BERM: nasza zmiana wynika z rozwoju

Z początkiem lipca br. minęło 10 lat obecności agencji BERM na rynku, dotychczasowe logo towarzyszyło nam zatem przez całą dekadę. W tym czasie wiele się zmieniło. Rozszerzyliśmy ofertę działań, zaczęliśmy korzystać z nowych form komunikacji i nowych narzędzi, zgodnie z postępem i wymaganiami rynku. Mieliśmy poczucie, że rodzą się także wymagania, które należy spełnić w języku grafiki. Postanowiliśmy zmienić nasze logo, aby dobrze spełniało swoją funkcję, wyróżniało się na tle innych i skuteczniej komunikowało naszą markę.

Ostatni rok, chociaż trudny i bezprecedensowy, okazał się dla nas pełen sukcesów. Agencję BERM tworzą ludzie nastawieni na działanie, dzięki temu zamiast narzekać, szukaliśmy rozwiązań, których potrzebowali nasi klienci, to zaś nas pchnęło do jeszcze szybszego rozwoju niż nawet zakładaliśmy.

Wchodzimy w nową dekadę z poczuciem spełnienia, z satysfakcją patrząc wstecz i z ogromnym optymizmem wypatrując już przyszłości. Zdobyliśmy nagrodę MP Power Awards w kategorii „Innowator”, rozwinęliśmy wirtualną platformę 2.0 (służącą do organizacji wszelkiego rodzaju eventów, wydarzeń oraz targów online i hybrydowych), mamy na koncie liczne realizacje dla klientów i ani na chwilę nie zwolniliśmy tempa.

Zmiana jest wpisana w filozofię naszych działań. Agencja BERM przemierzyła długą drogę – od realizacji technicznych (w tym zabudowy stoisk targowych na największych wydarzeniach odbywających się na świecie, m.in. podczas Expo 2015 w Mediolanie), poprzez współpracę przy wymagających projektach rozwojowych i motywacyjnych (takich jak „Życie bez Ograniczeń” czy „National Achievers Congress”), międzynarodowe projekty eventowe (m.in. dla UNESCO), po agencję kreatywną świadczącą kompleksowe działania marketingowe.

Od kwietnia w BERM funkcjonuje nowy zarząd, w którego skład weszła dyrektor zarządzająca Żaneta Berus oraz dyrektor operacyjny Dariusz Matysiak. Wreszcie przyszedł też czas na rebranding.

Ponieważ od lat zadawano nam pytanie – co oznaczają poszczególne litery w nazwie naszej agencji, wreszcie nadarza się okazja, aby to wyjaśnić! Dzisiejsza agencja BERM to: Biznes, Eventy, Relacje i Marketing.

Wprowadzając porządek w naszej grafice, pozostaniemy wierni naszym podstawowym wartościom. Nowa identyfikacja wizualna – taka jak logo czy identyfikacja graficzna, to dla BERM także zmiana postrzegania naszej firmy. Stawiamy na kolor żółty i czarny, gdzie żółty pokazuje sentyment do tego, w jakich kolorach funkcjonowaliśmy przez ostatnie 10 lat, natomiast czarny kolor dodaliśmy jako ostry kontrast sygnalizujący zmianę.

Zmieniliśmy także font, który był częścią loga. Innowacyjnym elementem jest poza tym „okrąg". Postrzegamy go jako „radosną kulkę", która toczy się, podskakuje, słowem – przechodząc przez różne wymiary i punkty odniesienia – jest wszędzie. Kształt ten to symbol współdziałania wszystkich działów agencji. Biznesu, eventów, relacji i marketingu, czyli BERM.

Więcej informacji na naszej nowej stronie internetowej: www.berm.pl

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl