne cele, także te twarde, sprzedażowe.
To od celów wychodzimy, projektując doświadczenie live. Nie ogranicza nas jeden środek, jeden kanał. Digital czy produkcja telewizyjna – sięgamy po dowolne środki, które najlepiej odpowiedzą konkretnej potrzebie. Z doświadczenia.

Doskonale widzieć, że po roku od pierwszych w Polsce badań, digital event jest coraz lepiej rozumiany przez klientów. To daje nadzieję, że znacznie większa część z nich wybierać będzie agencje traktujące go jako obszar wsparcia marki i relacji, a nie zadanie produkcyjne czy technologiczne. Rezultatem będą coraz lepsze eventy w sieci. A przecież już dzisiaj digital event niejednokrotnie „dowozi” lepsze wyniki niż klasyczne wydarzenia. Wszystko, co najlepsze z nami i przed nami!

Zobacz informację o raporcie i podsumowanie konferencji prasowej „Premiera raportu Digital Event” >>>



Zobacz zapis konferencji prasowej „Premiera raportu Digital Event” >>>
Zobacz fotorelację z konferencji prasowej „Premiera raportu Digital Event” >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl