Stowarzyszenie Branży Eventowej reaktywuje Kodeks Dobrych Praktyk
Aktywny dla branży eventowej okres letnio-jesienny, duża liczba zapytań, realizacje produkowane w ciągu dwóch -trzech tygodni, negocjacje stawek oraz poważne braki kadrowe spowodowały, że członkowie Rady Etyki przy Stowarzyszeniu Branży Eventowej zdecydowali się reaktywować Kodeks Dobrych Praktyk z 2016 roku.
Dokument zawiera standardy etyczne i wartości, które, zdanie, członków Rady Etyki, powinny być przestrzegane na linii współpracy: klient – agencja – dostawca – pracownik.
Jak podkreślają członkowie Rady Etyki, podjęli się tego zadania głównie w celach edukacyjnych, wspierających oraz umacniających całą branżę eventową.
Treść Kodeksu została zaakceptowana przez reprezentantów firm członkowskich Stowarzyszenia Branży Eventowej. Wszystkie zainteresowane osoby oceniły, że rolą SBE jest stanie na straży jasnych zasad i obligowanie członków organizacji do ich przestrzegania.