Zmiany w CMA: zarząd, skład partnerów, nazwa spółki i strategia

Grzegorz Potoczek, prezes zarządu, i  Piotr Górski, wiceprezes zarządu CMA PL Sp. z o.o.
Na zdjęciu: Grzegorz Potoczek, prezes zarządu, i Piotr Górski, wiceprezes zarządu CMA PL Sp. z o.o.

Nowym prezesem zarządu spółki został Grzegorz Potoczek, sprawujący dotychczas funkcję wiceprezesa, a nowym wiceprezesem Piotr Górski, dotychczasowy dyrektor techniczny firmy. Zmieniła się również nazwa na CMA PL Sp. z o.o.

Zmiany nastąpiły też w składzie wspólników spółki. Nowymi udziałowcami zostali Grzegorz Potoczek, Piotr Górski oraz Natalia Truszczyńska, odkupując udziały od Marcina Szopy i Dariusza Nesterowicza, a dołączając do Krzysztofa Paradowskiego, Piotra Ślusarka i Ireneusza Zaczkowskiego.

Dotychczasowa nazwa spółki Concept Music Art Sp. z o.o. została przekształcona w CMA PL Sp. z o.o. Strategia spółki na najbliższe lata to rozwój potencjału, sprzętu oraz narzędzi do realizacji kongresów, wydarzeń korporacyjnych i kulturalnych w obszarze offline i online, a także dalsze konsekwentne budowanie partnerstw z dużymi obiektami oraz sieciami hotelarskimi. Doświadczenie i kompetencje nowego zarządu, odzwierciedlają i wpisują się w założenia nowej ery wydarzeń i nową strategię spółki.

– Ogromną wagę przykładamy do klientów kongresowych i konferencyjnych, szczególnie tych międzynarodowych, a na ich pozyskiwanie i obsługę pozwala nam 20-letnie doświadczenie oraz wieloletnie relacje w branży i ponad 1000 dużych projektów tego typu w naszym portfolio – komentuje Grzegorz Potoczek.
Ostatnie trzy lata zarządu w składzie: Krzysztof Paradowski, Grzegorz Potoczek to ponad 1000 realizacji, które wygenerowały przychód na poziomie blisko 40 mln zł netto, a rok 2019/2020 zamknął się najwyższym w historii obrotem spółki w wysokości 19 mln zł netto. – To także wiele prestiżowych nagród, świetnych projektów, zadowolonych klientów i pozytywnych doświadczeń. To również ogromne zmiany związane z Covid-19, nowe kompetencje, technologie, klienci, partnerstwa, pomysły i inicjatywy – podkreślają przedstawiciele CMA PL.

CMA PL Sp. z o.o. to jedna z największych firm produkcyjnych w Polsce i najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku MICE. Od 1998 roku zajmuje się kompleksową realizacją wydarzeń. W swoim portfolio posiada ponad 8000 projektów dla 600 klientów, agencyjnych, instytucjonalnych, rządowych i korporacyjnych. Główne kompetencje firmy to obsługa techniczna i logistyczna, stage design oraz doradztwo w obszarze nowych technologii.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl