Lively: w 2021 r. ponad 100 eventów online i 50 nowych klientów

Szymon Pasaj, CEO Lively: Naszą misją jest nie tylko organizacja konferencji online, ale produkcja tych wydarzeń w zgodzie z zasadami dostępności cyfrowej i w duchu zmniejszonej emisji CO2 do atmosfery lub w zupełności zero-emisyjnie.
Na zdjęciu: Szymon Pasaj, CEO Lively: Naszą misją jest nie tylko organizacja konferencji online, ale produkcja tych wydarzeń w zgodzie z zasadami dostępności cyfrowej i w duchu zmniejszonej emisji CO2 do atmosfery lub w zupełności zero-emisyjnie.

W bieżącym roku Lively zrealizowało ponad 100 eventów i konferencji online dla 50 nowych klientów. Jeden na pięciu klientów powraca z kolejnymi zleceniami, często kilkukrotnie. Jak podkreśla agencja, to realne potwierdzenie wyników badań eventów online, według których większość organizatorów deklaruje chęć realizowania tej formy wirtualnych spotkań w przyszłości.

Z badania Event Reports, opublikowanego w maju 2021 r. podczas Advertising Week Europe wynika, że w najbliższym czasie dwa na trzy wydarzenia będą zawierały element wirtualny. Zaś aż 80 proc. respondentów raportu „Digital Event”, opublikowanego przez Meetingplaner.pl deklaruje, że po zniesieniu obostrzeń będzie realizować zarówno eventy offline, jak i online. Tę formułę – zdaniem Lively – doceniają także uczestnicy, podkreślając elastyczność, wygodę i oszczędność podczas korzystania z wiedzy przekazywanej online. – Wśród naszych realizacji przeważają te związane z transferem wiedzy – przede wszystkim konferencje i konferencje naukowe online – mówi Szymon Pasaj, CEO Lively. - Zespół Lively rośnie o 20 proc. rocznie, pozyskując i obsługując coraz więcej klientów głównie z sektorów: IT, MSP, edukacji, farmacji i sektora publicznego. Od początku pandemii zrealizowaliśmy już ponad 150 konferencji, webinarów i innych formatów online – dodaje Pasaj.

Miesięcznie Lively realizuje od 8 do 15 projektów. W listopadzie 2021 r. było to 10 produkcji, między innymi: CIMAM (5-dniowa, największa konferencja naukowa muzeów sztuki współczesnej z całego świata), Ericsson Radiotech Days, rozdanie nagród im. Tadeusza Mazowieckiego dla młodych aktywnych osób działających na rzecz społeczeństwa. Wśród klientów, którzy powierzyli Lively kolejne zlecenia są: Dalton (X Międzynarodowa Konferencja Daltońska), Animarkt (Stop Motion Forum – konferencja międzynarodowa na temat animacji poklatkowej), Soneta (producent oprogramowania enova365), Uniwersytet Jagielloński, Comarch OPTIMA, Gala konkursu Anioły Rodzić po Ludzku dla fundacji Rodzić po Ludzku oraz wydarzenie online dla klienta z sektora usług finansowych.
– Znaczny odsetek klientów, którzy powierzyli nam produkcję swojego eventu online, wraca z kolejnymi edycjami lub nowymi projektami. To, co ich przekonuje do realizacji online, to przede wszystkim możliwość zwiększenia zasięgu swojego wydarzenia i mniejszy budżet na produkcję. Naszą misją jest jednak nie tylko organizacja konferencji online, ale produkcja tych wydarzeń w zgodzie z zasadami dostępności cyfrowej i w duchu zmniejszonej emisji CO2 do atmosfery lub w zupełności zeroemisyjnie. W tym zakresie mamy już za sobą niejedną produkcję i spore know how, dlatego chętnie proponujemy takie rozwiązania wszystkim naszym klientom – mówi Szymon Pasaj.

Oprócz organizacji konferencji i eventów online, Lively w 2021 postawiło na edukację, skierowaną głównie w stronę klientów. Agencja dzieli się swoją wiedzą o rynku, przygotowując liczne raporty, opracowania, webinary i podcasty, które stanowią kompendium wiedzy dla organizatorów eventów po stronie klienta. Materiały merytoryczne są dostępne na stronie www.lively.pl i na fanpage agencji na FB.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl