Stowarzyszenie Branży Eventowej reaktywuje Kodeks Dobrych Praktyk

Aktywny dla branży eventowej okres letnio-jesienny, duża liczba zapytań, realizacje produkowane w ciągu dwóch -trzech tygodni, negocjacje stawek oraz poważne braki kadrowe spowodowały, że członkowie Rady Etyki przy Stowarzyszeniu Branży Eventowej zdecydowali się reaktywować Kodeks Dobrych Praktyk z 2016 roku.

Dokument zawiera standardy etyczne i wartości, które, zdanie, członków Rady Etyki, powinny być przestrzegane na linii współpracy: klient – agencja – dostawca – pracownik.
Jak podkreślają członkowie Rady Etyki, podjęli się tego zadania głównie w celach edukacyjnych, wspierających oraz umacniających całą branżę eventową.

Treść Kodeksu została zaakceptowana przez reprezentantów firm członkowskich Stowarzyszenia Branży Eventowej. Wszystkie zainteresowane osoby oceniły, że rolą SBE jest stanie na straży jasnych zasad i obligowanie członków organizacji do ich przestrzegania.

Kodeks Dobrych Praktyk Branży Eventowej >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl