GetResponse wprowadza ulepszone rozwiązanie do automatyzacji marketingu dla e-commerce

GetResponse, polski producent oprogramowania do automatyzacji marketingu, ogłasza wprowadzenie na rynek ulepszonego rozwiązania do marketing automation dla e-commerce. Pomoże ono właścicielom sklepów internetowych automatycznie skalować ich biznes, zwiększając przychody
i sprzedaż.

– Chociaż mamy już partnerstwa i gotowe integracje z takimi platformami e-commerce jak Shopify, Magento, PrestaShop, WooCommerce czy BigCommerce, stało się dla nas jasne – dzięki niezliczonym rozmowom z naszymi klientami – że musimy rozbudować nasze narzędzia do automatyzacji e-commerce – mówi Daniel Brzeziński, wiceprezydent, COO i head of product w GetResponse. – Zainspirowani prośbami naszych klientów, przenieśliśmy nasze istniejące integracje e-commerce na nowy poziom, rozbudowując je o dodatkowe funkcje, które jeszcze bardziej pomogą właścicielom firm w zwiększaniu przychodów.

Oto zestaw ulepszonych funkcjonalności, które pozwolą użytkownikom wykorzystać potęgę automatyzacji do rozwoju swoich sklepów e-commerce:  

  • Integracje jednym kliknięciem z wiodącymi platformami e-commerce: Płynne przeniesienie produktów z e-sklepu i danych klientów do GetResponse.
  • Zaawansowana segmentacja: Informacje o dokonanych zakupach, historii zamówień i zachowaniu na stronach umożliwiają tworzenie segmentów dla określonych grup klientów – i adresowanie do nich precyzyjnych, świetnie konwertujących kampanii marketingowych.
  • Szybkie wiadomości transakcyjne: Automatyczne potwierdzenia zakupów i wiadomości o porzuconych koszykach, które przypomną klientom o dokończeniu transakcji.
  • Kody promocyjne: Synchronizacja kodów promocyjnych z platform e-commerce z GetResponse – wystarczy tylko dodać je metodą ‘przeciągnij i upuść’ do newslettera, autorespondera lub wiadomości automation.
  • Rekomendacje produktów: Silnik rekomendacji produktów to potężne narzędzie oparte na danych, które uczy się preferencji klientów i wykrywa ich potencjalne potrzeby na podstawie historii zakupów i zachowań. Automatyzacja wypełnia odpowiednią sekcję w wiadomości email konkretnymi produktami, dopasowanymi do preferencji odbiorcy.
  • Pop-upy: Wyskakujące okienka, które przyciągną uwagę odwiedzających witrynę, zwiększając konwersję i sprzedaż. GetResponse zapewnia dostęp do niewymagającego kodowania kreatora typu drag-and-drop, w którym użytkownik może zaprojektować pop-up i określić warunki jego działania.
  • Gotowe szablony automatyzacji: Scenariusze marketing automation, dzięki którym użytkownik powita nowe kontakty, poleci produkty, odzyska porzucone koszyki i skorzysta z targetowania behawioralnego.
  • Omnichannel: Możliwość prowadzenia wielokanałowych, angażujących kampanii marketingowych i sprzedażowych z wykorzystaniem wiadomości email, powiadomień web push, SMS-ów i pop-upów.

GetResponse – stworzone w 1997 r. polskie narzędzie do automatyzacji marketingu. Wyposażone jest w szereg narzędzi umożliwiających tworzenie kampanii omnichannel - od pozyskiwania do utrzymywania kontaktów z klientami. Za jego pomocą zbudujesz bazę adresową, wyślesz newslettery, przeprowadzisz webinary, stworzysz strony WWW, formularze zapisu, zautomatyzujesz komunikację marketingową, zwiększysz sprzedaż w swoim e-sklepie i wiele, wiele więcej!
 
Aby dowiedzieć się więcej na temat automatyzacji w e-commerce, odwiedź stronę Getresponse.

ARTYKUŁ PARTNERA

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl