PGE partnerem tytularnym stadionu na kolejne pięć lat

Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej, i Włodzimierz Dola, prezes zarządu operatora PGE Narodowego
Na zdjęciu: Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej, i Włodzimierz Dola, prezes zarządu operatora PGE Narodowego

PGE Polska Grupa Energetyczna i operator PGE Narodowego podpisali nową umowę sponsoringową na kolejne pięć lat. Jednocześnie arenie nadano imię legendarnego trenera piłki nożnej – Kazimierza Górskiego.

– Dotychczasowe pięć lat na PGE Narodowym było pełne emocji, których dostarczały największe i najciekawsze wydarzenia sportowe, rozrywkowe i kulturalne w Polsce. W tym czasie marka największej polskiej firmy energetycznej towarzyszyła ponad 100 cało stadionowym wydarzeniom, w tym meczom piłkarskiej reprezentacji Polski, koncertom gwiazd polskiej i światowej muzyki, targom, wystawom i spotkaniom biznesowym. Od lipca 2015 roku do końca 2020 r. PGE Narodowy odwiedziło ponad osiem milionów osób. PGE Polska Grupa Energetyczna jako partner tytularny stadionu wspiera jego rozwój i przez następne pięć lat będzie współtworzyła to wyjątkowe miejsce – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

W ramach negocjacji nowej umowy PGE i PL.2012+ przeprowadziło dokładną analizę dotychczasowych wspólnych działań, w wyniku czego, m.in. odświeżono pakiet świadczeń partnerskich i uwzględniono możliwość nadania PGE Narodowemu imienia Kazimierza Górskiego.

– Dzięki naszej współpracy jesteśmy w stanie udostępniać stadion szerokiemu gronu odbiorców, dla których arena żyje 365 dni w roku. Z jednej strony staramy się zapełniać kalendarz wydarzeniami, na które czekają fani piłki nożnej czy miłośnicy koncertów, a z drugiej ściśle współpracujemy z biznesem, stąd liczne konferencje, kongresy, targi. Na terenach zewnętrznych organizujemy też bezpłatne wydarzenia w ramach naszej strategii CSR. To wszystko nie byłoby jednak możliwe na tak dużą skalę, gdyby nie współpraca z PGE Polską Grupą Energetyczną – mówi Włodzimierz Dola, prezes zarządu operatora PGE Narodowego.

Marka PGE Narodowy powstała w wyniku połączenia dwóch brandów – „Stadionu Narodowego w Warszawie” oraz PGE Polskiej Grupy Energetycznej w 2015 roku, wówczas Stadioin Naradowy przeszedł rebranding. Strony nie ujawniają wartości kontraktu przedłużającego współpracę.

Badania przeprowadzone na zlecenie PL.2012+ w 2021 roku pokazują, że PGE Narodowy jest najbardziej rozpoznawalnym obiektem sportowo-widowiskowym w Polsce. Średnio trzy na pięć osób zapytanych o obiekty tego typu zlokalizowane w Polsce, wymienia go spontanicznie, a 84 proc. badanych rozpoznaje obiekt na podstawie fotografii.

Zobacz PGE Narodowy w Wyszukiwarce Obiektów MeetinPlanner.pl >>>

Zaloguj się
Dodaj swój obiekt
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Wspierają nas
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt